۶۵۳۱۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال بهترین میزبان، پرسپولیس بهترین میهمان

این روزها همه اتفاقات لیگ زیر ذره بین هواداران فوتبال قرار دارد و آنها به جز قهرمانی، رکوردهای تیم محبوب خود را دنبال می کنند.

ورزش سه: لیگ هفدهم حالا فراتر از قهرمانی دغدغه های و چالش های دیگری را در خود برای تیم های حاضر ایجاد کرده است. این روزها بحث بیشترین دقایق گل نخوردن متوالی مطرح است، همه هواداران فوتبال چشم به دقیقه ۲۴ دیدار استقلال و تراکتورسازی در هفته آینده دارند تا در صورت گل نخوردن با رکورد ۷۲۴ سیدحسینی شاهد شکستن رکورد بیرانوند باشند.

سرخابی ها در کلین شیت هم با هم در عدد 10 برابری می کنند. استقلال با ثبت هفتمین کلین شیت متوالی خود به رکورد 10 رسید. جالب است بدانید از این 10 کلین شیت، 8 بار وینفرد شفر سرمربی استقلال بوده است. پرسپولیسی ها می توانند در صورت گل نخوردن در دیدار فردا برابر تراکتورسازی به رکورد 11 کلین شیت برسند.

استقلال با کسب ۱۸ امتیاز در ۹ دیدار خانگی خود عنوان بهترین میزبان لیگ هفدهم را تاکنون به خود اختصاص داده است. تیم های پیکان، فولاد و پارس جم نیز با ۱۶ امتیاز از ۸ بازی خانگی در رده های بعدی قرار دارند. از این سه تیم تنها پیکان در دیدار فردای خود میزبان خواهد بود و می تواند در صورت کسب برتری مقابل پارس جم از استقلال عبور کند. پرسپولیسی ها نیز با ۱۴ امتیاز از ۷ دیدار خانگی خود این فرصت را دارند تا با برتری برابر تراکتورسازی در بازی فردا به آمار استقلال نزدیک شوند.

اما شاگردان برانکو با کسب 23 امتیاز از 9 دیداری که در خانه حریفان به میدان رفته اند، لقب بهترین مهمان لیگ هفدم را به خود اختصاص داده اند. پارس جنوبی جم و گسترش فولاد نیز با 13 امتیاز در رده بعدی قرار دارند. استقلالی ها در دیدارهای خارج از خانه خود تنها موفق به کسب 8 امتیاز شده اند.

مشکی پوشان با ۳ و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز بدترین میزبان و نفت تهران با ۲ ، سپیدرود ۳ و استقلال خوزستان با ۴ امتیاز بدترین مهمانان لیگ هفدهم تا اینجای کار هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج