۶۵۲۱۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امید سینک و ماجرای عجیبش در پارس

وینگر سرعتی تیم پارس جنوبی که در تعطیلات لیگ در آبان ماه امسال دچار مصدومیت شد حالا با شرایط عجیبی در این تیم مواجه شده است.

ورزش سه: وینگر سرعتی تیم پارس جنوبی که در تعطیلات لیگ در آبان ماه امسال دچار مصدومیت شد حالا با شرایط عجیبی در این تیم مواجه شده است. امروز برخی از کانال های خبری بومی بوشهر پیشنهاداتی به باشگاه پارس جنوبی ارائه کردند که بر اساس آن امیدسینک وینگر این تیم را در لیست فروش قرار بدهند. سینک در تعطیلات نیم فصل در حد فاصل هفته دهم و یازدهم و در یک بازی دوستانه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته است برای تیمش به میدان برود. البته درباره این بازیکن در بازی برابر پرسپولیس و فولاد گفته می شد که ممکن است به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.

سه گل و یک پاس گل

امید سینک یکی از مهره های موثر تیمش تا زمانی که مصدوم نشده بود به حساب می آمد اما مصدومیت او را از ترکیب دور کرد. سینک در هفت بازی که در ترکیب تیمش قرار گرفته بود ۲ گل و دو پاس گل داده و در پایان هفته نهم نفر هفدهم لیست بهترین های لیگ در سایت برنامه نود بود.

پارس جنوبی بدون سینک

مصدومیت امید سینک با مصدومیت علی دشتی دیگر وینگر تیم پارس جنوبی همزمان شد و پارس در این مدت نتایج خیلی خوبی نگرفت. سینک در هفته دهم و در آخرین بازی که برای پارس جنوبی انجام داد در دقیقه ۸۱ به میدان آمد و در حالی که تیمش یک بر صفر پیش بود، روی دو گل بعدی پارس جنوبی نقش اساسی ایفا کرد. او یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت اما ضربه پنالتی اش را رشید مظاهری گرفت و در بازگشت پورامینی آن را تبدیل به گل سوم تیمش کرد. پارس جنوبی بعد از بازی با ذوب آهن ، در بازی با سپیدرود هم بدون وینگرهایش به میدان رفت و سه بر یک به پیروزی رسید اما در ۵ بازی بعدی سه باخت، یک مساوی و یک باخت به دست آورد.

تارتار به دنبال جانشین

در حالی که امیدسینک یکی از مهره های کلیدی پارس جنوبی در ده هفته ابتدای نیم فصل بوده است حالا مهدی تارتار به دنبال بازیکن جانشین می گردد و گفته می شود روح الله سیف اللهی در این رابطه ممکن است به پارس بپیوندد. این در حالی است که گفته می شود رسانه های بومی زمزمه هایی مبنی بر اینکه این تیم باید سینک را در لیست فروش قرار دهد آغاز کرده اند که این می تواند ایده های فنی این تیم را نیز مشخص کند. سینک یکی از بازیکنان پارس جنوبی است که در نیم فصل پیشنهاداتی از برخی از تیم ها داشت و این اتفاقات ممکن است این بازیکن موثر پارس را به تیم های دیگر نزدیک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج