۶۵۲۶۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اچ‌تی‌سی جان مردم را نجات می‌دهد

اچ‌تی‌سی از جمله شرکت‌هایی بود که در سال‌های گذشته گوشی‌های بسیار خوبی راهی بازار می‌کرد و سهم قابل توجهی از بازار موبایل را هم در اختیار داشت؛ اما در این چند وقت شرایط برای اچ‌تی‌سی به خوبی پیش نمی‌رود و این شرکت درآمد خوبی نداشته است.

وبسایت دیجی کالامگ - مجید نوردوست: اچ‌تی‌سی از جمله شرکت‌هایی بود که در سال‌های گذشته گوشی‌های بسیار خوبی راهی بازار می‌کرد و سهم قابل توجهی از بازار موبایل را هم در اختیار داشت؛ اما در این چند وقت شرایط برای اچ‌تی‌سی به خوبی پیش نمی‌رود و این شرکت درآمد خوبی نداشته است. حالا این شرکت قصد دارد با استفاده از تکنولوژی‌های جدید حضور خودش را در زندگی مردم بیشتر کند. براساس اطلاعات منتشر شده شرکت اچ‌تی‌سی با استفاده از برخی از تکنولوژی‌های گروه اچ‌تی‌سی وایو قصد دارد زندگی انسان‌ها را نجات دهد.

این شرکت روی یکسری لامپ نورانی کار می‌کند که می‌تواند متوجه وظعیت جسمانی افراد بشود. مثلا این لامپ با سنسورها و آنتن‌هایی که دارد متوجه می‌شود که فرد در خانه غش کرده تا در وضعیت خوبی قرار دارد. همچنین این لامپ می‌تواند متوجه شود که فرد مورد نظر زنده است یا مرده.

اچ‌تی‌سی جان مردم را نجات می‌دهد

این تکنولوژی می‌تواند متوجه فردی شود که مدت زمان زیادی در یک مکان ثابت قرار گرفته است. در این حالت لامپ به شکل خودکار به افراد مختلف خبر می‌دهد که فرد مورد نظر در شرایط خوبی قرار ندارد.

هنوز مشخص نیست که لامپ و اپلیکیشن جدید اچ‌تی‌سی به چه صورت کار می‌کنند و این محصول کی راهی بازار می‌شود. در حال حاضر مشخص شده که این تکنولوژی با همکاری گوگل در حال توسعه است.
اچ‌تی‌سی جان مردم را نجات می‌دهد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج