۶۵۱۷۳۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حجت‌الاسلام تویسرکانی: جای «جلّاد» و «شهید» در ماجرای فتنه ۸۸ عوض نمی‌شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج با بیان اینکه در طول تاریخ، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با ساز و کار‌های خودشان، همواره به دنبال تعویض جای «شهید» و «جلّاد» بوده‌اند، گفت: مطمئنا در داستان فتنه ۸۸، این توفیق نصیب فتنه‌گران نخواهد شد که جای «شهید» و «جلّاد» عوض شود.

خبرگزاری میزان: حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: «بسیج یعنی مردم» به معنای آن است که ما غیر از مردم، چیز دیگری به اسم «بسیج» نمی‌شناسیم.

وی با بیان اینکه این مردم، همان مردم کوچه و بازار با همه سلایق و اختلافات جزئی‌شان هستند، افزود: وقتی که پای دفاع از انقلاب و کشور به میان آید، همه این مردم با تمام توان‌شان به صحنه می‌آیند کما آنکه در ۹ دی سال ۸۸ شاهد بودیم به محض آنکه مردم احساس خطر کردند لحظه‎‌ای دریغ نکرده و فتنه ۸ ماهه‌ای را که در جریان بود، پایان بخشیدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با ساز و کار‌های خودشان، همواره به دنبال تعویض جای «شهید» و «جلّاد» بوده‌اند، عنوان کرد: مطمئنا در ماجرای فتنه ۸۸، این توفیق نصیب فتنه‌گران نخواهد شد که جای «شهید» و «جلّاد» عوض شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در پایان با بیان اینکه یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شود حماسه یوم‌الله ۹ دی از یاد ملت ایران نرود، «گرامی داشتن یاد آن حماسه به صورت سالیانه» است، تاکید کرد: بازخوانی مداوم و مستمر فتنه سال ۸۸ و حماسه جاودان ۹ دی، موجب می‌شود که از تحریف وقایع این سال جلوگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکبیر

    • بدون نام

      این مطلب به آقای مطهری تفهیم کنید شاید آقایان درتبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وعده خلاف شرع بابت جمع اوری رای ندهند مردم که خوب درک دارند بفکراصلاح افکار مسئو لین و دولتیها باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج