۶۵۱۸۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ از ناصر ملک‌مطیعی تا مناطق کم‌خطر زلزله

آيدين سيارسريع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سه شنبه، پنجم دی را در حالی شروع می‌کنیم که کشور همچنان درگیر مساله «ناصر ملک مطیعی» است. ناصر ملک مطیعی هم مثل بيشتر مسائل ممنوعه در کشور این‌طوری است که همه با ممنوعیتش مخالفند ولی ممنوع است.

آيدين سيارسريع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سه شنبه، پنجم دی را در حالی شروع می‌کنیم که کشور همچنان درگیر مساله «ناصر ملک مطیعی» است. ناصر ملک مطیعی هم مثل بيشتر مسائل ممنوعه در کشور این‌طوری است که همه با ممنوعیتش مخالفند ولی ممنوع است. الان به رییس صداوسیما هم بگویید که دو برنامه با حضور ایشان حذف شده، سرش را تکان می‌دهد و می‌گوید «کیا با این پیرمرد همچین کاری کردن؟ خدا ازشون نگذره». کلا وضعیت قشنگی است. تافت بزنید همینجوری بماند.
از طرف دیگر کاظم جلالی نماینده مجلس گفته وقتی زندانیان کهریزک از اتفاقاتی که برای‌شان افتاده می‌گفتند گریه می‌کردیم. شب بوده به‌هرحال. ندیده دوستمون کجا رو امضا می‌کرده. کلا تاریک بوده دوره ایشون. چرا سخت می‌گیرید؟ در بین این اخبار گهگاهی کارشناسان زلزله هم می‌آیند و لرزه بر اندام ملت می‌اندازند و می‌روند. بعضی خبرگزاری‌ها تیتر زده‌اند «آیا زلزله‌های کوچک نشانه‌ای از زلزله بزرگ تهران هستند؟» کم کم باید برای زلزله خواند: ای در دلم نشسته! از تو کجا گریزم؟ وضعیت اکران عصبانی نیستم هم همچنان نامعلوم است. پیش بینی می‌شود اکران این فیلم از وعده‌های نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی باشد.
فیلم آشغال‌های دوست داشتنی محسن امیریوسفی هم با اینکه پروانه نمایش گرفته ولی دوستان در واکنش به اینکه آیا این فیلم را در جشنواره فجر داوری می‌کنید یا نه به ذکر یک «نوموخوایم» بسنده کرده‌اند. از کره شمالی خبر می‌رسد که کیم جونگ اون جشن کریسمس را در کشورش ممنوع کرده و گفته به جایش «تولد مادربزرگم» را جشن بگیرید. این‌طور که به نظر می‌رسد امسال مردم کره شمالی به جای بابانوئل «مامان نوئل» دارند و مادربزرگ اون شب‌ها با فریاد «زنده باد اون» وارد اتاق بچه‌ها می‌شود و تولد خودش را تبریک می‌گوید.
خبرگزاری ایسنا گزارشی تهیه کرده با این تیتر «چرا مردم از خودروسازان و واردکنندگان ناراضی هستند؟» چند دلیل دارد: یک) کیفیت خودروها با قیمت‌شان همخوانی ندارد. اصرار می‌کنیم بیشتر بگیرند، هی می‌گوییم حق شما این نیست که در این فلاکت خودروسازی کنید، قبول نمی‌کنند. دو) رقابت بین خودروسازان زیاد است و در ماه چند کشته و زخمی بر جای می‌گذارند، مصرف‌کنندگان راضی نیستند. سه) متاسفانه تنوع آپشن‌ها رو به افزایش است، مصرف‌کننده گیج می‌شود. چهار) کلا راضی به زحمت نیستیم. علاوه بر این خبرهای خوب، خبرهای بهتری هم وجود دارد که با چند تا از آن‌ها مطلب امروز را تمام می‌کنیم: افزایش وام ازدواج از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان (نصف رهن یک خانه ۵۰ متری در مرکز تهران) سید حسن خمینی: سکوت نکرده‌ام/ حرف زدن بیش از حد سودی ندارد. (سندروم عارف) مناطق کم خطر زلزله در ایران اعلام شد: اصفهان، اراک، سنندج، همدان... به زودی، رییس ستاد مدیریت بحران: هموطنان فامیل‌هایی در این شهرها برای خود پیدا کنند! پایان اخبار... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج