۶۵۱۳۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خوشحالی جپاروف از درخشش جوانترها

سرشناس ترین خرید خارجی استقلال در تمام سال های گذشته این روزها به مهره ای تعیین کننده در ساختار تاکتیکی پیرمرد آلمانی تبدیل شده است.

ورزش سه: سرور جپاروف این هفته ها به یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال تحت هدایت وینفرد شفر تبدیل شده است، ستاره ای از ازبکستان که در آخرین سال های فوتبال خود با کوله باری از تجربه و توانایی فنی همچون ستاره در میانه میدان می درخشد و با این درخشش به استقلال در راه بازگشت به روزهای طلایی کمک های شایانی می کند.

مرد سال آسیا در دو دوره عصر دیروز مقابل آبادانی ها همان مهره ای بود که شفر به او نیاز داشت، مردی بازیساز و نظم دهنده به میانه میدان که در تمام حملات ردپایی از او دیده می شد به خصوص در صحنه گل دوم که پاس او به وریا منجر به لرزیدن تور دروازه برزیلی های ایران برای بار دوم شد تا عملا آب سردی بر پیکره مهمان جنوبی ریخته شود.

جپاروف نه تنها در زمین می درخشد، بلکه با هوش و ذکاوت بالای خود زمینه درخشش سایر جوانان استقلال را نیز فراهم می کند. تنها کافی است به عمکلرد فنی این بازیکن و تاثیری که در بازی روان و دیدنی این روزهای استقلال دارد توجه کرد تا پی برد چرا وینفرد شفر تا این حد به ستاره ازبک خود برای بازسازی تیم وابسته است.

خوشحالی سرور نه تنها به خاطر نتایج و عملکرد خوب خود و استقلال بلکه به خاطر درخشش جوانان حاضر در این تیم است، آنها که این روزها رابطه بسیار صمیمانه ای با ستاره ازبک دارند و از تجربیات او به نحو احسن برای پیشرفت خود و تیم بهره می برند. در این میان بهره اصلی را پیرمرد آلمانی می برد که هم از آمادگی و روحیه بالای ستاره ازبک به وجد آمده و هم تاثیرگذاری فنی و روحی این بازیکن بر تیم را می بیند.
خوشحالی جپاروف از درخشش جوانترها
خوشحالی جپاروف از درخشش جوانترها
خوشحالی جپاروف از درخشش جوانترها
خوشحالی جپاروف از درخشش جوانترها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج