۶۵۱۳۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انهدام ۱۴ باند مواد مخدر در شرق تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار ۹۶ در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: ۱۴ باند مواد مخدر در شرق استان تهران منهدم شده است.

خبرگزاری مهر: سردار عبدالرضا ناظری صبح دوشنبه در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار ۹۶ طی سخنانی گفت: این رزمایش مشترک با هدف گذاری هایی که انجام شد و بر اساس اولویت ها و تدابیر فرماندهی کل قوا و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

وی افزود: عملیات مشترک هم از باب درون سازمانی و با حضور همه معاونت های انتظامی شرق استان تهران و درون سازمانی با همکاری دستگاه قضایی و پشتیبانی اطلاعاتی عزیزان واجا و نیز هم رزمان بنده در سپاه سیدالشهدا و بسیجیان دلاور بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همکاری مردم با نیروی انتظامی در مرحله آشکار و پنهان این طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت: رسانه ها با انعکاس خوب عملکرد خدمتگزاران انتظامی به مردم، نقش موثری در این عرصه ایفا کردند.

وی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اولویت اول ما برخورد با قاچاق کالا بود و با همکاری سردار مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا، برای اولین بار توانستیم بیش از ۳۸۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنیم.

ناظری اضافه کرد: امروز شرق استان تهران در گروه خود در کشور رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا را دارد، بیش از ۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

وی مبارزه با مواد مخدر را نیز مهم توصیف کرد و گفت: ۱۴ باند مواد مخدر منهدم شد و ۱۹۹ فروشنده مواد مخدر در شرق استان تهران دستگیر شد.

ناظری با بیان این که بیش از ۵۲۶ معناد متجاهر در سطح شهر جمع آوری شد، گفت: دستگیری ۶۲۲ سارق، ۳۳ نفر سارق به عنف و زورگیر، مختومه کردن ۴۷۸ پرونده سرقت و استرداد مال مسروقه را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: دستگیری ۱۲ قاتل از پرونده های گذشته، ۲۴ اراذل و اوباش، ۲۴۰ متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی و قریب به ۴۰۰۰ نفر مجرم از جمله اتباع غیر مجاز و ... از جمله دیگر اقدامات در این طرح بود.

وی گفت: پاکسازی ۱۳۳ محله جرم خیز شهری و ۵۰ محله کویری از دیگر اقداماتی بود که سبب ارتقا امنیت اجتماعی شد.

ناظری اضافه کرد: برخورد با رانندگان متخلف، ۳۸۰۰ برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و آموزش ۵۱۰۰ راننده سرویس مدارس در این طرح مورد توجه قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج