۶۵۳۲۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تشریح دستاوردهای سفر رییس قوه قضاییه به ایلام

رئیس قوه قضاییه پس از سفر دو روزه به استان ایلام که در راس یک هیات عالی قضایی انجام شد، دستاوردهای این سفر را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر امروز پیش از ترک فرودگاه شهدای ایلام در خصوص دستاوردهای سفر دو روزه خود به استان ایلام اظهار کرد: این سفرها برای آن است تا با توجه به بررسی ها و کارهای کارشناسی صورت گرفته، برای برطرف شدن کاستی ها و کمبودهای موجود، تصمیات لازم اتخاذ شود.

آملی لاریجانی اضافه کرد: در این دو روز مسئولان عالی دستگاه قضایی ضمن سفر به شهرهای مختلف استان ایلام، در مساجد این شهر نیز حضور یافتند و علاوه بر بررسی وضعیت مجموعه قضایی استان از نزدیک با مردم دیدار کردند و مشکلات آنها را شنیدند.

وی گفت: موارد بررسی شده توسط مسئولان عالی قضایی، جمع بندی و طی تنظیم یک برنامه مدون برطرف می شود.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد:در کنار بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان، دیدارهایی هم با خانواده شهدا، کارکنان دستگاه قضایی، روحانیون و نخبگان استان داشتیم و در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت کردیم ومشکلات، کاستی ها و پیشنهادات را از زبان مدیران استانی شنیدیم.

آملی لاریجانی افزود: در جلسه شورای اداری، استاندار و مدیران مطالب خوبی را بیان کردند که قطعا در راستای برطرف شدن مشکلات تلاش خواهیم کرد و در همین راستا در جلسه شورای عالی قضایی که امروز برگزار شد، تصمیماتی اتخاذ کردیم.

رئیس قوه قضاییه همچنین به سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده این استان اشاره کرد و افزود: در سفر به کرمانشاه در حین بازدید از مناطق زلزله زده و صحبت با مردم، صحبت از مشکلات با خبر شدیم.

آملی لاریجانی همچنین به ظرفیت های ایلام برای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این سفر پیشنهاداتی از سوی استاندار ایلام برای توسعه اقتصادی استان از سوی استاندار مطرح و قرار شد تا پیشنهادات مطروحه را در جلسه سران قوا مطرح کنیم.

وی با قدردانی از نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس دادگستری ایلام گفت که مردم استان ایلام مردمی متدین و غیور هستند که در طول ایام دفاع مقدس ایستادند و از شهر دفاع کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج