۶۵۱۶۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش توکلی به خبر برداشت ۱۶ میلیاردی

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص خبر اختصاص مبلغ ۱۶ میلیارد تومان در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی‌نژاد) و اینکه اینگونه اقدامات توسط اصلاح طلبان به پای کل جریان اصولگرا گذاشته می‌شود، تاکید کرد: قطعا جریان اصولگرا خود را از این گونه اقدامات مبرا می‌داند.

خبرگزاری فارس: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص خبر اختصاص مبلغ ۱۶ میلیارد تومان در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی‌نژاد) و اینکه اینگونه اقدامات توسط اصلاح طلبان به پای کل جریان اصولگرا گذاشته می‌شود، تاکید کرد: قطعا جریان اصولگرا خود را از این گونه اقدامات مبرا می‌داند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه بنده به عنوان یک اصولگرا همیشه از اینگونه اقدامات احمدی‌نژاد اعلام برائت کرده‌ام، افزود: همواره تلاش کردم در مجلس با برخی اقدامات احمدی‌نژاد مخالفت جدی داشته و سعی کرده‌ام جلوی این کارها را بگیرم.

وی با بیان اینکه نباید این نوع اقدامات را به کل جریان اصولگرایی تعمیم داده و آنها را به ناپاکی متهم کرد، یادآورشد: رئیس‌جمهور اگر متعهد باشد، تا آخرین لحظه نباید از این کارها کند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: جناح اصولگرا باید از این اقدام احمدی‌نژاد تبری بجویند تا متهم نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      " جناح اصولگرا باید از این اقدام احمدی‌نژاد تبری بجویند تا متهم نشوند"......... فقط همین ؟؟؟؟ جناح اصولگرا نه تنها متهمند بلکه مجرم هستند و باز هم نه تنها در این مورد بلکه در تمامی اقدامات گذشته باید جوابگو باشند.

    • mosi

      فقط تبری میجویید . یه وقت خسته نشید.............

    • کارتر

      دیر شده دیگه- یا سیاه یا سفید...
      احمدی نِژاد که اصلاح طلب نیست، پس دیگه ...

    • هنگامه

      حدیث داریم که اگر شخصی رو نمیشناسی،نگاه به همنشینهایش بنداز.شما اصولگرایان بحق یا ناحق متهم هستید چون 8 سال برخی از شما آقایان (البته شما کمتر) به جد از احمدی نژاد حمایت کردید و همنشینش بودین و حتی کارهاش رو دیدین و دم نزدین.این سوختن در آتشیه که خودتون بپا کردین برادر من.متاسفم ...! اصولگرا مجبوره مسیولیت حمایتها و سکوتهاش رو به بهای سنگینی بپردازه.امیدواریم از گذشته درس گرفته باشید و مردم رو در دینداری یاری کنید.در رسیدن به آرامش نه ایجاد تشنج که تندروی و تصمیم گیری از روی تعصب چیزی جز مصیبت در پی نخواهد داشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج