۶۵۱۴۰۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کمپین پشیمانی و بهره برداری رقبای سیاسی

کمپین‌هایی که طی هفته‌های اخیر برای انتقاد از رئیس‌جمهور در فضای مجازی ایجاد شده است بخشی از آن رنگ و بوی حقیقت دارد. زیرا پس از انتخابات این احساس در جامعه به وجود آمد که ارتباط رئیس‌جمهور با بدنه اجتماعی خود قطع شده است و از سوی دیگر ابهاماتی در اذهان عمومی وجود دارد و پاسخی برای آن پیدا نمی‌کنند.

آرمان نوشت: کمپین‌هایی که طی هفته‌های اخیر برای انتقاد از رئیس‌جمهور در فضای مجازی ایجاد شده است بخشی از آن رنگ و بوی حقیقت دارد. زیرا پس از انتخابات این احساس در جامعه به وجود آمد که ارتباط رئیس‌جمهور با بدنه اجتماعی خود قطع شده است و از سوی دیگر ابهاماتی در اذهان عمومی وجود دارد و پاسخی برای آن پیدا نمی‌کنند.
جامعه با توجه به انتظاراتی که از رئیس‌جمهور داشت طی هفته‌های گذشته در فضای مجازی واکنش‌هایی نسبت به دولت نشان داد که صددرصد بیراه نبود. وضعیت موجود بیانگر این مهم بود که در ارتباط دولت با بدنه اجتماع مشکلاتی وجود دارد. بدنه دولت در دور اول و نیز حتی دور دوم مواضع یکسانی با جهت‌گیری‌های رئیس‌جمهور نداشت و امید می‌رفت که در دور دوم این ضعف جبران شود اما متاسفانه ‌این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل ابهاماتی در جامعه وجود داشت که برخی را وادار به واکنش کرد تا نسبت به حمایت و اعتماد خود به آقای روحانی عکس‌العمل داشته باشند. نخبگانی که در این فضاها اظهاراتشان را بیان کردند به دنبال بازی سیاسی نبودند اما جریان رقیب از این فضا به نفع خود بهره برده و به شرایط دامن زد. بنابراین به نظر می‌رسد حامیان رئیس‌جمهور باید بجد جهت‌گیری مطالباتی خود را از ایشان حفظ کند و به طور جدی خواستار تحقق وعده‌های دولت باشند. البته ‌این مساله نباید به سوء استفاده جریان رقیب بینجامد.
به طور کل واکنش‌های جامعه در فضای مجازی به دلیل نادیده گرفتن برخی از مطالبات عمومی بوده است البته رئیس‌جمهور طی روزهای اخیر به مسائل ورود جدی‌تری پیدا کرد. اما دولت نباید انتقادهای جامعه را نسبت به خود نادیده بگیرد. باید در نظر داشت که انتقادها بر روی سلامت و رفتار دولت اهمیت بسزایی دارد به همین دلیل دولت باید بیشتر و به طور جدی‌تر بر روی مطالبات عمومی متمرکز شود تا حاصل و نتیجه عملکرد دولت به دلسردی و ناامیدی جامعه منجر نشود.
زیرا در صورتی که دولت نخواهد بر روی مطالبات جامعه توجه جدی داشته باشد، زمینه و بستر افراد تندرو و غیر دغدغه‌مند فراهم خواهد شد؛ یعنی افرادی که منافع ملی دغدغه اول آنها نیست و بیشتر دنبال منافع فردی و گروهی خود هستند. به هر روی باید نقد سازنده و مطالبات به صورت جدی از سوی جامعه مطرح باشد تا از بروز برخی تجربه‌های ناخوشایند گذشته در کشور جلوگیری شود و تلاش دولت نیز نسبت به تحقق مطالبات و خواسته‌های جامعه افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۴سال‌اول‌اگه‌کاری‌نتونست‌مطمئن‌باشید‌۴۰سال‌بعد‌هم‌
      نمیتونه‌چرارای‌میدن‌‌نمیدونم‌‌‌

    • بدون نام

      ....اکثریتی که به روحانی رأی دادند،فقطنخواستند کس دیگری بیاید،آقای روحانی هم برایش مهم نیست که کسی پشیمان شده یانه،به آرزوی خودش رسید،حداقل مثل کروبی آرزوبه دل نماد.

    • عنقا

      حالا که شمااینقدر کمپین به قول خودتون راه انداختید روزنامه نگار محترم دولت نمیبینه مردم واگر گره مردم بخوادبازکنه من اسمم عوض میکنم حنا هیچ کسی برای مارنگی نداره چاره را وقتی مامردیم میخوان بهبود پیدا کنه دولت کجای ببینه یکی از خانوارها اصلا برای خودش 4ماه بشود شارژ میاره میده در عوض اینکه منزل تشریف داره واستفاده میکنه کجا

    • بدون نام

      اگر این چهار سال را تحمل کنید روحانی در حال انجام کارهایی است به اصولگراها اجازه ندهید انتخاب مارو زیر سوال ببرند نیمی از این مشکلات به خاطرسنگ اندازی انها میباشد قدری صبور باشید

    • همیشه پیروز روحانی

      اخرش چی یکی بعدیم بیاد تاگند کاریای قبلی درست کنه 8سالش تموم میشه پس بهتره مابمیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج