۶۵۴۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هاشمیان: طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای فعالیت در عرصه مدیریت ندارد، گفت: ۱۵ نامه به باشگاه پرسپولیس نوشتم و علی اکبر طاهری هم رفتار ناشایستی با من داشت.

خبرگزاری مهر: وحید هاشمیان در گفتگو با رادیو تهران درباره وضعیت کاری خود گفت: ۶ ماه است در هامبورگ حضور دارم و در تیم زیر ۱۸ ساله های این باشگاه فعالیت می کنم. این روزها هم برای رسیدگی به امور شخصی به تهران آمده ام و دوباره به آلمان بازخواهم گشت.

وزیر از برنامه آینده ام پرسید

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار خود با وزیر ورزش اظهار داشت: از آقای سلطانی فر به خاطر دعوتشان تشکر می کنم. بعد از سالها وزیری آمده اند که اطلاعات کاملی در خصوص ورزش ایران به خصوص فوتبال دارند. در این جلسه بیشتر درباره شرایط خودم صحبت کردم و آقای وزیر از برنامه آینده ام سوال پرسیدند.

تصمیمی برای مدیریت ندارم

وی درباره پیشنهاد حضور در پست های مدیریتی و عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: فعلا تصمیمی برای حضور در امور مدیریتی ندارم. بیشتر علاقه مندم مربیگری را ادامه دهم، عجله ای برای ورود به چرخه مدیریت ندارم، زمانی به مدیریت فکر می کنم که مربیگری ام را به پایان رسانده باشم.

واکنش به پیشنهاد پرسپولیس

هاشمیان درباره شایعه حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من با باشگاه هامبورگ قرارداد دارم و طبق این قرارداد حرفه ای نمی توانم صحبتی درباره حضورم در امور باشگاه های دیگر داشته باشم. ۶ ماه دیگر در هامبورگ هستم و پس از آن درباره آینده برنامه ریزی خواهم کرد.

کمیته انضباطی حکمش را اجرا نمی کند

وی درباره مشکلات مالی باشگاه های پرسپولیس و استقلال و اینکه این دو باشگاه اعلام کرده اند با طلبکارانشان تسویه حساب صورت گرفته است، افزود: فکر می کنم عِرق ملی خود را در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نشان دادم. خارج از ایران هم که بودم تلاش کردم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم. متاسفانه قانون می گذاریم اما آن را اجرا نمی کنیم. کمیته انضباطی رای می دهد اما همان حکم را اجرا نمی کند.

به من گفتند بدهکار هستم!

هاشمیان درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق قراردادی که داشتیم، به من اعلام شد بدهکاری دارم، سپس اعلام کردند اشتباه شده است، باید آن را تغییر دهند. باشگاه پرسپولیس عنوان کرد من جریمه شده ام، در صورتی که برای جریمه کردن نیاز است تا بازیکن را به باشگاه دعوت کنند و برایش کمیته انضباطی تشکیل دهند.

۱۵ بار نامه نوشتم؛ دادگاه هم حکمم را تایید کرد

وی افزود: من بابت طلب هایم شکایت کردم، کمیته انضباطی به نفع من رای داد. اما باشگاه پرسپولیس نپذیرفت و رای من را کمیته استیناف نیز تایید کرد. در طول ۶ سال ۱۵ بار به باشگاه پرسپولیس نامه زدم، دادگاه هم گفت حق با من است اما کمیته انضباطی باید این رای را اجرا کند.

طاهری رفتار بدی داشت

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: نماینده من به باشگاه پرسپولیس رفت اما آقای طاهری برخورد خیلی بدی با او داشت و حتی در مصاحبه اش این موضوع را کتمان کرد.

عربستان خودش باشگاه هایش را حذف کرد

هاشمیان درباره مشکلات مالی باشگاه های ایران تصریح کرد: به نظرم اگر جلوی مشکلات گرفته می شد، کار باشگاه نفت تهران به اینجا نمی کشید. همین که فدراسیون به ای اف سی اعلام می کند مشکل نداریم، آیا دردی از باشگاه ها دوا می شود؟ فدراسیون فوتبال عربستان خیلی واضح مشکلات مالی باشگاه هایش را گفته است و خودش باعث حذف آنها از چرخه این رقابتها شده است.

مشکل ما مدیران غیر ورزشی هستند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: مشکل اصلی ما مدیران غیرورزشی هستند، آنها از طریق رابطه وارد فوتبال شدند، می خواهند اسمی برای خودشان دست و پا کنند و بعد از مدتی می روند و بازهم نفر بعدی بدهکاری جدید به وجود می آورد.

مبلغ مطالباتم را نمی گویم

وی درباره میزان مطالباتش از باشگاه پرسپولیس امتناع کرد و اظهار داشت: درست نیست در گفتگو با رادیو این مبلغ را بیان کنم.

تیم پرسپولیس بی حاشیه است

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد فنی سرخپوشان پایتخت گفت: از زمانی که برانکو آمده و بازیکنان خوبی را این باشگاه جذب کرده است، نتایج خوبی برای پرسپولیس کسب شده و تیم کاملا بی حاشیه است. البته این اواخر مشکلاتی درخصوص محرومیت باشگاه و همچنین حذف از جام حذفی رقم خورد؛ اما فکر می کنم برد این تیم مقابل تراکتورسازی باعث شد تا آنها دوباره به روند عادی خود برگردند.

جام جهانی قبل قرعه راحتی داشتیم

هاشمیان درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه اظهار داشت: بهترین تیم ها به این رقابت ها می آیند، دوره قبلی فکر می کنم قرعه راحت تری داشتیم اما موفق نشدیم صعود کنیم، حالا در این دوره در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم، به هر حال من امیدوارم بازیکنان تیم ملی خود را از پیش باخته ندانند. ایران نشان داده است در مقابل تیم های قدرتمند، می تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

مهمترین فاکتور موفقیت مسئله روحی و روانی است

وی درباره حضور کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی افزود: کی‌روش مربی حرفه ای است و تجربه بین المللی دارد. مهمترین فاکتور برای موفقیت در جام جهانی مسائل روحی و روانی است و سپس میزان آمادگی جسمانی و تاکتیک تیم اهمیت دارد.

کی روش می خواهد بازیکنان را زیرنظر بگیرد

مهاجم اسبق تیم ملی درباره برنامه کی‌روش برای در اختیار داشتن بازیکنان تیم ملی پس از بازی های باشگاهی، تصریح کرد: اطلاع دقیقی از این برنامه ندارم اما روزهای پس از بازی شدیدترین افت بازیکن رخ می دهد. استنباطم این است ایشان می خواهد بازیکنان را از لحاظ روانی و تغذیه تحت کنترل بگیرد. کی‌روش مربی بسیار خوبی است. می بینیم چطور بازیکن ذخیره باشگاهی را به ترکیب تیم ملی اضافه می کند و همان بازیکن بهترین عملکرد را دارد.

تیم ملی نظم دارد

هاشمیان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست از مهاجمان داخلی همانند علی علیپور در تیم ملی استفاده شود، گفت: استاندارد بین المللی نشان می دهد بازی های داخلی با خارجی فرق دارد، چیزی که در تیم ملی فعلی مهم به چشم می آید، وجود نظم در این تیم است.

استقلال باثبات شده است

بازیکن اسبق بایرن مونیخ آلمان درباره حضور وینفرد شفر در استقلال تهران تصریح کرد: من شناخت دقیقی از بازیکنان استقلال ندارم اما این تیم توانسته است شرایط باثباتی پیدا کند. در مجموع ورود مربی خارجی می تواند به رشد فوتبال ایران کمک کند.

آدمهای اخلاق مدار پستی ندارند

وی درباره حاشیه های رخ داده در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و اینکه آیا چنین اتفاقاتی در دنیا مرسوم است؟ اظهار داشت: بروید این سئوال را از همان مدیرانی که گفتم بپرسید. در فوتبال صحبت از اخلاق می کنیم اما آدم های اخلاق‌مدار هیچ پستی ندارند. این اتفاق نه در فدراسیون و نه در باشگاه های ما می افتد. فوتبال ما سمت نتیجه گرایی بوده است و تا زمانی که این مشکل حل نشود، نمی توان ادعایی داشت.

مثال جالب از اخراج سرمربی در آلمان

هاشمیان تصریح کرد: یادم می آید لورکوزن با یک تیم بازی داشت. داور بازی «اشمیت» را که مربی بود اخراج کرد اما او حاضر نشد زمین بازی را ترک کند. داور هم بازی را قطع و بازیکنان را روانه رختکن کرد. فردای آن روز اشمیت هم محروم و هم جریمه شد و بعد از دو هفته هم از کارش اخراج شد. اشمیت الان در فوتبال چین فعالیت می کند و از آلمان کنار گذاشته شد. اما شما می بینید که در فوتبال ایران مدیران و مربیان بسیاری چنین رفتاری انجام می دهد اما هیچ اتفاقی برایشان رخ نمی دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج