۶۵۳۰۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فروش زیاد یک فیلم هنری

جیمز فرانکو در دنیایی فاجعه وار

با این که تصور عمومی این بود که «هنرمند فاجعه وار» کار تازه جیمز فرانکو کارگردان، تهیه کننده و بازیگر جوان آمریکایی چندان با عوام ارتباط برقرار نخواهد کرد و در گیشه ها شکست خواهد خورد اما آمار فروش فیلم در سه هفته ای که از اکران آن می گذرد، بیشتر از حد مقرر و فراتر از آنی بوده است که تصور می شد.

بانی فیلم: با این که تصور عمومی این بود که «هنرمند فاجعه وار» کار تازه جیمز فرانکو کارگردان، تهیه کننده و بازیگر جوان آمریکایی چندان با عوام ارتباط برقرار نخواهد کرد و در گیشه ها شکست خواهد خورد اما آمار فروش فیلم در سه هفته ای که از اکران آن می گذرد، بیشتر از حد مقرر و فراتر از آنی بوده است که تصور می شد.
جیمز فرانکو در دنیایی فاجعه وار
این فیلم را کمپانی تازه مطرح شده «A24» تهیه کرده است و حتی سران این استودیو نیز باور داشتند که پیشتر یک کار هنری را ساخته و عرضه کرده اند و فروش قابل توجه فیلم بخصوص از آن رو برای آنها عجیب بوده که در دو هفته نخست عرضه فیلم سالن های بسیار کمی در سطح آمریکا و کانادا به پخش فیلم مشغول بودند و بسط این اثر سینمایی به سالن هایی بیشتر فقط از هفته سوم آغاز شد. «هنرمند فاجعه وار» ابتدا در ماه مارس ۲۰۱۷ در جشنواره موسوم به «جنوب از جنوب غربی» به نمایش درآمد و مورد استقبال وسیعی قرار گرفت و از بازی جیمز فرانکو در فیلم نیز با تحسین یاد شد، تا به آن حد که جایزه بهترین بازیگر مرد را در فستیوال فیلم های مستقل گوتام بدست آورد. البته در همان زمان پیتر دبروژ از نشریه واریه تی درباره این فیلم و خالق آن با لحنی کنایه آمیز نوشت: جیمز فرانکو مثل تایلرپری در ۱۵ سال اخیر آنقدر فیلم ساخته که حسابش از دست همه در رفته و در نتیجه وقتش رسیده بود که سرانجام فیلمی را رو کند که متفاوت باشد و در خاطره ها بنشیند».

جیمز فرانکو که به طرق مختلف و در شاخه های متعدد کارهای سینمایی به فعالیت پروانه، «هنرمند فاجعه وار» را براساس سناریویی از اسکات نیوزتادر و مایکل اچ وبر ساخته است و مبنای کار این سناریست ها هم کتابی نوشته گرگ سترو و تام بیسل بوده است. سایر بازیگران فیلم نیز دیو فرانکو برادر جیمز فرانکو، ست روگن کمدی باز، الیسون بری، زاک افرون، جاش هاچرسون، جکی ویور، اری گرینور و جیسن مانت زوکاس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج