۶۵۴۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو (Sony Xperia XZ Pro) به صورت کامل افشا شد. بسیاری از افراد، این اطلاعات را به گوشی بدون حاشیه سونی نسبت می‌دهند.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو (Sony Xperia XZ Pro) به صورت کامل افشا شد. بسیاری از افراد، این اطلاعات را به گوشی بدون حاشیه سونی نسبت می‌دهند.
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت

پیش‌تر منابع مختلف از تغییر زبان طراحی محصولات سونی و عرضه یک پرچمدار بدون حاشیه در سال 2018 خبر دادند. علاوه بر این، تصویری از یک گوشی با حاشیه‌های بسیار کم با نام احتمالی اکسپریا XZ2 در اختیار کاربران علاقه‌مندان قرار گرفت. اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند XZ پرو باشد.

نخستین چیزی که در مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد پرو توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، قرارگیری یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 4K و اولد در دستگاهی با ابعاد 144 در 74 در 8 میلی‌متر است. اگرچه این اندازه برای نمایشگری 5.7 اینچی کمی کوچک به نظر می‌رسد، اما ممکن است سونی با توسعه محصولی متفاوت قصد به چالش کشیدن سایر رقبا را داشته باشد. هرچند علی‌رغم ابعاد کوچک، این گوشی 182 گرم وزن خواهد داشت.

گفته می‌شود این تلفن هوشمند با یک باتری 3420 میلی‌آمپر ساعتی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت ساخته خواهد شد. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 845 مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. در رابطه با دوربین نیز سنسورهای پشتی 18 و 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید سونی هم می‌توان به نمایشگر HDR، پوشش محافظ گوریلا گلس 5، اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در آب و گرد و غبار اشاره کرد.

متاسفانه اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در رابطه با این اسمارت فون وجود دارد. اما آیا در نهایت می‌توانیم شاهد عرضه چنین موبایل قدرتمندی از سوی سونی باشیم؟
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت
مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد پرو لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج