۶۵۴۲۹۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت تمام قد کیهان از مهران مدیری

عصبانیت و حمله به یک چهره تلویزیونی به خاطر بیان چند انتقاد ساده توسط رسانه‌های زنجیره‌ای در شرایطی اتفاق می‌افتد که این جریان همچنان مدعی آزادی بیان است! باز هم مهران مدیری و برنامه دور همی و باز هم رسانه‌های اصلاح‌طلب.

روزنامه کیهان: عصبانیت و حمله به یک چهره تلویزیونی به خاطر بیان چند انتقاد ساده توسط رسانه‌های زنجیره‌ای در شرایطی اتفاق می‌افتد که این جریان همچنان مدعی آزادی بیان است! باز هم مهران مدیری و برنامه دور همی و باز هم رسانه‌های اصلاح‌طلب. این بار دعوت از بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» و بیان چند انتقاد ساده و نه چندان تند باعث شد تا روزنامه «آفتاب یزد» از کوره در برود! نکته جالب این است که حمله به مهران مدیری در این روزنامه نه از سوی بخش فرهنگی و سینمایی بلکه توسط گروه سیاسی اتفاق افتاده است. نوشتن عبارت «گروه سیاسی» در صدر مطلب این روزنامه علیه برنامه «دورهمی» نشان‌دهنده آن است که جریان مدعی اصلاحات نگاهی به شدت سیاسی -بخوانید ابزاری- به هنر و هنرمندان دارد. این روزنامه روز گذشته با تیتر «آقای مدیری! زمان احمدی‌نژاد کجا بودی؟» به استقبال برنامه «دورهمی» و مهران مدیری رفت تا به طور صریح و آشکار نشان دهد که این طیف سیاسی، فقط هنرمندان را زمانی می‌خواهند که نقش تبلیغاتچی آن را ایفا کنند، در غیر این صورت حق حرف زدن و حتی بازتاب گوشه‌ای از دردهای معیشتی مردم را هم ندارند.

جالب این است آفتاب یزد که هفته گذشته به دلیل دعوت برنامه دورهمی از یک بازیگر طاغوتی ذوق‌زده شده و به تعریف و تمجید از آن پرداخته بود، این بار به دلیل دعوت این برنامه از یک بازیگر جوان که در فیلمی علیه فتنه ۸۸ نقش‌آفرینی کرده؛ زبان به ناسزا گشوده است.

اینکه برخی از رسانه‌ها هم مدعی آزادی بیان و فضای باز برای هنرمندان هستند و هم اینکه یک هنرمند را به خاطر بیان یک انتقاد اقتصادی به رگبار رسانه‌ای می‌بندند، گویای نوعی ریاکاری و دورویی نزد آنان است.
گفتنی است مدیری در سریال‌های قبلی خود انتقادات فراوانی را به دولت‌های نهم و دهم و رئیس‌جمهور سابق وارد کرده بود. اما با چنین واکنش‌هایی مواجه نشده بود. برنامه دورهمی حتی در قسمت‌های گذشته نیز از چهره‌های نزدیک به جریان اصلاحات دعوت کرده و انتقادهایی را نیز همسو با این جریان مطرح کرده بود اما ظاهراً رسانه‌های زنجیره‌ای تحمل کوچکترین حرف مخالفی را ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کشکت رو بساب

    • بهزاد

      بابا یکی نیست به این کیهان ودارو دستش بگه ترا بجان مردم کمتر مضخرف بگو

    • سحر

      مسخره های مزخرف . یه برنامه خوب تو ایران بخوایم مثال بزنیم همینه. شماها هرکاری دوست داشتید میکنید هر غلطی دلتون خواست میکنید بعد یه نفرم ازتون انتقاد یا پیشنهاد کرد سریع جوش میارید.جمع کند بابا زورتون به مهران مدیری میرسه ! ....

    • بدون نام

      تو دیگه هیچی نگو تو که نمیتونی درک کنی نقد چیه،آزادی بیان با طرح یک طرفه مسائل متفاته و قاطعانه میگم که مدیری برای شهرت بیشتر و حضور در تلویزیون ذلی داره "پاچه خواری " میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهزاد
        دس ازسرکیهان بردارید.

      • بدون نام

        فقط آدمهای ساده لوح میتونن فکر کنن که مهران مدیری توی تلویزیون داره مستقیم انتقاد میکنه و کسی هم جلوی برنامه اش را نمیگیره و دستمزد برای هر برنامه هم ۳۰ میلیون میگیره ..... مدیری چهره ای برای گول زدن مردم عوامه .... یک کم فکر کنید .....

    • علی

      مهران مدیری مستقله...صدای من و امثال منه...نه اصول گرا هست نه اصلاح طلب. هر چی گفته خوب گفته هر کاری کرده خوب کرده...نه کیهان نه آفتاب یزد هم نمی تونن خرابش کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر فرد مستقل اصلا می تونه به سیمای ایران راه پیدا کنه

    • بدون نام

      هرروز کیهان میخرم نگه میدا

    • بدون نام

      مهران مدیری که شبی سی ملیون دستمزد ش هست کجا درد مردم و میفهمه ....

    • ف

      نه مهران مدیری ونه رشید پور مرفه بی درد هستند هرطرف باد وزیدن کنه همان طرف هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج