۶۵۴۱۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فرد گروگانگیر در اوکراین دستگیر شد

فردی که افراد واقع در یک اداره پست در شهر خارکوف در شرق اوکراین را به گروگان گرفته و تهدید به انفجار کمربند انتحاری کرده بود، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا: فردی که افراد واقع در یک اداره پست در شهر خارکوف در شرق اوکراین را به گروگان گرفته و تهدید به انفجار کمربند انتحاری کرده بود، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.

فرد گروگانگیر که در ابتدا ۱۱ نفر از افراد در اداره پست شهر خارکوف را به گروگان گرفته و پنج نفر از انها را آزاد کرده و شش نفر دیگر را در گروگان نگه داشته بود با تلاش پدرش و اصرار وی، شامگاه شنبه گروگان ها را آزاد کرد.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد: انگیزه گروگانگیری سرقت اداره پست بود که ناکام ماند و فرد سارق افراد واقع در اداره پست (اوکرپست) را به گروگان گرفت.

پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین در مطلبی در توییتر خود، این سرقت و گروگانگیری در اداره پست و آزاد شدن گروگان ها را بازگو کرد.

این حادثه بعد ازظهر شنبه به وقوع پیوست و فردی با ورود به اداره پست شهر خارکوف در خیابان شوچنکو اعلام کرد که به خود کمربند حاوی مواد منفجره بسته است و 11 نفر افراد واقع در این مرکز را به گروگان گرفت.

وزارت کشور اوکراین در شبکه توییتر نوشت: پلیس اوکراین در این رابطه پرونده جنایی گشود و مرکز اداره پست (اوکرپست) به محاصره نیروهای امنیتی درآمد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد: یک گروه از ماموران ویژه گارد ملی اوکراین از کی یف برای تقویت نیروهای محاصره کننده مرکز پلیس عازم خارکوف شدند.

شهر خارکوف با ۳۵۰ کیلومتر مربع وسعت و یک میلیون ۴۴۸ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ اوکراین در شرق این کشور قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج