جاباما
۶۵۱۵۰۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: یک ریال هم به من پرداخت نکرده‌اند

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم یک ریال هم از مطالبات من پرداخت نشده است.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی در خصوص اینکه آیا مطالبات وی از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده یا خیر، گفت: من نمی‌دانم این خبر از کجا آمده شاید خود مسئولان استقلال آن را به رسانه‌ها داده‌اند اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم حتی یک ریال هم از مطالبات من پرداخت نشده است.

وی افزود: شاید نیم ساعت دیگر با من تماس بگیرند و بگویند بیا و پولت را بگیر اما اینکه در رسانه‌ها عنوان شود که مطالبات من پرداخت شده است در حالیکه این اتفاق نیفتاده یک نوع بی‌احترامی است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: همه صحبت من این است که ۷ سال با مدیرعاملان مختلف و دبیران سابقه فدراسیون مکاتبه کردم اما به هیچ جا نرسیدم شاید اگر آن زمان می‌گفتند که بیا مطالباتت را بگیر من نیمی از طلبم را می‌بخشیدم اما هیچکس به من کمک نکرد و جالب است یکی از مدیران استقلال به من گفت برو شکایت کن و پولت را از سازمان لیگ بگیر.

وی تأکید کرد: من اسم این مدیر را نمی‌آورم اما اگر مسئولان وزارت ورزش خواستند به آنها این موضوع را می‌گویم. همینجا هم از مهدی تاج تشکر می‌کنم که وقتی در سازمان لیگ بود یک بار طلب ۱۴۰ میلیونی من را از مس کرمان گرفت اما چون استقلال بدهی داشت نتوانست طلب من را از حساب های سازمان لیگ پرداخت کند.

مرفاوی با انتقاد از مدیران استقلال گفت: ۷ سال این طرف و آن طرف دویدم اما آقایان می‌خواهند من را مقابل هواداران قرار بدهند که صمد مرفاوی از استقلال شکایت کرده و شاید به خاطر این شکایت از آسیا حذف شویم، من هیچ شکایتی از استقلال نکردم و فقط به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دادم که اگر بخواهم طلبم را بگیرم چه کاری باید انجام دهم. آنها به من گفتند ما تحقیقات لازم را انجام می‌دهیم و ظاهراً نامه‌هایی را به ایران فرستادند و موضوع را پیگیری کرده‌اند. آقایان چرا با عوام‌فریبی من را مقابل مردم و هواداران قرار می‌دهند؟

مرفاوی تاکید کرد: این همه مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت شده اما آیا ۱۳۰ میلیون تومان می‌ارزد که استقلال از آسیا حذف شود؟ این دیگر تقصیر من نیست وقتی مدیران استقلال همه چیز را پشت گوش انداختند. هوادار استقلال بداند من ۷ سال است برای گرفتن حقم به این طرف و آن طرف می‌زنم آن هم به خاطر ۱۳۰ میلیون تومان پول. در این ۷ سال حتی هیچ جا عنوان نکردم که حکم کسر امتیاز از استقلال را دارم و به خاطر هواداران سکوت کردم اما ظاهراً آقایان می‌خواهند منِ صمد مرفاوی را که عمرش را برای استقلال گذاشته جلوی مردم قرار بدهند.

وی ادامه داد: مدیران استقلال بدانند طرفداران این تیم مدیر صادق می‌خواهند و آنها مدیرانی را می‌پسندند که به خاک‌خورده‌های این باشگاه احترام می‌گذارد. چرا باشگاهی مثل استقلال نباید قانون را اجرا کند و حق‌الزحمه یک مربی را بدهد. من مالیات این پول را داده‌ام و نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم که این پول را گرفته‌ام. آقایان! من را مقابل هواداران قرار ندهید. وقتی شما به من می‌گویید وزیر گفته این کار را انجام دهیم آیا این تخریب چهره مرد اول ورزش کشور نیست؟ من که می‌دانم وزیر ورزش پیگیر استقلال و پرسپولیس است و تلاش‌ها و زحمات او را در این مدت برای هر دو باشگاه مردمی دیده‌ام. اما لطفاً به من و امثال من نگویید که وزیر ورزش خواسته تا طلب شما نصف شود. یکسری از آقایان هم در این بین می‌گویند ما از استقلال طلبکاریم، من به آنها می‌گویم هنوز به رکورد من نرسیده‌اید چون من ۷ سال با حکم کسر امتیاز دنبال پولم دویدم آن هم به خاطر ۱۳۰ میلیون، نه برخی از آقایان که بیش از ۵۰۰ میلیون طلبکارند و هر روز هم می‌گویند ما پولمان را می‌خواهیم. بنویسید مرفاوی رکوردار دوندگی برای گرفتن پولش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمال

      من نمی دونم چرا مدیران شش تای ها طلب این بنده خدا رو نمی دن اخه اینقدر تیم سقوط داده دیگه بهش تیم نمی دن پولشو بدید زندگی خرج داره

      پاسخ ها

      • s.f

        چون مث چهارتاییا پول هدایتی و حمایت دولت و ندارن

    • بدون نام

      اینهمه ازاستقلال زدی به جیب ، کجاروگرفتی ، طلب گنجه دوروزودداره اما: سوختوسوزنداره

    • بدون نام

      اخه مدیران این دوباشگاه دولتی. چپ وراست از گذشته تاحالا دارندجیبهای خودشنوپر میکنند،بی انصافها پس پول این صمدراچرانمیدن.فکرکردین چون اسمش صمد،بینیازه

      پاسخ ها

      • بهادر

        آخه ششتقلالیای بی مصرف وقتی مسئولین میان برنامه زنده تلویزیون میگن ششتقلال طلب مرفاوی راداده فرداش مرفاوی میگه یه ریال بهم ندادن ..آیا این فدراسیون بی درپیکر قصد نداره ششتقلالو کمک کنه که محروم نشه یواش یواش بیاد بالا..به والله قسم استقلال هم ازآسیا محرومه هم کسر امتیاز داره..ولی حیف داخل فوتبال مردان فاسدی قرار دارن..میخوان پرسپولیسو زمین بزنن که شپش برسه ولی نمیدونن شپش پا نداره........

    • سعید

      مرفاوی عزیز تو از صدقه سری استقلال ادم شدی و بحساب میای لطفا خودتو بی گناه جلوه نده چون ثابت کردی بی غیرتی فقط همین

    • سعید

      مرفاوی عزیز تو از صدقه سری استقلال ادم شدی و بحساب میای لطفا خودتو بی گناه جلوه نده چون ثابت کردی بی غیرتی فقط همین

    • بدون نام

      ای لعنت براین کیسه های دروغ گو حالا دیدین کی شارلاتانو ودروغگوس این بیچاره چیه که خوردن حقش چی باشه ای لعنت برکیسه لعنت بردروغگو لعنت بر حقه باز کثیف
      باخوردن پول این بدبختاببینید چه ریخت وپاشی میکنن
      اخه شیشتاییا این دولت ووزارت هس که پشت شماس

    • بدون نام

      ای لعنت براین کیسه های دروغ گو حالا دیدین کی شارلاتانو ودروغگوس این بیچاره چیه که خوردن حقش چی باشه ای لعنت برکیسه لعنت بردروغگو لعنت بر حقه باز کثیف
      باخوردن پول این بدبختاببینید چه ریخت وپاشی میکنن
      اخه شیشتاییا این دولت ووزارت هس که پشت شماس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج