۶۵۳۷۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شجاعی: در آاک مسوولیت بزرگی دارم

بازی در ۳ لیگ مختلف (لیگ یونان، جام حذفی و لیگ اروپا ) مسعود شجاعی را به انتخاب آاک آتن ترغیب کرد.

ایران ورزشی: بازی در ۳ لیگ مختلف (لیگ یونان، جام حذفی و لیگ اروپا ) مسعود شجاعی را به انتخاب آاک آتن ترغیب کرد. هافبک سابق پانیونیوس که با مدیران این باشگاه دچار اختلاف شد، تصمیم گرفت پیراهن تیم دوم لیگ یونان را بر تن کند. مسعود سرانجام پس از انتشار اخبار متفاوت درباره آینده‌اش، با قراردادی ۶ ماهه پیراهن آاک آتن را پوشید تا فوتبال خود را در این تیم ادامه بدهد. او امیدوار است روزهای متفاوتی را با آاک سپری کند. این را می‌توان از صحبتهای او برداشت کرد.

حضور مسعود شجاعی در آاک یونان مهم‌ترین خبر نقل و انتقالاتی فوتبال یونان را ساخت. یک انتقال جذاب از پانیونیوس به دومین تیم مطرح فوتبال یونان. شجاعی که بعد از درخششی خیره‌کننده در باشگاه کوچک پانیونیوس برای اثبات بزرگی خود در یک باشگاه بزرگ به آاک منتقل شده است قرارداد ۶ ماهه‌ای را با آاک به امضا رساند که قابلیت تمدید تا پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ یونان را نیز خواهد داشت.

شجاعی که ظهر پنج‌شنبه به این باشگاه یونانی رفت و از ساختمان و تالار افتخارات آاک آتن دیدن کرد پس از ژست گرفتن مقابل جام‌های متعدد آاک خطاب به خبرنگاران گفت: «با دیدن این جام‌ها لحظه‌ای خودم را در قامت قهرمان تصور کردم و حالا می‌توانم بگویم که این دلیل اصلی حضور من در اینجاست. باشگاه آاک در 3 رقابت حضور دارد. لیگ اروپا، جام حذفی و لیگ یونان و این فرصت خوبی برای ماست که طرفداران را خوشحال کنیم. من نمی‌خواهم حرف‌های اغراق‌آمیز و بزرگ بزنم اما برای کمک به قهرمانی آاک اینجا هستم، عنوانی که مطمئن هستم آن را به دست خواهم آورد.»

شجاعی درباره علت حضورش در آاک گفت: «این یکی از بزرگترین باشگاه‌هایی است که در طول دوران زندگی‌ام در آن حضور دارم. من پیش از این در اوساسونا در لالیگا بازی کرده‌ام که فکر می‌کنم بهترین لیگ جهان است اما آاک یکی از بهترین تیم‌ها در یونان محسوب می‌شود و من علاقه‌مندم که به سرعت هم تیمی‌های جدید و سرمربی که خواهانم شده را ببینم. من یک بازیکن باتجربه هستم و احتیاج به زمان زیادی برای هماهنگی با شرایط جدید ندارم و وقتی که به میدان بروم سرمربی کیفیت من را خواهد دید.»

این بازیکن 33 ساله در ادامه حرف‌هایش گفت: « من آماده هستم تا تمریناتم را با بقیه تیم آغاز کنم. من تقریبا بازیکنان تیم را می‌شناسم، آن هم با توجه به اینکه مقابل این تیم بازی کرده‌ام. من در این مدت به تمرینات خود ادامه داده‌ام و همچنین علاقه‌مندم با تیم‌ملی‌ فوتبال ایران در جام‌جهانی باشم. اگرچه سوءتفاهمی بین من و فدراسیون فوتبال ایران به‌وجود آمده است. من سرمربی تیم‌ملی‌ را می‌شناسم و بعد از 5 سال کار کردن با او می‌دانم که از نظر بدنی و روحی تیم را برای صعود به دور دوم جام‌جهانی آماده می‌کند و من در بهترین شرایط خواهم بود و امیدوارم که جزو انتخاب‌های او باشم.»

شجاعی همچنین درباره ماندالوس، بازیکنی که برای جانشینی او به تیم آاک آمده، صحبت کرد: «من برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم و همانطور که کمی قبل‌تر گفته‌ام برای به دست آوردن دستاوردهای بزرگ اینجا هستم و مطمئنم که موفق خواهیم شد. من آماده‌ام اما این به سرمربی تیم مربوط می‌شود که چه زمان به زمین بروم. فکر می‌کنم فرم خوبی دارم و تنها چند روز زمان نیاز دارد که کاملا با تیم هماهنگ بشوم. همچنین احساس می‌کنم مسوولیت بزرگی بر گردن من هست، چراکه باید به جای ماندالوس بازی کنم که یک بازیکن بزرگ بوده. مطمئن باشید که بهترین تلاشم را برای این مساله به کار خواهم بست و امیدوارم که به تیم کمک کنم. صد البته آرزو دارم ماندالوس به تیم برگردد و ما کنار هم بازی کنیم.»

شجاعی امیدوار به آینده است اما هرگز اتفاقات پیش رو را پیش‌بینی نمی‌کند: «فکر می‌کنم زود است درباره آینده حرف بزنیم. من بسیار از حضور در اینجا خوشحالم و باتوجه به حضور تیم در سه مسابقات لیگ اروپا، قهرمانی یونان و جام حذفی باید بگویم که آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگی مثل آاک باشد. من پیش از این همواره مقابل آاک بازی کرده‌ام اما تصور می‌کنم اتحاد در رختکن و استحکام در مسابقه راز موفقیت تیم‌های بزرگی مثل آاک خواهد بود. من امیدوارم که بتوانم به قهرمانی تیم بعد از 24 سال کمک کنم.»

پیراهن خود را به همین دلیل با شماره ۲۴ انتخاب کردم و امیدوارم با این پیراهن راه فرضی را تا انتها پیش ببریم.»

شجاعی که در یک فصل و نیم اخیر در پانیونیوس شماره پیراهن 77 را بر تن می‌کرد، قرار است در تیم رده دوم جدولی آاک آتن با شماره لباس 24 به میدان برود.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره انتخاب شماره پیراهنش گفت: «شماره‌‌های ٧ و٧٧ در اختیار سایر بازیکنان بود، باشگاه شماره ۲۴ را به من پیشنهاد داد و با امید به اینکه بعد از ٢٤ سال بتوانیم قهرمان لیگ بشویم این شماره را انتخاب کردم. صادقانه می‌گویم از این بابت هم که این شماره به زنده‌یاد هادی نوروزی تعلق دارد و می‌دانم چقدر یاد او برای هموطنانم عزیز است، احساس بهتری دارم. با تمام وجودم تلاش می‌کنم که با پیراهن جدید، برای تحقق اهداف بزرگ باشگاهم در یونان و لیگ اروپا سهیم باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج