۶۵۳۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: پارس جنوبی می‌تواند از لحظه‌ها استفاده کند

سرمربی پیکان تیم پارس جنوبی جم راحریفی دشوار توصیف کرد.

ایسنا: تیم های پیکان و پارس جنوبی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. مجید جلالی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: چیزی که بیشتر از هر چیز به آن نیاز داریم تمرکز زیاد است. پارس جنوبی می‌تواند از لحظه ها خیلی خوب استفاده کند. ما مشتاقیم که بازی در اختیار ما باشد تا فرصتی به آنها ندهیم و به نتیجه مورد دلخواهمان برسیم. برای این هدف بازیکنانمان آمادگی لازم را دارند.

او درباره مشکلاتی که در دیدار رفت در جم داشتند، گفت: در دور رفت آنها شرایط سختی برای میزبانی ایجاد نکردند. چون اولین بازی لیگ برتر در جم برگزار می‌شد، ما در مهمانسرا بودیم و آنجا خوب تجهیز نشده بود اما باقی تیم‌ها در عسلویه اردو می‌زنند. البته من شنیدم که پس از دو سه بازی این مشکل حل شد.

سرمربی پیکان درباره نتایج ضعیفش در پنج هفته اخیر گفت: ما کاملا با این ایده بازی می‌کنیم که در بازی پیروز شویم و برای این کار برنامه خوبی داریم. بازیکنانمان فوق العاده انگیزه دارند. ما میخواهیم که در جدول موقعیت خوبی داشته باشیم و معتقدم بازیکنان ما لایق چیزهای بیشتری در فوتبال هستند. در آینده خواهید دید که آنها خودشان را اثبات می‌کنند.

جلالی افزود: فراز و نشیب در فوتبال طبیعی است. بهترین تیمهای دنیا هم مشکل دارند. به من می‌گویند که رئال مادرید و منچستر یونایتد و پیکان در شرایط بدی هستند. مشکلاتی پیش می آید که طبیعی است و ما به دنبال اثبات خودمان هستیم که شایستگی بیشتری داریم.

او درباره غافلگیری تیمش در دیدار رفت مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: ما مقابل تیمی بازی کردیم که کمترین شناخت را از آنها داشتیم و میزبانی آنها در جم یک جو هیجان انگیز ایجاد کرده بود که ما تا دقیقه ۵ سه گل خوردیم. اما الان شرایط بسیار خوبی داریم.

سرمربی پیکان درباره تمدید قراردادش با پیکان گفت: باشگاه هفته پیش با من درباره فصل آینده صحبت کرد و از من خواستند که در حین بازی های دور برگشت برنامه فصل آینده را بدهم تا قوی تر آماده شویم. باشگاه این درخواست را از من داشته است. مربی خواهان فضای آرام است و جایی را می‌خواهد تا ایده هایش را پیاده کند. به نظر من باشگاه پیکان یک فرصت برای فوتبال کشور است. ما ایده هایی برای آینده داریم. اول فصل به ما گفتند که فلسفه تیم برگشت اما من می‌دانستم که چکار میکنم. ما نیاز به بازیکنان باتجربه ای داشتیم که دوباره به لیگ یک سقوط نکنیم. ما هر اقدامی که میکنیم یک نگاهمان به الان و یک نگاهمان به آینده است. من با اطمینان میگویم که آینده پیکان چه من باشم چه من نباشم آینده روشن و محکمی است. ما ۱۴- ۱۵ بازیکن داریم که شما اسم‌شان را نمی‌دانید ولی در آینده ستاره‌های فوتبال ایران می‌شوند. من آن‌ها را به اردو می‌آورم تا با سبک کار حرفه‌یی خو بگیرند. آینده برای پیکان آینده بزرگی است.

جلالی درخصوص عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: یکی از سه بازیکن ما کیفیت خوبی نداشت که ما با آن برای نیم فصل قطع همکاری کردیم. او قرادادش تنها ۳۰ هزار دلار بود و در تیم ب بارسلونا بازی کرده بود. ما بر اساس عملکرد خوب به او پول خوب می‌دادیم که عملکرد خوبی نداشت. دافه که خوب بازی می‌کند. کنه هم بازیکن خوبی است و مقابل استقلال نمایش خوبی داشت. من جای این بازیکنان، جوانی را بازی میدهم که ۱۸ تا ۱۹ سالش است و با اطمینان می‌گویم که دو سال بعد آقای گل لیگ و بازیکن بزرگی است. من ترجیح می‌دهم که او را بازی دهم و چون نگاهم به آینده است به همین دلیل به کنه بازی نمی‌دهم. نیمکت ما تیم امیدمان است و شاید یک یا دو بازیکن بزرگسال باشد. لیست بزرگسالان ما تنها ۱۵ نفر است که دو سه نفر آن مصدوم هستند. بقیه آنها بازیکنان جوانی هستند که خوب و آینده دار هستند. اگر می‌گویم که آینده پیکان با اطمینان آینده خوبی است به این دلیل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج