۶۵۱۵۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سعید روستایی بزودی کلید می زند

امیر جدیدی بازیگر جدید «متری شش و نیم»

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و بازیگران بزودی مقابل دوربین می رود. سازندگان فیلم سینمایی «متری شش و نیم» پس از شهاب حسینی و پیمان معادی به تازگی با امیر جدیدی برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیده اند.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و بازیگران بزودی مقابل دوربین می رود.
سازندگان فیلم سینمایی «متری شش و نیم» پس از شهاب حسینی و پیمان معادی به تازگی با امیر جدیدی برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیده اند.
امیر جدیدی بازیگر جدید «متری شش و نیم»
جدیدی در حال حاضر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را روی پرده سینماها دارد. این بازیگر همچنین در یکی- دو سال اخیر در فیلم های سینمایی «پدیده»، «هت تریک»، «عرق سرد» و «تنگه ابوغریب» به ایفای نقش پرداخته است. فیلم هایی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده اند.
به جز شهاب حسینی، پیمان معادی و امیر جدیدی، قرار است ظرف روزهای آتی یک چهره جدید نیز به «متری شش و نیم» اضافه شود.
با توجه به تکمیل گروه بازیگران و برخی از عوامل پشت دوربین، به احتمال فراوان روستایی فیلمبرداری فیلم جدید خود را بزودی در تهران آغاز خواهد کرد.
این کارگردان چندی پیش فیلمنامه این فیلم را به تهیه کنندگی پیمان معادی برای دریافت پروانه ساخت به شورا ارائه داده بود که در نهایت رد شد. سرانجام پس از تغییر تهیه کنندگی این فیلم از پیمان معادی به سیدجمال ساداتیان و پس از چند بار بازنویسی فیلمنامه، پروانه ساخت «متری شش و نیم» اوایل آذرماه صادر شد.
سیدجمال ساداتیان چندی پیش درباره موضوع اصلی داستان «متری شش و نیم» به بانی فیلم گفت: «این فیلم به مواد مخدر و عواقبی که این مسئله برای جامعه و خانواده ها به وجود می آورد می پردازد. در واقع نسخه فعلی فیلمنامه نسبت به نسخه اولیه آن تغییراتی داشته و برخی از جزئیات نیز به طور کامل عوض شده است».

روستایی در کارنامه خود کارگردانی فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را دارد. فیلمی که در جشنواره سی و چهارم فجر با استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت.
با توجه به طولانی شدن پروسه صدور پروانه ساخت «متری شش و نیم»، فیلم جدید روستایی در جشنواره سی و ششم فجر حضور نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج