جاباما
۶۵۴۳۰۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رویگری: دوست دارم به صحنه تئاتر بازگردم

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشن تولد ٧١ سالگی اش گفت: دوست دارم دوباره به صحنه تئاتر برگردم و آخرین کسی که برای کار سراغم آمده، حسن مصطفوی است.

خبرگزاری ایرنا: رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشن تولد ٧١ سالگی اش گفت: دوست دارم دوباره به صحنه تئاتر برگردم و آخرین کسی که برای کار سراغم آمده، حسن مصطفوی است.
رویگری: دوست دارم به صحنه تئاتر بازگردم

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مشاور رسانه ای نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیو مک منمن»، عوامل این اثر نمایشی به نویسندگی یاسین حجازی، کارگردانی علی اکبر آخوندی و تهیه کنندگی محمد احسان عبدالهی شب گذشته تولد ۷۱ سالگی رضا رویگری را با حضور هنرمندان و تماشاگران جشن گرفتند.
رویگری در این مراسم با گلایه از مسئولان صدا و سیما گفت: تلویزیون تنها دوست دارد ما برایش کار کنیم ولی هیچگاه حتی حالی هم از ما نمی پرسد، آنها حتی حال ِ حال پرسیدن هم ندارند البته من آنچه خواندم برای مردم و انقلاب مردم بوده (ترانه ایران ایران) و چهل سال است صدای من از صدا و سیما پخش می شود، ادعایی ندارم ولی لااقل می توانند یک تماس بگیرند.
این بازیگر در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی چنین عنوان کرد: آن هایی که دست و پا دارند و کار می کنند هم دغدغه دارند اما مسئولان که کمکی نکردند و امیدوارم مشکلات روزی حل شود.

وی در پایان در خصوص نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» افزود: به نظرم این جوانان آینده درخشانی دارند و از دیدن این اثر لذت بردم.
رضا رویگری، متولد 6 دی ماه ۱۳۲۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است که در هنر نقاشی نیز فعال بوده و در سالهای اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.
وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب اسلامی ایران است.

نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجرای اندوه یک استیو مک منمن» از ٢٦ آذرماه در تئاتر باران به روی صحنه رفته و بلیت فروشی آن سامانه تیوال ادامه دارد.
بازیگران این اثر را علی اکبر آخوندی، مرتضی اسلامی، میلاد جهانگرد، حسین حبیبی، محمد صابر شکری و حامد هاشمی تشکیل می دهند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سید وحید میریونسی (مشاور هنری پروژه)، مرتضی اسلامی (بازیگردان)، سید محمد موسوی (طراح صحنه و نور)، بهار خلیلی فرد (طراح لباس)، حامد زیرکی (چهره پردازی و گریم)، سیدعلی میرشفیع (عکاس)، سینا امینی (گرافیست)، ملیکا حسینی و سینا امینی (طراحان پوستر)، حسن اردستانی، محمد حسین نجابت (ساخت و اجرای صدا)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای -مکث)، فریبا جدیدی (روابط عمومی ) و محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات - مکث) اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخواهم سه هفت سال بیست و یکسال هرگز برنگردی تو را چه به هنر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج