۶۵۳۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیل‌زاده: همه دوست داریم برانکو تمدید کند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی مقابل ما به میدان می‌رود با همه توان بازی می‌کند و به قول برانکو اگر تیمی با ۵۰ درصد در بازی قبلی‌اش بازی کرده مقابله پرسپولیس با ۲۰۰ درصد توانش بازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده در خصوص برد روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

بعد از تساوی مقابل فولاد برد خوبی مقابل تراکتورسازی بدست آوردید...

واقعاً بدون اغراق می‌گویم که بازی دیروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود اما خوشبختانه دیدید که هواداران زیادی برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آمدند و ما هم خداراشکر توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. تدابیر کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران باعث شد تا از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و من از طرف خودم دست تک تک هواداران را می‌بوسم که بیش از ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند.

اما تا قبل از گل اول به نظر می‌آمد که تراکتورسازی بسته بازی می‌کند. این موضوع را قبول داری؟

بله، آنها تاکتیکی اتخاذ کرده بودند که فوتبالشان بسته بود اما همانطور که گفتم ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که تراکتورسازی از تیم‌های بسیار خوب فوتبال ماست که در نیم فصل دوم با بازیکنانی که گرفته قوی‌تر هم شده است. به هر حال این لطف خدا بود که ما توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

خودت تجربه بازی در تراکتورسازی را داری و شاید تقابل با تیم سابق‌ات انگیزه‌هایت را برای این بازی بیشتر کرده بود؟

بله، من در تراکتورسازی بازی کردم و باید بگویم این تیم، تیم بزرگی است که هواداران زیادی هم دارد. ما در لیگ برتر تیم‌های خوب زیاد داریم که همه آنها رقبای ما به حساب می‌آید. به طور مثال تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، فولاد و حتی استقلال تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی می‌جنگند و باید به همین روندی که داریم ادامه دهیم و امتیازات خوبی جمع کنیم تا خیالمان از ادامه لیگ جمع شود.

فاصله امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول ۱۱ امتیاز است و بی‌تعارف بگو که آیا این فاصله امتیازی پرسپولیسی‌ها را مغرور نکرده است؟

غرور یعنی چه؟ همه کسانی که در پرسپولیس بازی کرده‌اند می‌دانند که حتی اگر همه بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم باز هم هر بازی انگیزه‌های خاص خودش را دارد. باور کنید که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس به گونه دیگری بازی می‌کنند از طرفی هم هواداران از ما برد می‌خواهند و این موضوع مسئولیت کار ما را خیلی بیشتر می‌کند. ما تیم خوبی هستیم و همین مسئله انتظارات را از ما بالا برده و چه در تهران و چه در خارج از تهران برای بردن به زمین می‌رویم، همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس به زمین می‌آیند انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما ما در هر بازی برای بردن وارد زمین می‌شویم.

روز گذشته در استادیوم آزادی شعارهای غیر ورزشی زیادی داده شد، آیا این موضوع بر عملکرد بازیکنان تأثیرگذار بود؟

من واقعاً نمی‌دانم منظور برخی‌ها چیست؟ ما همه برای یک کشور هستیم و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، دیگر این شعارها چه معنی‌ای می‌دهد؟ البته این اتفاقات مختص به دیروز نیست و در گذشته هم چنین اتفاقات مشابهی متأسفانه رخ داده است. هواداران تراکتورسازی بسیار انسان‌های خوبی هستند و امیدوارم این اختلافات کنار گذاشته شود. باید جوانمردانه فوتبال بازی کنیم، کُری خوانی و رقابت همیشه وجود دارد اما نباید به کسی توهین شود.

این هفته باید به مصاف نفت تهران بروید که اصلاً شرایط خوبی ندارد و حتی صحبت از انحلال این تیم شنیده می‌شود. فکر می‌کنی این تیم با چه شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌آید؟

همانطور که گفتم همه تیم‌ها با انگیزه به مصاف پرسپولیس می‌آیند و شرایط به گونه‌ای است که بازی قبلی‌شان را فراموش می‌کنند و فقط به بازی با پرسپولیس می‌اندیشند، ما برای قهرمان شدن تلاش می‌کنیم و مهم نیست که حریفمان نفت باشد یا تیم‌های دیگر. البته به قول برانکو اگر تیمی در بازی قبلی‌اش ۵۰ درصد توان گذاشته باشد، مقابل پرسپولیس با ۲۰۰ درصد توانش به میدان می‌آید. ما اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا روند خوبمان را حفظ کنیم چون می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم. مطمئناً با کادر فنی، بازیکنان و هوادارانی که داریم قهرمان شدن دور از دسترس نیست.

پرسپولیس از نظر شرایط امتیازی به گونه‌ای است که احتمال دارد با ادامه همین روند به طرز شگفت‌انگیزی از نظر امتیازگیری قهرمان لیگ شود. پیش‌بینی خودت چیست؟

درست است که ما تا اینجا روند خوبی داشتیم و قبول دارم که انتظارات از ما بالاست اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست هرچند که ما تلاش می‌کنیم روند خوبمان را ادامه دهیم. از طرفی هم هواداران در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند و ما باید پاسخ مثبتی به حمایتشان بدهیم. این را هم بگویم که بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما مهم نام پرسپولیس است که همیشه ماندگار خواهد بود. من امیدوارم مدیریت باشگاه هرکاری که لازم است انجام دهد تا برانکو و دستیارانش در پرسپولیس بمانند چرا که این خواسته هواداران و بازیکنان است. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

شرایط خودت هم به گونه‌ای است که این روزها خیلی آماده‌تر از گذشته هستی و به نظر می‌آید که برای دعوت به تیم ملی دورخیز کرده‌ای؟

به هر حال آمال و آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی است اما مهمترین موضوع این است که آنقدر خوب تمرین کنم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم. من باید در ابتدا در پرسپولیس عملکرد مثبتی داشته باشم و بعد از آن اگر خدا خواست و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح ببینند من به تیم ملی دعوت شوم که در آن صورت با همه توان در خدمت تیم ملی خواهم بود و مثل یک سرباز برای این تیم می‌جنگم.

با ادامه روند فعلی چقدر امیدوار هستی که یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشی؟

قطعاً آرزوی هر بازیکنی بازی کردن در جام جهانی است. من هم سخت تلاش می‌کنم تا به این مهم برسم. قطعاً هرکسی بهتر باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج