۶۵۲۵۲۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: این استقلال، استقلالِ منصوریان است

پیشکسوت استقلال گفت: همیشه استقلال مقابل همتای خوزستانی خودش بازی سختی داشته است.

خبرگزاری میزان: حسن روشن در خصوص بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با اینکه هر دو تیم یک اسم دارند، اما جدال این دو هیچ وقت بازی آسانی نبوده و همیشه استقلال مقابل همتای خوزستانی خودش مشکل و بازی سختی داشته است.

وی ادامه داد: روند استقلال خوب بوده و موفقیت‌هایی هم داشته‌اند، اما این تیم، تیم منصوریان است ولی با او نتوانست نتیجه بگیرد. استقلال از نظر جسمانی وضعیت خوبی در ابتدای فصل نداشت و به همین دلیل نتیجه نگرفت.

پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد ضعیف مک درموت به عنوان مربی بدنساز استقلال عنوان کرد: با آمدن شفر تیم به لحاظ بدنی وضعیت بهتری پیدا کرد و همین باعث شد که نتیجه‌های خوبی هم در چند بازی اخیر به دست بیاورد.

وی با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: روند استقلال خوب بوده، اما اداره این تیم کار مدیریت فعلی نیست و در ادامه به مشکل می‌خورند. نتایجی هم که تا الان به دست آمده روی تجربه شفر است نه چیز دیگری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واللو تا دیروز که منصوریان رو میکوبیدی!!!!!معلومه چکاره هستی!!!!خدایی چه چیزیش استقلال منصوریان هست!!!! استقلال منصوریان انگار ما وقتی دور هم جمع میشیم با سنگ دروازه درست میکنیم میزنیم زیر توپ!!!!! نمیدونم مربی مورد پسند شما کیه؟!

    • بدون نام

      اگه صلاشومیدونی یه مدتی توحرف نزن تاتیم بدون حاشیه پیش بره البته اگه صلاشومیدونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای روشن واقعا شما جه کارشناس فوتبالی هستی ؟ برادر من اقای منصوریان فقط بازیکنان را خریده بود از این لحاظ میشه بگی که استقلال منصوریان است ولی از لحاظ تاکتیکی که اقایشفر به کار برده باید از حق نگذری وبگی تم شفر است به چند دلیل اشکار یک. منصوریان در هر بازی یک ارنج داشت که شفر دراین چند هفته فقط با یک ریتم وارنج بازی میکنه دوم اقای منصوریان در هر بازی بیش از شیش هفت بازیکن را عوض میکرد درحالی که این پیرمرد تعداد کمی تعقیر میدهد سه. اقای منصوریان دهن بین بود وبرای تعویضهایش از سکوها خط میگرفت ولی شفر تعویضهایش بر اساس امادگی روحی وبدنی بازیکنانش است وووووو خیلی اختلافهای دیگه که با اندکی دقت ومقایسه میتوانی به انها برسی لطفا هیچ وقت از حق نگذرید درست منصوریان هم وطن وپیش کسوت استقلاله حتی خودش هم به این نتیجه رسیده بود که نمیتونه کاری برای استقلال انجام بده و مردانهذاستعفا کرد ولی شما ها ول نمیکنید حمایت کنید وانتقاد به حق یا حق

    • محمد رحمتی

      این اقا هروقت تیم راه افتاده اومده واسه‌ی نظر وتیمو بهم ریخته جنابعالی اگه جوانیتو واسه‌‌ی تیم گذاشتی پولشو هم گرفتی ومنت سر تیم نذار وتاحالا هم داری پولشو میگیری

      ولی ما چی ما داریم اعصابمونو واسه‌ی تیم میذاریم بابردهاش شاد میشیم باباختهاش گریه میکنیم منت‌ هم نمیذاریم و پولشو هم نمیگیریم
      به‌مقدساتت قسمت میدم دست ازسر تیم بردار یا مدیر عامل ناکارامدمون یه‌پستی بهت بده سرت یه‌جا گرم بشه کهدست ازسر تیم برداری

    • بدون نام

      با تمام احترامی که واسه منصوریان قایلم ودوستش دارم ولی متاسفانه منصوریان استقلال رو نابود کرده بود تقریبا هرکی منصوریان رو اخراج کرد بزرگترین خدمت رو به تیم کرد هرچند که اومدنش تقصیر هوادارا بود.

      پاسخ ها

      • شیرازآبی

        آقای روشن واقعا استقلالی هستی؟؟؟احساس میکنم لنگی باشی وظیفتم بهم ریختن جوتیم درزمانهای خوب وبدفرق نداره همیشه مخلفی اوخبرنگاری ک ازبیکاری باتوگصاحبه کنه شرف نداره یاخودت...قصدبی ادبی نداشتم مردباش حمایت کن.

    • لنگ پاره

      جناب روشن فکرکنم شما ذاتاًلنگی هستی.دوست داری استقلال موفق نباشه تاروزی که تورو همه کاره کنند،بعدشم فکر نکن کسی از زدو بندهات درگذشته بالنگی ها خبرنداره.کاری نکن خیانت هات به استقلال درگذشته رسانه ای وبرملابشه.بشین سرجات

    • بدون نام

      این کیسه کشا همش درگیرن با خودشون ،معلوم نیس با خودشون چند ....‌ن

    • Amirking

      ههه کیسه ها زیاد از روشن انتقاد نکنید از معدود اسطوره هاتونه

    • آفتابه ابی سوراخه

      خخخخخ کیسه کشا باهم درگیرن؛؛؛فازتون چیه همدیگر رو میکوبید کیسه کشهای حقیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج