جاباما
۶۵۲۳۸۸
۶ نظر
۱۰۲۵۶
۶ نظر
۱۰۲۵۶
پ

کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

خوشبختانه ۱۹۶ کشور در جهان وجود دارد و هر کدام قوانین و ارزش‌های خاص خودشان را دارند. مهم نیست چه کاری دوس دارید بکنید، به هرحال جایی در جهان وجود دارد که فکر کنید مردمش کامل آزاد هستند و زندگی خوبی دارند.

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: گاهی زندگی بسیار محدودکننده می‌شود. البته همه ما آزادیم زندگی و شادی را دنبال کنیم، اما فقط در چارچوب عقلی و مجاز. اما اگر شادی برای شما به معنای راندن تانک یا برهنگی کامل است، آزادی برایتان معنایش را از دست می دهد. خوشبختانه ۱۹۶ کشور در جهان وجود دارد و هر کدام قوانین و ارزش‌های خاص خودشان را دارند. مهم نیست چه کاری دوس دارید بکنید، به هرحال جایی در جهان وجود دارد که فکر کنید مردمش کامل آزاد هستند و زندگی خوبی دارند.

برهنگی کامل در اسپانیا

شهروندان و گردشگران سراسر جهان می‌توانند یکی از اختیاری‌ترین پوشش‌های خود را در اسپانیا داشته باشند و وارد جایی شوند که می‌توانند حتی بدون هیچ گونه لباسی آزادانه بگردند. در اسپانیا می‌توانید به طور قانونی در هر مکان عمومی که بخواهید برهنه شوید! از سال ۱۹۷۸، قانون اساسی اسپانیا نه تنها به مردمش مجوز برهنه بیرون رفتن را داده بلکه آن را یکی از حقوق انسانی آن ها می‌داند. تلاش هایی برای تغییر این قانون در گذشته انجام شده، اما هیچ یک ادامه نیافته است.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

مصرف موادمخدر در پرتغال

مصرف هرنوع ماده مخدر در پرتغال قانونی است. البته اگر با موادمخدر دستگیر شوید، هنوز هم نزد مشاور فرستاده می‌شوید، اما به خاطر داشتن مقدار شخصی از هر نوع ماده مخدر به زندان انداخته نمی‌شوید. سیاست پرتغال کارآمد به نظر می‌رسد. قبل از قانونی شدن موادمخدر، آن‌ها مشکل بزرگی با موادمخدر داشتند، از هر ۱۰۰ نفر یک نفر به هروئین اعتیاد داشت. اما در مدتی که حدود چهار سال از قانونی شدن آن می گذرد، مرگ‌های ناشی از موادمخدر نزدیک به ۹۰ درصد و همچنین نرخ مبتلایان به ایدز کاهش یافته است.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

نصب شعله افکن روی خودرو در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی می‌توانید محصولی به نام «بلاستر» بخرید، نوعی شعله افکن که شعله‌های آتش ۲۰ متری بیرون می‌دهد و به خودرو نصب می‌شود. بلاستر از دو طرف خودرو آتش بیرون می‌دهد و به رنگ آن آسیب نمی‌زند. این کار کاملا قانونی است. د. آفریقای جنوبی سالانه ۱۳۰۰۰ مورد سرقت اتومبیل با سرنشین اتفاق می‌افتاد، بنابراین کشور با این قانون به شما اجازه می‌دهد هرکسی که قصد شکستن و وارد شدن به اتومبیلتان را دارد بکشید. البته مخترع آن اصرار دارد که این وسیله کسی را نمی‌کشد و فقط نابینا می‌کند. بلاستر در سال ۱۹۹۸ عرضه شد اما تقاضای کافی برای آن وجود نداشت. افراد ترجیح می‌دادند دست دوم بخرند یا حتی از شعله افکن‌های شرکت خودروی خودشان استفاده کنند.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

ازدواج با سگ در هند

در هدوستان می‌توانید به صورت قانونی با هر حیوانی که بخواهید ازدواج کنید؛ و سگ‌ها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ازدواج هستند. مردی از دهلی نو در این باره توضیح می‌دهد: وقتی بچه بوده دو سگ را با سنگ زده و آویزان کرده و معتقد بوده بیماری‌های که بعدا به آن دچار شده نتیجه ظلم به این حیوانات بوده است. او نزد یک طالع بین محلی می‌رود که به او می‌گوید تنها یک راه برای از بین بردن این نفرین وجود دارد و آن این است که با یک سگ ازدواج کند. خانواده مرد موافقت کردند. حتی به او کمک کردند بهترین سگ را به عنوان عروسش انتخاب کند. هم چنین مراسم عروسی باشکوهی برگزار کردند تا پیوند ابدی آن‌ها را جشن بگیرند.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است
دزدی در هلند

اگر در هلند یک اثرهنری باارزش را بدزدید لازم نیست برای فروش آن به بازار سیاه بروید. اگر کمی صبور باشید قانونا شما مالک اثر دزدیده شده می‌شوید. بعد از ۲۰ سال، اثر هنری متعلق به کسی خواهد بود که آن را داشته باشد. البته اگر از یک مجموعه عمومی سرقت کنید یا یک نقاشی که میراث فرهنگی است را بدزدید باید ۳۰ سال صبر کنید تا مالک آن شوید؛ بنابراین اگر بتوانید نقاشی رامبرانت را چند دهه در اتاق خود مخفی کنید مال شما می‌شود.

کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

کمک گرفتن از کارمند دولت برای تزریق هروئین در کانادا

در مرکز شهر ونکوور، یک ساختمان دولتی وجود دارد که تزریق هروئین به معتادان توسط کارشناسان پزشکی به طور قانونی انجام می‌شود. بدین منظور باید مواد خود را همراه داشته باشید، اما خطر دستگیری وجود ندارد و می‌توانید نام جعلی خود را به افراد آنجا بگویید. داخل ساختمان ۱۲ کابین تزریق وجود دارد که همه مجهز به سوزن‌های تمیز و تجهیزات استریل هستند. حتی کارمندان این مرکز به شما کمک می‌کنند رگتان را درست پیدا کنید. اغلب آن‌ها آنجا می‌ایستند و مراقب هستند که اوردوز نکنید. این برنامه ۲۰ سال پیش آغاز شد، زیرا در آن زمان ونکوور بالاترین آمار ایدز را در جهان توسعه یافته داشت. این دستاورد بزرگی بود و برخی افراد دو یا سه بار در روز به این مرکز مراجعه می‌کنند.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

داشتن مینی گان در آمریکا

بسیاری از شما می‌دانید که آمریکایی‌ها حق حمل اسلحهرا دارند، اما شاید ندانید که در آمریکا حتی می‌توانید مینی گان بخرید. مینی گان‌ها که در اصل فقط برای کشتن هزاران سرباز دشمن طراحی شده بودند، می‌توانند شش هزار گلوله در دقیقه پرتاب کنند و در آمریکا می‌توانید حتی یکی از آن‌ها را در خانه داشته باشید. از سال ۱۹۸۶ شهروندان آمریکایی حق دارند برای حفاظت از خانه خود مینی گان بخرند.
کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است

راندن تانک در انگلستان

از نظر فنی، انگلستان تنها جایی نیست که می‌توانید در آن تانک سوار شوید. جاهای زیادی در آمریکا وجود دارد که به مشتریان اجازه می‌دهند سوار این وسیله نقلیه جنگی شوند، حتی برخی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ماشین‌ها را خرد کنید یا از روی خانه‌های سیار حرکت کنید. با این حال انگلستان در این زمینه یک قدم از همه جلوتر است، چون رانندگی با تانک در جاده قانونی است. شما می‌توانید با تانک هرجا که بخواهید بروید، چه بخواهید به فروشگاه بروید چه بخواهید بچه هایتان را از مدرسه برگردانید. شما باید سلاح‌ها را غیرفعال کنید و قطعات پلاستیکی روی چرخ‌ها نصب کنید و سپس هرجا دوست دارید بروید.

کارهای عجیبی که در کشورهای دیگر قانونی است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      همش در نوع خودش خیلی تعجب آور بود !!

    • بدون نام

      از همه خرتر هندی ها هستن

    • نسرین

      واقعا هند!! آخه ازدواج با سگ؟!!!

    • امیر

      البته به غیر از هند برخی کشور های اروپایی هم هستن که شهرونداشون با سگ ازدواج میکنن.

    • بدون نام

      ای کاش من اسپانیا بودم

    • مجید

      فضولی کردن در کار دیگران در ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج