۶۵۲۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهترین‌های نیمه نخست سری A

فصل ۱۸-۲۰۱۷ سری A به نیمه راه نزدیک شده و هفته آینده نیم‌فصل نخست آن به پایان می‌رسد.

ایران ورزشی: فصل ۱۸-۲۰۱۷ سری A به نیمه راه نزدیک شده و هفته آینده نیم‌فصل نخست آن به پایان می‌رسد. سایت گل نگاهی انداخته است به بهترین‌های نیم‌فصل نخست تاکتیکی‌ترین و رقابتی‌ترین لیگ این فصل فوتبال اروپا که برخلاف ۴ لیگ معتبر دیگر قاره سبز، فاصله میان مدعیانش آنقدر زیاد نشده است که بتوان یک یا حتی دو تای آنها را بخت اول قهرمانی دانست.

سمیرهاندانوویچ - اینتر
او یکی از عوامل کلیدی حضور غافلگیر کننده اینتر در جمع مدعیان قهرمانی این فصل سری A است. هندانوویچ در تک‌تک دقایق بازی‌های این فصل اینتر بازی کرده است و ۸ کلین شیت دارد.

یکی از بهترین نمایش‌های این دروازه‌بان اسلوونیایی در جریان تساوی بدون گل تیمش در خانه یوونتوس بود که آمار تحسین‌برانگیز ۸ واکنش نجات‌بخش داشت.

مهدی بن عطیه - یوونتوس

منصفانه است بگوییم مدافع مراکشی یوونتوس در این فصل توانسته ارزش‌هایش را به آنهایی که به توانایی او برای بازی در قلب بزرگترین تیم ایتالیا و خرد مسوولان این باشگاه برای خرید او شک داشتند، ثابت کند. او از پایان ماه نوامبر که دوره ریکاوری مصدومیت قوزکش به پایان رسید، عملکردی درخشان داشته تا به تیمش برای ثبت ۸ کلین شیت متوالی در تمامی رقابت‌ها کمک کند. او تنها در یکی از این ۸ بازی غایب بود. بن‌عطیه همچنین تنها گل پیروزی یوونتوس در مصاف حساس این هفته برابر رم در تورین را به تیم سابقش زد.

میلان اشکرینیار - اینتر

آنهایی که قبلا بازی‌های اشکرینیار را در سمپدوریا یا یورو زیر ۲۱ سال دیده بودند، می‌دانستند که اینتر با خرید این بازیکن اهل اسلواکی در ازای تنها ۲۰ میلیون یورو چه بردی کرده است، هرچند همان‌ها هم تصور نمی‌کردند این بازیکن جوان به این سرعت به بازی در سن‌سیرو عادت کند. علاوه بر نمایش‌های دفاعی مستحکم، این بازیکن ۲۲ ساله، سه گل هم در این فصل زده است.

کالیدو کولیبالی - ناپولی

در صدرنشینی این فصل ناپولی در جدول سری A، نگاه خیلی‌ها به بازی هجومی تیم تحت هدایت مائوریسیو ساری معطوف شده در حالی که مدافع سنگالی این تیم، یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم بوده است. با وجود داشتن مشتریانی مانند چلسی، منچسترسیتی و بارسلونا، این مدافع میانی ۲۶ ساله در سن‌پائولو ماند چون می‌خواست به انتظار ۲۷ ساله تیمش برای کسب اسکودتو پایان دهد.

آنتونیو کاندروا - اینتر
با وجود تمام تلاش‌هایی که آنتونیو کونته، سرمربی چلسی برای خریدش انجام داد، اینتر توانست هافبک ایتالیایی‌ ۳۰ساله‌اش را نگه دارد و از تلاشی که برای نگه داشتن او انجام داد پشیمان هم نشد. این بال راست سختکوش قابل‌اعتماد‌ترین مهره هجومی این فصل اینتر بوده است بخصوص وقتی این آمار را بدانید که در این فصل سری A هیچ بازیکنی مانند او بیش از ۵۹ موقعیت گلزنی نساخته و در عین حال ۸ گل نزده است.
میرالم پیانیچ - یوونتوس

در این فصل چند بازیکن یوونتوس دچار افت شده‌اند بخصوص در ماه‌های ابتدایی فصل اما میرالم پیانیچ جزو استثناها بوده است. این هافبک بوسنیایی از ابتدای فصل ثبات داشته است و همیشه جزو مهره‌های ثابت تیم آلگری در میانه میدان بوده است، بازیکنی که ۳۴ موقعیت گلزنی خلق کرده، ۶ پاس گل داده و سه گل هم در این فصل زده است.

ژرژینیو - ناپولی

ژرژینیو در حفظ توپ چقدر مهارت دارد؟ خب بعد از یک نمایش شاهکار‌گونه دیگر برابر کیوو، ستاره ناپولی است که ۹ پاس از ۱۰ پاس گل برتر سری A از فصل ۰۵-۲۰۰۴ را داده است. ناپولی بدون او عملاً فلج است چون این بازیکن ۲۵ ساله مغز متفکر آبی‌پوشان شهر ناپل در میانه میدان است.

الکساندر کولاروف - رم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تابستان امسال هیچ برنامه‌ای برای فروش کولاروف نداشت اما او در نهایت تسلیم خواسته این بازیکن صرب برای رفتن به تیمی شد که به او فرصت بیشتری برای رفتن به میدان می‌داد. این دفاع چپ ۳۲ ساله در رم نقشی بیشتر شبیه به یک بال چپ ایفا کرده است، از حیث ایجاد موقعیت‌های گلزنی در این فصل سری A، تنها پایین‌تر از کاندروا، لوئیز آلبرتو و لورنزو اینسینیه قرار دارد چون ۴۳ موقعیت گلزنی ایجاد کرده است.

لوئیز آلبرتو - لاتزیو

پدیده این فصل سری A بدون شک هافبک ۲۵ ساله لاتزیو بوده است که در عرض چند ماه از یک بازیکن بی‌مصرف به ستاره لیگ تبدیل شده. او در شروع قدرتمند لاتزیو در این فصل نقشی محوری داشته چون ۵ گل زده و ۴۸ موقعیت گلزنی ساخته که از این حیث پس از کاندروا در رده دوم قرار می‌گیرد.

چیرو ایموبیله - لاتزیو

مهاجم ایتالیایی لاتزیو شاید از نظر گلزنی از مائورو ایکاردی پایین‌تر باشد اما ضریب گلزنی‌اش نسبت به تعداد بازی از همتای آرژانتینی‌اش بیشتر است: ۱۶ گل در ۱۶ بازی. او در این فصل، بیشتر از هر بازیکن دیگری در رسیدن تیمش به گل مستقیماً تاثیرگذار بوده است.

لورنزو اینسینیه - ناپولی

همانطور که هفته‌های گذشته گفته شد، ناپولی در این فصل هیچ وقت به اندازه زمانی که اینیسنیه را به دلیل مصدومیت از دست داد، ضربه نخورد. بال ریز نقش ایتالیایی در این فصل ۵ گل زده و ۴ پاس گل داده و ۴۵ موقعیت گلزنی ساخته است که از این حیث فقط پایین‌تر از کاندروا قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج