۶۵۱۳۱۵
۷۲ نظر
۵۰۳۰
۷۲ نظر
۵۰۳۰
پ

آزار کودک ۱۸ماهه در مجلس عروسی

پسر ١٩ساله زمانی که قصد داشت در دستشویی یک تالار عروسی به دختربچه ١٨ماهه تجاوز کند، توسط میهمانان مجلس دستگیر شد.

به گزارش شهروند، پسر ١٩ساله زمانی که قصد داشت در دستشویی یک تالار عروسی به دختربچه ١٨ماهه تجاوز کند، توسط میهمانان مجلس دستگیر شد.

میهمانان و خانواده این دختربچه با شکستن در دستشویی توانستند به‌موقع کودک را از یک اقدام هولناک نجات دهند. پسر جوان در جلسه محاکمه خود درحالی منکر این جرم شد که ٤ شاهد شهادت دادند که دختربچه و متهم را در وضع نامناسبی دیده و کودک را نجات داده‌اند.

این پسر درنهایت با حکم دادگاه به ١٥‌سال و ٦ ماه زندان محکوم شد.

بیست‌وسوم فروردین‌ سال ٩٥ بود که این حادثه رخ داد. آن شب مجلس عروسی در یکی از تالارهای عروسی در تهران برگزار بود.

اواسط میهمانی بود و همه درحال جشن و پایکوبی بودند که صدای فریادهایی در دستشویی، تالار میهمانی را به هم ریخت. چند نفر پسر جوانی را گرفته بودند و کتک می‌زدند.

دختربچه کوچکی هم درحالی‌که وضع آشفته‌ای داشت، در آغوش مادرش اشک می‌ریخت. بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت.

با حضور ماموران در این مجلس عروسی، چند مرد پسر جوان را تحویل ماموران پلیس دادند.

یکی از این مردان در توضیح ماجرای رخداده به کارآگاهان گفت: «امشب عروسی یکی از بستگانمان بود. با خانواده‌ام در مجلس عروسی بودیم که برای لحظه‌ای، دختر ١٨ماهه‌ام را به خواهرزاده‌ام سپردم. خواهرزاده‌ام دختر ٩ساله‌ای است که بشدت دخترم را دوست دارد و همیشه مراقب اوست. برای همین دخترم را به او سپردم. چند دقیقه بعد وقتی می‌خواستم به آنها سر بزنم دیدم خبری از دخترم نیست. از خواهرزاده‌ام پرسیدم، دخترم کجاست. گفت پسری آمد و او را از من گرفت تا به مادرش بدهد.

خواهرزاده‌ام گفت که آن پسر ادعا کرده دخترم را نزد مادرش می‌برد، اما وقتی از همسرم سوال کردم، او هم دخترمان را ندیده بود. بلافاصله همه‌جا را دنبالش گشتیم و از همه سوال کردیم، اما کسی دخترمان را ندیده بود.

تا این‌که یکی از بستگانمان آمد و گفت که صدای گریه بچه‌ام را از دستشویی شنیده و تصور می‌کرده که دخترم با مادرش در دستشویی است. بلافاصله به سمت دستشویی رفتیم. صدای گریه دخترم همچنان شنیده می‌شد، اما در قفل بود.

هرچه در می‌زدیم کسی در را باز نمی‌کرد. تعجب کرده بودم که چرا دختر کوچکم باید در دستشویی گیر افتاده باشد. برای همین با بقیه میهمانان در را شکستیم و با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدیم. پسر جوانی که او را نمی‌شناختم و از میهمانان مجلس بود، دخترم را روی زمین دستشویی گذاشته و قصد داشت او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. دخترم در وضع بدی بود و جیغ می‌کشید. بلافاصله آن پسر را گرفتیم و پلیس را در جریان قرار دادیم.»

با اعلام این شکایت، ماموران پلیس تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. دختربچه به پزشکی قانونی منتقل شد، اما مشخص شد که این دختربچه پیش از آن‌که مورد آزار و اذیتی قرار بگیرد، نجات یافته است، بنابراین پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این پسر چندی پیش در همین شعبه، در مقابل هیأت قضائی ایستاد و از خود دفاع کرد. در این جلسه خانواده دختربچه بار دیگر شکایت خود را از پسر ١٩ساله مطرح کردند.

پدر این دختر به قضات گفت: «دختر من تنها ١٨ماه داشت. این پسر که او را اصلا نمی‌شناسیم، دخترم را با خودش برد و قصد تجاوز داشت. اگر کمی دیرتر رسیده بودیم اتفاق خیلی بدی برای دخترم می‌افتاد. همان لحظه هم وقتی رسیدیم دخترم خیلی ترسیده بود. مرتب فریاد می‌کشید و آرام نمی‌شد. این پسر او را در وضع بدی گذاشته بود که باعث وحشت دخترم شده بود. برای همین از شکایتم صرف‌نظر نمی‌کنم و می‌خواهم او مجازات شود.»

در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و منکر جرم خود شد. او به هیأت قضائی گفت: «من به سفره‌خانه تالار که نزدیک دستشویی قرار داشت می‌رفتم. ناگهان چند مرد به من حمله کردند و کتکم زدند. من اصلا دختربچه‌ای ندیدم و نمی‌دانم چرا چنین داستانی برایم درست کردند. من هیچ کاری نکردم. اصلا این دختربچه را ندیدم. این خانواده به من تهمت می‌زنند. وقتی آنها مرا گرفتند و کتکم زدند، اصلا دختربچه‌ای در اطراف من نبود.»

این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که ٤ شاهد علیه متهم شهادت دادند. یکی از آنها که نسبتی هم با خانواده شاکی نداشت، به هیأت قضائی گفت: «وقتی صدای گریه این بچه شنیده شد، همه با هم به سمت در دستشویی رفتیم. من خودم با چشمانم دیدم که وقتی در دستشویی باز شد دختربچه با وضعیتی نامناسب روی زمین بود و متهم هم در وضع بدی قرار داشت.»

در ادامه شاهدان دیگر نیز صحبت‌های خود را به هیأت قضائی اعلام کردند و همگی آنها گفتند که متهم و دختربچه را در دستشویی و در وضع نامناسب دیده‌اند. با این‌حال، متهم بار دیگر جرم خود را انکار کرد. او همچنان اصرار داشت که دختربچه را ندیده و هیچ جرمی مرتکب نشده است.

در پایان نیز هیأت قضائی دادگاه کیفری وارد شور شدند. آنها صبح دیروز حکم این پرونده را صادر کردند. براساس حکم دادگاه پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی به ١٥‌سال و به اتهام کودک‌آزاری به ٦ ماه زندان محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانی

      بابا این پسرا رو جمع کنید دارن گند میزنن به جامعه.
      الان تتلو میاد میگه دختر ۱۸ ماهه حجاب نداشته... خب این پسر اندازه ی شتر سن داره.
      فاجعست....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شترو خوب اومدی

      • بدون نام

        روز 23فروردین 1395 همان روزی است که طفل معصوم و بیگناه. ستایش قریشی. توسط یکی از این جوانان شیطان صفت ضمن تجاوز و قتل به جنازه و میت آن هم رحم نکرده تکه تکه کرد و با اسید سوزانده هم اکنون نیز مثل خوک از سهم ملت نان مفت میخورد و هیچکس هم نمی پرسد که این لعین چکار کرده و حکم او چرا اجرا نميشود، شاید افراد دیگری هم باشند که 23فروردین 95مورد تجاوز و قتل قرار گرفتند و بعضی ها هم با یه کم شانس به دادشان رسیدند برخی نیز مثلاً آبروداری کردند و بر زبان نیاوردند، خلاصه در هیچ زمانی اینگونه جوانان از نظر آماری به این تعداد فراوان نبوده اند مسئولین ذیربط و حتی بی ربط و حتی زندانیان بایستی به مردم و خانواده های خود کمک کنند و نسل این خوک صفتان را بخشکانند، ببخشید طولانی شد،

      • سانی

        من سانی هستم وکیل پایه یک دادگستری و دانشجوی دکترای حقوق جرم شناسی و جزا. این مشکل باید از بنیان درست بشه. اینکه بچه دست پدرشه یا مادرشه تعریف درستی نیست پسرهای جامعه باید یه کم به رفتارهاشون اهمیت بدن. بابت اون شوخی بالا که گفتم پسره اندازه ی شتر سن داره از همه معذرت میخوام.

      • آه ازدست ادمای ..

        تتلو رو خوب اومدی

    • بدون نام

      لعنت به این کثافت بی ریشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا خوبه مثل اون دخترکی که راننده سرویس اش بهش تجاوز کرده بود نگفتند دختر هیجده ماهه خودش راضی به رابطه بوده .باز جای شکرش باقیه!

    • بدون نام

      حالم بهم خورد .کثافت پست فطرت

      پاسخ ها

      • کرامت

        ای بابا تو هم که همش حالت بد میشه

      • مهدی گلپا

        آقای بدون نام اگر همون شخصی که بنده رو به گفتن توهین متهم کردید پس چرا خودت استفاده می کنی خدارو شکر که وقتی به شما گفتم حسود تهمت نزدم واقعا حسود هستی ولی اگر آقای بدون نام اون شخص مورد نظربنده نیستید از حضور شما عذرخواهی می کنم البته در جریان باشید چون خیلی از اشخاص با نام کاربری بدون نام استفاده می کنن خدا رو شکر که به موقع رسیدن بخدا اگر ریشه درست باشه تربیت درست باشه مث این جوون ١٩ ساله که فقط از آدم بودن اسم شو یدک می کشه و کالبد انسان را داره ولی تهی از رفتار انسانیت بود

      • مهدی گلپا

        قبل از نوشتن دومین جوابیه قبلا از زحمت مسئول محترمی که نظرات رامنعکس می کند تشکر و قدردانی می کنم اقای بدون نام عزیز اگر همون عزیزی هستید که بنده رو بعلت به زعم شما توهین کردم خودتم که از همون الفاظ استفاده کردید واگر شما همون عزیز نیستی از صمیم قلبم عذرخواهی می کنم البته چون خیلی ار کاربرها با اسم بدون نام استفاده می کنند جسارت وگستاخی بنده رو ببخشید

    • کامران

      اعدامش کنید این حرومزاده بیشرفو تا زمین از لوس وجود چنین بلانسبت حیوونایی پاک شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدی گلپا جان من که از روز 23فروردین نوشتم مطمئن باش که نه به شما و نه هیچکس دیگر توهین نکرده و اصلا حق ندارم که این عمل زشت را انجام دهم شاید دیگری بوده، من برخی از نوشته ها را کلا نمیخوانم، که چیزی بنویسم ما مسلمانيم و خداوند بزرگ را ستایش میکنیم خداپرستي روشی است که به آن دین و مذهب میگویند در مذهب ما هرگونه بی احترامی یا بی حرمتی در اصل بخود توهین کرده است،

    • بدون نام

      تف بر تو.خاک عالم تو سرت

    • بدون نام

      تف برتو.خاااااااک بر سرت

    • عسل

      خدایا چه به سر بنده هات اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا تورا خدا یکی پیدا بشه ماررا از دست مهدی گلپا نجات بده اظهار نامه، ابلاغیه، جوابیه، حتماً هم دادخواست یا شکوایه، حکم هم صادر کرده چیکار کنیم، قصاص قبل از وقوع نموده، کجا بریم اینجا مهدی گلپا، اونجا مهدی گلپا، همه جا مهدی گلپا، اما فکر کردم تقصیر شما نیست این هم از شانس بد من است، چون هنگامی دبستان بودم گفتن درس بخون برات دوچرخه میخریم معدل بیست شد خبری نبود سال آخر دبیرستان بودم گفتن درس بخون برات یه موتور میخرم خوندم خرداد با بهترین معدل خبری نشد گفتن اگه در دانشگاه شرکت کنی رشته پزشکی بیاری اون هم ملی به ماشین برات میخرم قبول شدم در نهایت پزشک شدم هنوز که هنوزه پیاده یا با اتوبوس میرم که سلامتی شما برای خطایی پزشکی، یعنی نرس ها یکی پانچ داخل شکم بیمار جا گذاشته بودند پروانه پزشکی ام را ابطال کردند حالا هم از بیکاری و جهت سرگرمی و اطلاعات بیشتر هستم هم اجازه نمی دهند زنم هم بیکار شدم طلاقها گرفت من تنها بیکس بی پول چکار کنم کجا برم گلپا عزیز بخدا من با هیچکسی کار ندارم جواب کامنت ندیدم چون این یک سایت خبری مفید است نباید بیخودی آن را اشغال کنیم من با خودم هم کار ندارم بیایید محض رضای خدا با مار کار نداشته باشید اجازه دهید بحال خودم گریه کنم یه کم سبک بشم،

    • بینام

      فقط اعدام ....نباید هوا با تنفس این کثافت ها آلوده بشه تو خاک هم دفن نشه

    • بهادر

      سکوت سکوت سکوت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهادر جان عزیزم سکوت کنیم که بشه شی؟؟

      • سعید اسماعیلی

        سکوت چیه


        فقط تاسف

    • بدون نام

      فقط باید اعدام بشه کثافت بیشرف

      پاسخ ها

      • جنوبی

        مهتاب لطفاتحلیل کن.مادر بی فکراین بچه با
        غفلت خود نزدیک بودچه داغی روی دست خود وشوهرش بگذارد.وازطرفی ان پسر19
        ساله فاسدلاابالی بی رحم میخاست مرتکب ت
        جاوز واحتمالا قتل این دختر معصوم شود.
        ایابازهم خانم ها ومادران بی مسولیت فرشته
        اند.

      • بدون نام

        جنوبی محترم اول که بچه دست باباش بوده توی تالار نه مادرش...دوما مرده مریض بوده و مشکل داشته چه ربطی به مادره بچه داشته که سریع تقصیرو میندازی گردن مادر....شما همونی نیستی که کلا با خانم ها مشکل داری؟

      • بدون نام

        آیا آقیان فقط وظیفه بچه درست کردن دارند یا برای نگهداری و تربیت کودک هم مسئول اند ؟ آیا اینکه این پدر بچه رو به خواهرزاده خردسالش سپرده هم تقصیر مادر بچه ست؟! آیا مردان واقعا دارای منطق و عقل سلیم هستند یا تظاهر می کنند؟! و سوال هایی دیگر!!!

    • ببم 15 ساله از شلم

      تقصیر مادرش بوده از بچش مراقبت نکرده گرگ زیاده معلوم نیست بعضیا به بچهاشون چه نونی میدن اینقد کثافت بار میان

      پاسخ ها

      • مریم

        ببم جان

        بچه هم ماله پدره هم مادر

        جفتشون باید مراقب باشن

      • دیار داریوش

        ببم 15 ساله راست میگی
        مقصر فقط مادر این کودک است ک مشعول پایکوبی وخوش گذرانیددر عروسی بوده ودیگر
        چیزی که یادش نبوده کودکش بوده البته اگر
        به بعضیابرنخورد.

      • بدون نام

        نه خیرم ، باید تربیت جنسی را اموزش بدهند

      • بدون نام

        ببم جان تورا خدا با وسط کشیدن پدر و مادر قضیه را لوث نکنیم، اجازه بدیم که این افراد پلید لا اقل چندتایی از آنها محکوم بشن و بدونن این عمل زشت و ناپسنديده است، اون طفل معصوم چه گناهی دارد که قربانی طمع ورزی و افکار پلید و جنایتکار و ناسالم این هیولا ها قرار بگیرد،

      • بالام

        من اول می خواستم به پدر بچه که سهل انگاری کرده و بچه رو در چنین شرایط خطرناکی قرار داده فحش بدم که گفتم بی خیال! باز جو منفی درست میشه .که این کامنت وقحیانه رو دیدم! پدر این بچه هم باید به اشد مجازات محکوم بشه تا بقیه پدرها یاد بگیرند از بچه شون محافظت کنند

    • آ کیا

      اعدام با گیوتین.

      پاسخ ها

      • به. بالام

        حال که سرکار از خود شکیبایی نشان دادین و به پدر این کودک ناسزا و فحاشی نکردی که اگر میگفتی هم، گفتم هم ایرادی نداشت، ولی جهت اطلاع کافی نگهداری کودک به قسمت بالاتر مراجعه کنید کامل توضیح داده شده است،

    • بدون نام

      ......!

    • ریحانه

      وای خدا این انگل ها چرا درس عبرت نمیگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم تا چه حد میتونه پست باشه!!!

      • بدون نام

        از حرفم ناراحت نشین، من بسیار معتقد و اعتقاد مذهبی دارم، اما با معاذالله خدا گفتن، خدا بدادمان برس و خدا خودت کمک کن و غیره اعتقاد ندارم، همه هرکسی در حد توان خود، مثلاً عزیزانی که به هر دلیل در حبس هستند زندگی را بر این پلیدان و شیطان صفتان تنگ کنند و نگذارند در زندان آب راحت از گلوشان بگذرد، یعنی همه و در همه جا با این پدیده شوم مبارزه کنند

    • satanicheel

      اینجورادما روباید تیکه تیکه کرد.چقدپست که به دختربچه رحم نکنی بره زندان خودش همین بلاهاسرش میاد

    • بدون نام

      کرامت کاربر۱۵.۵۲ نمیدونم منظورت راجب کامنتی که گذاشتی چیه ولی بهتره بدونی این اولین باره دارم در بخش حوادث راجبه این مساله نظر میدم .اما بهتره بدونی من تا اببببببد حالم از این جور افراد بهم میخوره حالا حتما تو خوشت میاد از این جور ادما که از نظرم بدت اومد.برام مهم نیستی

    • بدون نام

      در ضمن کرامت به تو هیچ ربطی نداره. و به خودم مربوطه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام من شما ها را سوگند دادم با پرخاش به یکدیگر تازه کار این اهریمن صفتان راحت تر میشه، شک نکنید اون شخصی که فقط یه زره انسانیت داشته باشد از گفتن این عمل زشت حالش به هم میخورد، بیاییم در کنار هم و صادقانه هر کسی به میزان بینش و بصیرت خود در مبارزه با این کودک آزاری، اصلا و کلا همنوع آزاری صحبت هایی که ممکن است مفید واقع شود بگوییم و از معادله باهم یا تحقیر و توهین به همدیگر صرف نظر کنیم و راهکارهای مفید که مد نظرتان است بفرمایید، این را هم بگم عذرخواهی میکنم من نه قصد موعظه و سخن گفتن ندارم چون سوادی در آنجا حد و قیاس ندارد و فقط دعوت به آرامش نمودم از همه شما عزيزان که توجه فرمودید باز ممنونم،

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      آخه کدام عقل درستی بچه رو دست ۹ساله میسپاره ..... عقل نباشد جان در عذاب است ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدرهای بی مسئولیت و راحت طلبی که از بچه داشتن فقط درست کردنش رو بلدند

      • بدون نام

        اشتباه پیش میاد من هم بجای مجادله نوشته بودم معادله که صمیمانه متاثر شدم ببخشيد

    • بدون نام

      فثط 15 سال حبس؟ اگر این کثافت موفق شده بود و اسیب جسمی دایمی به دختر بچه زده بود چی؟ این استرسی که تا آخر عمر با او و والدین میمونه چی؟ این اشغالو باید با پا تو همون توالت اویزون کنن تا سقط بشه....

    • داش علی

      18ماهه.اصن با عقل جور در نمیاد.پسره حالت عادی نداشته حتما.اقای روحانی خجالت بکش انقد تخم مرغ و گرون کردی ک اینجور شده.

    • مهتاب نیستم

      ببم جان چرا میگی تقصیر مادرش بوده بچه پیش پدرش بوده و این پدر بوده که بچه رو به دیگران سپرده اصلا برای همچین چیزی چرا دنبال مقصری غیر از شخص خاطی میگردین
      مقصر فقط یک پسره که شهوت باعث فلج مغزش شده مقصر پسری هست که انسانیت رو فدای غریزه حیوانیش کرده همین
      نمیدونم چرا ما عادت کردیم تو هر مسئله ای دنبال مقصری غیر شخص اصلی بریم

    • تینا

      حالا خوبه یه عده روشون نمیشه بگن

      دختر ۱۸ ماهه ،پسر ۱۹ ساله رو تحریک کرده

    • ما

      از حیوانم حیوانتر بود .

    • بی نام

      این کثافتها را باید ب یه جزیره از همه جا قطع ارتباط تبعید کنند‌

    • فرناز۱۲ ساله

      این پسره مریض روانی است که دست به این عمل زشتی می زند پدر بچه باید به حد مرگ می زد

    • آریایی

      اخه بچهههههه....بیشعور...

    • بدون نام

      آقا کامران عزیز لوس نه،لوث درسته!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامران خان. لوس یعنی ننر، انگل، سربارجامعه اما لوث به معنی اینکه کار یا هدفی درست است با ازدیاد و اضافه شدن مثلاً قضیه لوث میشود یعنی اون هدف در سایه شلوغی یا ازدیاد بوده و نتیجه درست و حسابی بدست نمی آید کاربر عزیز لاک غلط گیر داشتیم اما متاسفانه و شوربختانه مدتی است که تشریف ندارند تا از وجود شان بهره مند شویم و این قطره کوچک علم را قطره قطره مثل دریاهایخروشان کنیم،

    • ندا

      این همه زلزله و بلاهای که هر روز شاهدش هستیم به دلیل همین گناهایی هستش که بعضی از این افراد پست انجام میدن و اینا افرادی هستند که ایمان به خداوند و دوری از گناهان رو فراموش کردن که نتیجه اش میشه تربیت همچنین پسری، خداوند به همگی ما رحم کنه و جامعه رو از شر همچین موجوداتی نجات بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ندا. جان با اینکه صحبت شیرین و خوبی را ارائه نمودی اما به شما بگم که زنان یا زن به هیچ وجه من الوجود به مقام آیت الله یا مرجع تقلید نميشود، لطف کن مواظب گفتار خود باشیم و سخنان دیگران را طوطی وار تکرار نکنیم، افتاد هاآآ

    • سمیرا

      متاسفانه جامعه ما هر روز بیشتر از دیروزشاهد اینگونه رفتارهای ضد اجتماعی و نا بهنجار می باشد با اعدام و زندان کردن مشکل حل نمی شود بایدعلت این مشکلات در جامعه ریشه یابی شود و دلسوزانه و مدبرانه حل شود وگرنه غده سرطانی را اگر از ریشه جراحی نکنند دوباره با شدت بیشتری رشد می کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب داریم ریشه یابی میکنیم دیگه!!

    • بدون نام

      به نظرم دولت باید یه جا برای این زن ها و مردهای مشکل دار درست کنه برن اینقدر خودشونو ارضا جنسی کنن تا جونشون در بیاد تا اینجوری نیافتن به جون بچه های طفل معصوم

      پاسخ ها

      • جنوبی

        مهتاب خانم
        بنده زن ستیزنیستم چون مادر خاهر همسرودخترعزیزم سارا
        همگی خانم هستند.حالاشاید گاها کامنت احساسی بگذارم ولی
        خداشاهدنهایت ا دب واحترام را به مقام شیرزن ایرانی دارم.
        انشاا...قانع شده بدشید.

      • جنوبی

        مهتاب خانم قانع شدی خواهرم.

    • بدون نام

      جنوبی. جان. احساسی شدن جزو کاروبار اینجا نیست لطف کن احساسی نشو و حالا فعلاً،

    • بدون نام

      ممنون از برترین بابت چاپ اینجور اخبار
      حداقل حسنی که داره من نوعی که یه پسر 6-7 ساله دارم و تو اینجورمواقع همش در تردد بین سالن خانوم و اقایون هست بیشتر حواسموجمع میکنم و من بعد چنین اجازه ای بهش نمیدم
      ولی تموماین حواس جمع کردن برای بچه ها بزرگترین درد بشریته که بچه من نوعی نتونه بچگی کنه به خاطر یه سری آدم رذل و پست
      کاش دولتمون یه محلهایی برای تخلیه این کثافتهادر نظر بگیره اینطور که پیش میره در آینده نه چندان دور این معضل فراگیر میشه

    • بدون نام

      دیگه نیاز به جا ندارن.همه جا ولو هستن.سر هر کوچه بری چند تا ازین زنا و مرداهستن
      مملکت به گند زدن.بخدا من دیگه نمیتونم حتی ی لحظه دخترمو با داداشش تنها بزارم.میترسم

    • @@@@@حدیث@@@@@

      خدایااین بنده هات اخه چطوری میتونن به یه طفل معصوم همچین نگاه کثیفی داشته باشن من که واقعااشکم دراومد

    • سارا حداد

      جای تاسف داره

    • علی داد

      به نظرم مشکل از ژن این جور آدم نما هاست چون هر کسی نمیتونه همچین کار کثیفی و رو انجام بده صد در صد تو سرشت و ژن این جور آدم نماها یه اشکال عمده ای هستش باید دید پدر مادر این فرد چطور آدمی هستند

    • بدون نام

      حالا بازبگید چرا هی زلزله میاد ایران

    • نصیری

      نمیدونم چرا هر احمقی یه غلطی میکنه که میدونیه اینکار اشتباهه تقصیر رو گردن نمیگیره و همه چی رو انکار میکنه آنوقت اگر خانواده همین کودک آون شیطان رو اونجا میکشتن خانواده همین شیطان کثیف به خونخواهی این شیطان همه جا رو بهم میریختند که باید قاتل اعدام بشه

    • سحرs

      واقعاخدابگم چکارش کنه یه دختر18 ماهه!!!اگه رابطه ای هم داشت مگه لذتی داره؟؟

    • مانی

      تجاوز ب بچه ۱۸ماهه؟خدا لعنتت کنه بی پدر ومادر

    • بدون نام

      مرتیکه احمق بچه دو ماهه یک فرشته کوچولو هست نفهم من اگر قاضی بودم حکماعدامت مرو میدادم. نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج