جاباما
۶۵۲۷۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در ایرانشهر

سرپرست انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری ۵۴ سارق و کشف بیش از ۲ تن ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به دستگیری ۵۴ سارق حرفه‌ای در آذرماه سال جاری شدند که این متهمان به ۵۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در آذر ماه سال جاری ۶ فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۱۳ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در آذر ماه سال جاری با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف ۲ تن و ۳۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در آذرماه سال جاری در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۴۴ هزار ۳۵۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر یا اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت این یک ماه بیش از ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان، ۱۳۶ دستگاه خودرو و ۱۶۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج