جاباما
۶۵۲۴۵۴
۱۱ نظر
۵۱۰۹
۱۱ نظر
۵۱۰۹
پ

دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی

تعجبی ندارد که خانواده سلطنتی بریتانیا با ستارگان زیادی در ارتباط باشند. اگر برایتان جالب است بدانید که کدامیک از ستاره ها با اعضای خانواده سلطنتی ارتباط نزدیکی دارند طوری که با هم به میهمانی می روند، در مراسم عروسی یکدیگر شرکت می کنند و غیره...، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: تعجبی ندارد که خانواده سلطنتی بریتانیا با ستارگان زیادی در ارتباط باشند. اگر برایتان جالب است بدانید که کدامیک از ستاره ها با اعضای خانواده سلطنتی ارتباط نزدیکی دارند طوری که با هم به میهمانی می روند، در مراسم عروسی یکدیگر شرکت می کنند و غیره...، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
التون جان
دوستی التون جان با ملکه دایانا به سالها قبل باز می گردد. التون در صحبت هایش اعتراف کرد که ملکه به او اعتماد به نفس بالایی می داد، به خصوص زمانی که از اختلالات اشتها رنج می برد. او حتی در بیستمین سالگرد مرگ ملکه عکس های مشترک شان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. دوستی آنها آنقدر عمیق بود که التون جان هنوز هم از پسرش شاهزاده هری حمایت می کند.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
میشل اوباما
نام پسر دوم شاهزاده چارلز و ملکه دایانا، شاهزاده هری، را در این فهرست زیاد می بینیم زیرا که او روابط اجتماعی زیادی با دیگر ستاره ها دارد. به عنوان مثال یکی از دوست های او میشل اوباماست. این دو در زمینه های مختلفی با یکدیگر کار کرده اند. حتی میشل و باراک اوباما بهار سال قبل، به خانه شاهزاده در کاخ کنسینگتون رفتند.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
دیوید بکهام
دیوید بکهام و شاهزاده ویلیام از مدت ها قبل با هم کار می کردند. به عنوان مثال هر دوی آنها در «WildAid » که بر علیه تجارت غیر قانونی حیوانات است، سرمایه گذاری کرده اند. اما جدا از بحث کار و فعالیت های خیرخواهانه شان، آنها دوستان خوبی برای یکدیگر هستند به طوری که در سال ۲۰۱۱ شاهزاده ویلیام، بکهام را به مراسم عروسی خود دعوت کرد.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
ویکتوریا بکهام
ویکتوریا بکهام و کیت میدلتون چندین سال است که با هم در ارتباط اند. آنها مشترکات زیادی با یکدیگر دارند، به عنوان مثال هر دوی آنها به طراحی داخلی و مد و فشن علاقمندند. حتی چند وقت پیش، زمانی که ویکتوریا می خواست دکوراسیون خانه اش را تغییر دهد، از کیت میدلتون کمک گرفت.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
تام کروز و نیکول کیدمن
زمانی که این دو بازیگر یک زوج بودند، در سال ۱۹۹۲، حین فیلمبرداری «Far and Away» با ملکه دایانا آشنا شدند و از آن زمان به بعد رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته اند. آنها حتی در سال ۱۹۹۷ در مراسم خاکسپاری ملکه نیز شرکت کردند.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
کارا دلوین
دوستی کارا دلوین، مدل مشهور، با شاهزاده هری به سالها قبل باز می گردد. آنها آنقدر با هم صمیمی بودند که حتی تا نیمه های شب به هم پیغام می دادند و با هم حرف می زدند. با یک سرچ ساده در اینترنت، حتی می توانید عکس های مشترک آنها را مشاهده کنید.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
الی گولدینگ
الی گولدینگ، خواننده و ترانه سرای انگلیسی، دوستی عمیقی با شاهزاده ویلیام دارد. او حتی در مراسم عروسی شاهزاده و کیت میدلتون، آهنگی را اجرا کرد. علاوه بر این زوج، الی گولدینگ با شاهزاده هری هم در ارتباط است.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
برایان آدامز
ملکه دایانا با ستاره های راک بسیاری، از دیوید بویی و مایکل جکسن گرفته تا برایان آدامز، در ارتباط بود. اگر چه بسیاری از مردم معتقدند که دوستی آنها یک دوستی ساده و معمولی بوده اما نامزد قبلی برایان اعتراف کرده که ملکه پس از جدایی از شاهزاده چارلز، با برایان وارد رابطه شده بود.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
جیمز بلانت
شاهزاده هری دوستان موزیسین زیادی دارد، به عنوان مثال او با خواننده آهنگ «You're Beautiful» در ارتباط است. این دو از زمانی که در ارتش خدمت می کردند، با یکدیگر آشنا شدند و از آن زمان تاکنون نیز ارتباط صمیمی خود را با هم حفظ کرده اند. آنها حتی بسیاری از میهمانی هایشان را نیز با هم می روند.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
جون ریورز
شاید تصور این که جون ریورز و شاهزاده چارلز با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته باشند، برایتان عجیب است اما واقعیت این است که آنها دوستان خیلی صمیمی برای یکدیگر هستند. حتی ریورز در مراسم عروسی شاهزاده و جشن تولد 60 سالگی او نیز شرکت کرد.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
کلدپلی
یکی از مشهورترین گروه های موسیقی جهان، کلدپلی، با شاهزاده هری ارتباط نزدیکی دارند. آنها حتی یک بار برای موسسه خیریه شاهزاده هری و به نفع کودکان مبتلا به HIV، در کاخ کنسینگتون کنسرتی اجرا کردند. در انتهای اجرای آنها نیز شاهزاده هری به روی سن رفت و از آنها تشکر کرد.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
ادی ردمین
ادی ردمین در مدرسه همکلاسی شاهزاده ویلیام بود. اگر چه آنها چندین سال هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند اما از سال 2015 به بعد بار دیگر ارتباط خود را با یکدیگر حفظ کردند.
دوستی ستاره‌ها با خانواده‌ سلطنتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرجالبی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كجاش جالب بود؟ ستاره ها و خانواده ی سلطنتی؟

    • بدون نام

      آنها حتی فلان کار را با هم کردن...آنها حتی در بهمان کار خیر شرکت کردن...این همه "حتی" در متن غیر ضروریه.

    • بدون نام

      مگه دیوید بکهام با کسی هم بد می شه؟ عشقههه

    • مریم

      جااالب بووود

    • بدون نام

      عنوان دایانا پرنسس ولزبود. او طلاق گرفته بود قبل از کشته شدن درتصادف. و هرگز به عنوان ملکه دایانا منصوب نشد.

    • بدون نام

      چ عجب یکی نیومد ب خانواده سلطنتی فوش بده

    • بدون نام

      خب که چی الان چه دردی دوا شد

    • بدون نام

      پرنس ویلیام و پرنس هری فوق العاده ان :))))

    • بدون نام

      ببخشيد پرنسس دايانا كي به مقام ملكه رسيدن كه خودشم خبردار نشد و مرد ؟؟

    • بدون نام

      شاهزاده هری در ارتش خدمت میکرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج