۶۵۴۱۴۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

قول تخفیف دانشگاه آزاد برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

نماینده مردم شهرستانهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین گفت: قول گرفتیم دانشجویان مناطق زلزله زده که در دانشگاه آزاد درس می‌خوانند تخفیف شهریه و دو ترم معافیت شهریه داشته باشند که منتظر اجرای آن هستیم.

خبرگزاری ایسنا: فرهاد تجری امروز (۹ دی) در آئین افتتاح طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با استفاده از "آموزش الکترونیک" که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در مدرسه سمیه شهرستان سرپل ذهاب برگزارشد، با بیان اینکه پس از زلزله اخیر درحوزه آموزش و پرورش کارهای خوبی در مناطق آسیب دیده صورت گرفت، افزود: وزارت آموزش و پرورش درخصوص دغدغه جامعه دانش آموران مناطق زلزله زده بویژه دانش آموزان پشت کنکوری به خوبی وارد عمل شد و توانست احساس آرامش را به این دانش آموزان برگرداند.

وی در نظرگرفته شدن سهمیه کنکور و راه اندازی کلاس های آموزش از راه دور و آنلاین و نیز آموزش‌های حضوری و تجمیعی را از جمله فرصت‌هایی برای دانش آموزان مناطق زلزله زده عنوان کرد که وزارتخانه مربوطه قول اجرای آن ها را داده است.

تجری تاکید کرد: باتوجه به برنامه هایی که توسط آموزش و پرورش اجرا شده، دغدغه‌ ای درخصوص محیط و فضای آموزشی برای دانش آموزان مناطق زلزله زده نداریم.

وی از دانش آموزان این مناطق خواست تا تهدید و بحران زلزله را به فرصت تبدیل کرده و بنیه علمی خود را جهت بدست آوردن رتبه های برتر کنکور تقویت کنند.

تجری به لزوم حمایت از فرهنگیان مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و افزود: جامعه بازنشسته فرهنگی سرپل‌ذهاب جامعه عزتمندی هستند که از ناحیه صندوق بازنشستگی باید کمک های بلاعوض مناسبی به آنها تعلق گیرد.

وی ادامه داد: فرهنگیان بازنشسته شهرستان گیلانغرب نیز از کمک ها محروم مانده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما زلزله باید بیاید تا دانشگاه آزاد تخفیف دهد به همه دانشجویان تخفیف بدهید اینان جزو این کشور هستند.

    • بدون نام

      نه داداش من باید تذویر و ریا باشه ایتجوری که نمیشه بدون اینا .منه بدبختم به خاطر پول شهریه یه ترم.مونده شوتم کردن بیرون روز و شب کار میکردم برا شهریه ام که این اواخر به همت مسئولین گرون شدنش شد دو میلیون و نیم هیچی به هیچی .خدایا این خوشیا رو از ما نگیر مرسی که مسئولین هستن

    • بدون نام

      نه داداش من باید تذویر و ریا باشه ایتجوری که نمیشه بدون اینا .منه بدبختم به خاطر پول شهریه یه ترم.مونده شوتم کردن بیرون روز و شب کار میکردم برا شهریه ام که این اواخر به همت مسئولین گرون شدنش شد دو میلیون و نیم هیچی به هیچی .خدایا این خوشیا رو از ما نگیر مرسی که مسئولین هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج