۶۵۱۸۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیخ ویسی: آمار ما در نیم فصل اول خوب نبود

شاید اگر درخشش وحید شیخ‌ویسی درون دروازه استقلال خوزستان نبود، این تیم شرایط بدتری نسبت به الان داشت.

ایران ورزشی: شاید اگر درخشش وحید شیخ‌ویسی درون دروازه استقلال خوزستان نبود، این تیم شرایط بدتری نسبت به الان داشت. شیخ‌ویسی که فصل گذشته هم مثل یک ستاره در ترکیب استقلال خوزستان درخشید، این فصل هم با وجود اینکه ۲، ۳ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما خیلی خوب کار کرد و توانست به موفقیت تیمش کمک کند. شیخ‌ویسی علاوه بر اینکه در چند بازی لیگ برتر خیلی خوب کار کرد، در جام حذفی به خوبی درخشید و توانست دروازه استقلال خوزستان را در این رقابت‌ها بسته نگه دارد تا تیمش به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و یکی از مدعیان رسیدن به فینال باشد. وحید شیخ‌ویسی در مورد شرایط تیمش، آمار عملکرد نیم فصل استقلال خوزستان، بازی با تراکتورسازی تبریز و ... صحبت‌های جالبی دارد.

بررسی نیم فصل اول عملکرد استقلال خوزستان نشان می‌دهد بیشترین گلی که تیم‌تان زده از روی پاس در عمق و شوت بوده که روی هر کدام، 3 گل زدید...

از این آمار اطلاع نداشتم اما می‌دانم روی ضربات ایستگاهی مستقیم و غیرمستقیم ۲ گل زدیم که به ما خیلی کمک کرد.

مساله دیگر این است که در دقایق تلف‌شده نیمه دوم هم 2 گل دریافت کردید...

در هر ۲ بازی هم نتیجه را از دست دادیم. یکی مقابل گسترش فولاد تبریز بود و دیگری هم برابر ذوب‌آهن.

اما در همین دقایق هم یک بار از شکست نجات پیدا کردید و آن هم بازی حساس مقابل فولاد خوزستان بود.

بله، ما هم مقابل فولاد و هم مقابل تراکتورسازی در دور رفت، در دقایق تلف شده گل زدیم. مقابل فولاد به تساوی یک بر یک دست پیدا کردیم اما مقابل تراکتورسازی توانستیم با همان تک گل ببریم.

در هر 2 بازی هم در ورزشگاه غدیر بودید اما در بازی‌های خارج از خانه تا الان فقط 4 امتیاز به دست آوردید و تفاضل گل‌تان 8- بوده که به نظر می‌رسد آمار خوبی نباشد...

نه خوب نبوده اما شک نکنید در نیم فصل دوم شرایط بهتر می‌شود و می‌توانیم آمار خوبی به دست بیاوریم. ما در بازی‌های خارج از خانه خیلی بد کار کردیم که نباید اینطور می‌شد.

بیشترین گل خورده‌تان هم در دقایق پایانی بوده. یعنی از 61 تا 75، 4 گل خوردید و از 76 تا 90 هم 4 گل دیگر...

شاید تمرکزمان را در دقایق پایانی از دست دادیم وگرنه فکر نمی‌کنم به لحاظ بدنی مشکلی داشته باشیم. ضمن اینکه به هر حال کم‌تجربه بودن بازیکنان جوان هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل این اتفاق باشد.

البته تیم‌تان در همان دقایق هم 8 گل زده...

پس نمی‌شود گفت گل‌های خورده‌مان در نیمه دوم که نیمه مربیان است به خاطر ضعف مربی بوده. به هر حال در این دقایق تیم‌ها بیشتر حمله می‌کنند و موقعیت‌های بیشتری به دست می‌آورند که یکی از دلایل گل خوردن تیم‌ها هم نداشتن تمرکز لازم در این دقایق است. من فکر می‌کنم اگر آمار لیگ را بررسی کنید متوجه می‌شوید بیشترین گل‌ها در دقایق پایانی زده شده.

به هر حال آمار گل‌هایتان اصلا خوب نیست و الان تفاضل گل‌تان 13- است.

ما خیلی سعی کردیم خوب باشیم اما بازی با ذوب‌آهن و آن ۶ گلی که خوردیم آمار تیم مان را به هم ریخت وگرنه در بقیه بازی‌هایمان آمار نسبتا نرمالی داشتیم. به نظر من بازی با ذوب‌آهن یک استثنا بود چون هر چه می‌آمد گل می‌شد. کلا خاطره بدی رقم خورد که امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد. در هر صورت ما اگرچه نیم فصل دوم را با شکست شروع کردیم اما مطمئن باشید بهتر از نیم فصل اول کار خواهیم کرد. قرار است یکی، دو بازیکن هم به تیم اضافه شوند که با وجود آنها روند تیم رو به رشد خواهد شد و بهتر از نیم فصل اول نتیجه خواهیم گرفت.

اگرچه در لیگ برتر گل‌های زیادی خوردید اما در جام حذفی خوب درخشیدید و باعث شدید استقلال خوزستان به نیمه‌نهایی صعود کند.

خدا را شکر ما در ۴ بازی جام حذفی تنها تیمی بودیم که گل نخوردیم و امیدواریم این شانس ادامه پیدا کند و به فینال راه پیدا کنیم. البته بازی مقابل خونه به خونه سخت است اما تلاش می‌کنیم روند گل نخوردن را ادامه دهیم و راهی فینال شویم.

درست است که بازی با خونه به خونه سخت است اما قرعه استقلال خوزستان نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر افتاده...

بله، نسبت به استقلال و صنعت‌نفت آبادان، قرعه ما بهتر است اما هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت. خونه به خونه تیم خوبی است که تا الان توانسته ۲ تیم لیگ برتری را حذف کند و به نیمه نهایی برسد. ضمن اینکه این تیم سرمربی خوبی هم دارد.

ظاهرا خونه به خونه در 13 بازی اخیر خود هیچ شکستی نداشته.

من هم شنیدم که این تیم خیلی خوب کار کرده و آمار خوبی دارد. ان‌شاءا... با یک بازی خوب بتوانیم خونه به خونه را شکست دهیم و راهی فینال شویم.

اگرچه در جام حذفی و لیگ برتر توانستید تراکتور را شکست دهید اما این تیم ظاهرا انتقام هر 2 بازی را یک‌جا از استقلال خوزستان گرفت.

تراکتور تیم خیلی خوبی است و حتی در اهواز هم خیلی خوب بازی کرد اما ما با برنامه‌تر ظاهر شدیم. در بازی برگشت لیگ برتر هم شاید اگر کولی‌بالی در دقیقه ۳۰، ۳۵ اخراج نمی‌شد و پنالتی‌مان را گل می‌کردیم، می‌توانستیم حداقل یک مساوی بگیریم چون در این بازی یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. البته ناگفته نماند که موقعیت‌های تیم تراکتور خیلی بیشتر بود و آنها مستحق برد بودند اما ما اگر اشتباه نمی‌کردیم حداقل می‌توانستیم یک تساوی به دست بیاوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج