۶۵۲۲۶۳
۷۱ نظر
۸۹۳۱
۷۱ نظر
۸۹۳۱
پ

۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

در لیست زیر برترین ستاره های هندی سال ۲۰۱۷ معرفی شده اند و معیار این رنکینگ، چارت "ستاره سنج" هفتگی آی‌ام‌دی‌بی در طول سال ۲۰۱۷ بوده است و چهره های هندی معرفی شده در زیر در سال جاری میلادی به طور دائمی در این چارت قرار گرفته اند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: در لیست زیر برترین ستاره های هندی سال ۲۰۱۷ معرفی شده اند و معیار این رنکینگ، چارت "ستاره سنج" هفتگی آی‌ام‌دی‌بی در طول سال ۲۰۱۷ بوده است و چهره های هندی معرفی شده در زیر در سال جاری میلادی به طور دائمی در این چارت قرار گرفته اند.

۱۰. کاترینا کیف
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

امسال کاترینا کیف در فیلم سینمایی «کارآگاه جاگا» ساخته آنوراگ باسو، نقش شروتی، دستیار ماجراجوی کارآگاه را بازی کرده و در فیلم مهیج اکشن بین المللی «تایگر زنده است» نقش یک مأمور مخفی به نام زویا را ایفا کرد که در لوکیشن های خوش منظره ای همچون اتریش، مراکش، ابوظبی و یونان فیلمبرداری شده است. سال آینده کیف قرار است در پروژه بعدی یاش راج فیلم با عنوان «تبهکاران هندوستان» نقش آفرینی نماید که پر هزینه ترین پروژه این استودیو تا به این لحظه است.

9. ریتیک روشن
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

در سال 2017 ریتیک روشن با نقش آفرینی در فیلم «قابل» در نقش روهان باتناگار، نابینایی که به دنبال انتقامجویی مرگ همسرش است، طرفدارانش را به سالن های سینما کشاند. «قابل» اولین فیلمی است که در آن روشن نقش یک کاراکتر نابینا را ایفا می نماید و در آن با سانجای گوپتا (کارگردانی) همکاری می کند. سال آینده هوادارانش می توانند منتظر بازگشت این ستاره مستعد به روی پرده سینما با فیلم «سوپر سی» ساخته ویکاس باهل، در نقش آناند کومار، نابغه ریاضیات، باشند. روشن فیلم سینمایی ابرقهرمانی «کریش 4» را نیز در برنامه اش دارد.

۸. آنوشکا شِتی
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

امسال سال پر کاری برای آنوشکا شتی بوده و او در فیلم های پر هزینه ای همچون «سنگام ۳»، «Om Namo Venkatasaya» و از همه مهمتر در نقش شاهزاده کماندار جسور و دلیری به نام دواسنا در «باهوبالی ۲: پایان» طرفدارانش را مجذوب نموده است. در میان بازیگرانی که در لیست ده ستاره هندی برتر ۲۰۱۷ وجود دارند، شتی در سال میلادی جاری، بیشتر از همه صعود کرده و در چارت ستاره سنج آی‌ام‌دی‌بی بیشترین افزایش رنکینگ را داشته است.

۷. آنوشکا شارما
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

در آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی، آنوشکا شارما بطور غیرمنتظره ای نقش شَشی، روحی که بین دو دنیا گیر کرده بود، را در فیلم «فیلائوری» بدست آورد، که تهیه کننده این فیلم، استودیوی کلین اسلیت فیلمز بود. مدتی بعد وی برای اولین بار با امتیاز علی (کارگردان) همکاری کرده و در فیلم «وقتی هری سیجال را ملاقات کرد» در کنار شاهرخ خان بازی کرد که داستانی درباره زنی را به تصویر می کشد که به دنبال حلقه نامزدی گمشده اش، اروپا را می گردد.

۶. پرابهاس
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

پرابهاس با نقش آمارندرا و ماهندرا باهوبالی در فیلم سینمایی پر هزینه «باهوبالی ۲: پایان» که آخرین دنباله حماسه میان نسلی اس. اس. راجامولی (کارگردانی) است، تماشاگران و علاقمندان به فیلم های هندی را مجذوب و مسحور خود کرده است. پرابهاس برای بازی در نقش این جنگجوی افسانه ای، ماه ها سخت تمرین کرده و می گویند ۱۸ کیلوگرم وزن اضافه کرده تا به هیکل موردنظر کارگردان برای این نقش برسد. در سال ۲۰۱۸ شاهد بازی او در فیلم «ساهو» خواهیم بود.

۵. عرفان خان
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

عرفان خان که بازیگر تحسین شده و منعطفی است، طرفدارانش را با نقش پدری دلسوز که موانع طبقاتی را می شکند در فیلم «طبقه متوسط هندی» و در فیلم رمانتیک معاصر «غریب غریب مجرد» در طول سال جاری میلادی به خوبی سرگرم کرده است.

۴. تمنا باتیا
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

با بیش از ۵۰ فیلمی که تمنا بازی کرد، در فیلم سینمایی «باهوبالی ۲: پایان» در نقش آوانتیکا و همچنین در نقش رامیا در فیلم «مرد مهربان، مصمم و شکست‌‌‌ناپذیر» بود که به شهرت و محبوبیت رسید. در سال آینده میلادی، تمنا باتیا قرار است در اولین پروژه تلوگو زبان کونال کوهلی (کارگردان) در مقابل ویکرام نقش آفرینی نماید.

۳. سلمان خان
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

از بازی در نقش برادری افسرده که می خواهد جنگ بین هندوچین را در «تیوب‌لایت» پایان دهد گرفته تا بازگشت به نقش مأمور مخفی تایگر پس از پنج سال در فیلم «تایگر زنده است»، سلمان خان امسال طرفدارانش را ناامید نکرد و در سال ۲۰۱۸ منتظر فیلم های جذابتری از او همچون «مسابقه اتومبیل رانی ۳»، «نترس ۲» و «پدر رقصنده» خواهیم بود.

۲. عامر خان
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷، عامر خان که بازیگر موفق هم در باکس آفیس و هم نزد منتقدین است، در «سوپراستار مخفی» نقش کوتاهی به عنوان کارگردان موسیقی بازی کرد. به علاوه فیلم دیگر عامر با عنوان «دانگال» (۲۰۱۶) در سال ۲۰۱۷ با اکران بین المللی در کشورهای چین، تایوان و ترکیه، رکورد باکس آفیس را شکست. سال آینده میلادی باید شاهد حضور عامر خان و آمیتاب باچان در فیلم «تبهکاران هندوستان» ساخته ویجی کریشنا آچاریا و تهیه کنندگی یاش راج فیلمز باشیم که این اولین باری است که این دو ستاره هندی در یک فیلم همبازی می شوند.

۱. شاهرخ خان
۱۰ ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷

شاهرخ خان که امسال بیست و پنجمین سال حضور در سینمای هند را جشن گرفت، به عنوان ستاره برتر سینمای هند در سال ۲۰۱۷ نیز بر دل های کاربران آی‌ام‌دی‌بی حکومت کرد. امسال این ستاره محبوب، در فیلم «رئیس» نقش تاجری بیرحم را ایفا نمود و در «وقتی هری سیجال را ملاقات کرد» به کارگردانی امتیاز علی، نقش تور لیدری عجیب و غریب را بازی کرد. در سال آینده میلادی وی دو پروژه در برنامه هایش دارد که هنوز عنوان هیچیک از آنها فاش نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      چقدر از سلمان خان بدم میاد :/

      پاسخ ها

      • #سمانه

        از #سلمان خان و #شاهرخ خان بی غیرت و از #آنوشکا شتی متنفرم. این زن بهشتو از مردان بی گناه میگیره. الهی تا ابد تو جهنم بسوزه و به سزای اعمالش برسه. اون ارامش شوهرهای مردم و به هم میریزه.
        در ضمن پراباس درسته و امیر خان. حرف اچ تو زبان هندی تلفظ نمیشه.
        و خداوند هر که را شایسته بداند هدایت میکند و هرکه نخواهد گمراه میکند پس جانت را در نگرانی او از دست مده و خداوند به کارهایی که آنها انجام میدهند اگاه هست. سوره فاطر

      • رها

        عاغلی همه اما من از کاریا را خیلی دوست دارم

      • رزا میرزایی

        چرا مثلا

    • بدون نام

      از نزدیک چهره هاشون چقد عجیبه

    • بدون نام

      زنده باااااااااااد شاهرخ خااااااااااااااااااااان سالااااااااااااااااااااااااار.
      عاااااااااااااااااااااااااالی.

    • بدون نام

      اخه وقتی اطلاعات ندارین چرا مطلب میزارین فیلمای شاهرخ که جب هری مت سجال یا فن یا دیر زندگی بود همشون شکست خوردن یا فروششون کم بوده اونوقت سلمان که پروفشترین فیلمارو داشته سومه /: فروش دوروزه تایگر فقط دو روزش برابر بوده با کله فروش جب هری مت سجال

    • بدون نام

      طبق تمام نظر سنجیا سلمان خان محبوب ترین بازیگره هنده تو چندین سال اخیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین کاملا درسته

    • بینام

      فقط شاهرخ خان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

      • رزا میرزایی

        برو بابا فقط سلمان خان

    • بدون نام

      ایشواریا چی؟

    • بدون نام

      عالی بود ولی حق سلمان بود اول شه و نوازدین صدیقی ام باید میبود تو لیست

    • بدون نام

      همش خان بود که!!!

    • بدون نام

      عرفان خان چند تا فیلم عالی داره که ارزش دیدن داره
      بقیه شون من دوست ندارم البته فیلمهاشون رو ، راجب خودشون نظری ندارم

    • maedeh

      ممنون که از بالیوود مطلب گذاشتيد ولی از سایت های معتبر تر لطفا بزارید .چون اینو همه ميدونن ک الان سلمان خان محبوب ترین بازیگر باليووده و فروش دو روز همين فیلم اخیرش از کل فروش فیلم شاهرخ خان بیشتر بوده و توی همه نظر سنجی های مردمی از همه بازيگرا با اختلاف اوله

    • AreZoo

      سلمان خان عششششششقهههههه
      و اگه یه خرده باليوودو بشناسی میبینی که دوره شاهرخ خان تموم شده و سلمان خان بزرگ ترین سوپر استار هنده

      پاسخ ها

      • جاسم غفوری

        most popular actor in world
        یعنی محبوب ترین بازیگر جهان
        god of acting
        خدای بازیگری از دید منتقدان

        این دوتا رو با انگلیسی بزن تو گوگل بعد میفهی دوره کی تموم شده خانم

    • بدون نام

      فقط سلمان خان عشقه این بشر

    • پروانه

      فقط عامر خان♡♡عشقه

      پاسخ ها

      • @mj@

        عامر خان به دلیل اینکه فیلم های پر معنا وآموزنده داره از همه بهتره واسه ما همیشه اول بازیگراست نه تو هند بلکه تو دنیا

    • امیر

      از همشون بدم میاد. از ۱۰ تا فیلم هندی بدون شک ۹ تاش چاخان و چرت و پرته. مثلن همین سلمان خان تو فیلم هاش ۱۰۰ تا گلوله بهش شلیک میکنن ۱۰۰ تاشم جاخالی میده خخخخخ ینی چاخان تر از فیلمای هندی باز هم فیلمای هندیه.

    • حسن

      خدایی زشت ترین بازیگرای مرد دنیا برا هندوستانه.... نه تیپ دارن نه قیافه و نه ریخت... کله اشون به بدنشون نمیخوره انگار همشون مشکل ژنتیکی دارن... اینا نمیدونم از کجا اومدن... زن هاشون تک و توک خوش سیما دارن... در کل فیلم های هندی ارزش نگاه کردن ندارن

    • فاطمه

      همه میدونن که بعد از سینمای هالیوود آمریکا،سینمای بالیوود هند دومین سینمای جهانه،درضمن تمام این لیستو قبول دارم،فقط جای آکشی کومار وچندتای دیگه خالیه.همیشه بهترینا بیشترین دشمنا رو دارن...

    • فاطمه

      همه میدونن که بعد از سینمای هالیوود آمریکا،سینمای بالیوود هند دومین سینمای جهانه،درضمن تمام این لیستو قبول دارم،فقط جای آکشی کومار وچندتای دیگه خالیه.همیشه بهترینا بیشترین دشمنا رو دارن...

    • ابوالفضل

      نمی دونم چرا وارون دهاوان نیستش

      پاسخ ها

      • نانا

        داوان نه دهاوان

    • حامر

      فقط شاهرخ خان بهترین ومحبوب ترین بازیگر جهان است واسلام

    • ف ر

      فقط سلمان خان

    • احمد

      اخه چرا تایگر شروف نیست اون که از همه اینا بهتره تازه بدلکارم نیاز نداره فیلم باغیش هم عالی بود

      پاسخ ها

      • نانا

        دلیل اول: فیلماش انگشت شمارن
        دلیل دو: هنوز محبوب نشده چون تازه کاره

      • رعنا

        واقعا چرا تایگر شروف اونجا نیست ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اخه چرا دروغ میزارید الان که ۱۰سالی هست شاهروخ محو و سلمان پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازیگر هند

      پاسخ ها

      • نانا

        این کار مافیای بالیووده که نمیذارن فیلمای خوب به شاه پیشنهاد بشه و ربطی به استعداد و محبوبیت نداره
        خواهشا اگه چیزی نمیدونین نظر ندین

    • علی

      سلمان خان عشقه والا دوسش دارم خیلییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        لایککککککککککککک من عاشقشم

    • بدون نام

      آخه کور آگه محو چرا بهترین چون بهترین ها بهترین نه آدم کش ها فهمیدی شاهرخ خان درسینمای هند همیشه شماره 1 است

    • امیرحسین

      چرا وارون دهاوان نیست من که عاشقشم نا امید شدم ازتون

    • مریم

      پس اکشی کومار کو؟

    • کیلا

      فقط آکشی کومار..... جاش خالیه

    • shaghayegh

      سمانه خانوم اعتقاداتتو برا خودت نگر دار شاهرخ خان خیلی هنرپیشه ی خوبیه وخیلیا دوستش دارن اونا فقط بازیگر عیبشون اینه که مردم با دیدنشون خوشحال میشن؟و میخندن؟

    • بدون نام

      فقط سلمان خان

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        لایکککککک

    • بدون نام

      فقط سلمان خان

    • بدون نام

      فقط سلمان خان

    • یگانه

      اتفاقا شاهرخ هزاران هزار سالم که بگذره پادشاه بالیوود خواهد ماند شماها دارید دعوای الکی میکنید و اونا یار و یاور هم هستن

    • ت

      سلمان خان زنده باد

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        لایکککککک

    • بدون نام

      سلمان خان بعدش عامرخان

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        لایکککککک

    • بدون نام

      از نظر من تمامی بازسگران سینمای هند خوب هستند ولی راستش سلمان خان عامر خان و شاهرخ خان یه چیز دیگه اند و توی بهترین فیلم ها بازی کردند

    • بدون نام

      شاهرخ هان فقط و فقط

    • نانا

      میخوام فقط بگم:اگه لیست رو دوست دارید که خوشحالم و اگرم دوست ندارید هیچ کاری از دستتون بر نمیاد پس الکی دعوا راه نندازین پلیییز

    • سجاد باجلان

      فقط ریتیک روشن، سلمان هم اگه فیلمهاش میفروشه همه تکراری وکپی وانتت تحت تعقیب هستش

    • سجاد باجلان

      فقط ریتیک روشن، سلمان هم اگه فیلمهاش میفروشه همه تکراری وکپی وانتت تحت تعقیب هستش

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        )))))):

    • رعنا

      وارون داوان کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فرزاد

      پادشاه بالیبود بهترین بازیگر هنده نه سلمان خان عامر خان

      پاسخ ها

      • دختر ترک

        پ نه تو خوبی

    • میلاد

      بهترین بازیگر تاریخ هند مستر پرفکت واقعی عالیجناب امیرخان فیلماش محشره بازیگریش حرف نداره امپراطور بالیوود عامرخان

    • ریحانه

      فقط شاهرخ و سلمان

    • حمید

      شاهرخ خان عالیه میدونستین یاش بااون هیکل وابهتش همش 26سالشه

    • مهدی

      دوستان یکم تحقیق کنید میفهمید که بهترین بازیگر هندوستان عامر خانه فیلماش جزو پرفروش ترین های هند بوده بعدم امتیازای فیلماش تو imdb از بقیه بازیگرا بالاتره مثلا فیلم pk سه کله پوک دانگل ، عامر خان قابل مقایسه با شاهرخ خان و سلمان خان نیست ، با یه تحقیق ساده متوجه میشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبایی امیرخان رو اصلا شاهرخ وسلمان ندارن.امیرخان عشقه

    • عبد الله

      سلمان خان محبوب بین مردم هند ولی از لحاظ ادای بازیگری به شاهرخ خان نمی رسه وقیافه سلمان خان هم از شاهرخ خان جذابتره.ولی من عامر خان را بر همه ترجیح می دهم ،عامر خان چندتا فیلم داره که جهانی ودر کل دنیا معروفند،صورت عامر خان با این صورت معصومش عالی نقش بازی می کنه .

    • مهدی

      اصلا نسل جدید بالیوود رو دوست ندارم.دیگه مثل سردیوی و رکا و انیل کاپور وهمنسلاشون نمیاد.صد حیف از سردیوی بزرگ که زود پر کشید.چقدر از سلمان و شاهرخو کاترینا بدم میاد

    • بدون نام

      بهترین بازیگر هند فقط عامر خان.تمام این بازیگرارو برین فیلماشونو ببینین همشون بی معنی و دروغ.شاهرخ خان بیست ساله یه فیلم درست حسابی بازی نکرده فقط دهه نود بود که خوب بازی میکرد تازه همشون سالی سه چهار تا فیلم بازی میکنن.ولی عامر سالی یه فیلم اونم میشه پرفروشترین فیلم و فیلمشم میره تو ۲۵۰فیلم ای ام دی بی

    • دختر ترک

      فقط سلمان خان:)))))))

    • باربد

      من از نزدیک تایگر شروف و ریتیک روشن رو دیدم اصلا خودشون رو نگرفتن خیلی مهربون برخوردن کرده بودن و حتی با یک نفر بد برخورد نکردن

    • بدون نام

      من از نزدیک تایگرشروف و ریتیک روشن رو برای اکران فیلم جنگ از نزدیک دیدم و باهاشون عکس گرفتم اصلا خودشون رو نگرفتن وبه خوبی و خیلی گرم با طرفداراشون برخورد کردن و مخصوصا تایگر امیداوارم هردوتاشون موفق باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج