۶۵۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یكشنبه آینده در دادگاه اطفال

ناپدری شکنجه گر در آستانه محاکمه

ناپدری سنگدل كه به اتهام شكنجه هانیه ۸ ساله گناهكار شناخته شده بود، یكشنبه آینده ـ ۱۶ مرداد ماه ـ در شعبه ۱۱۸۴ دادگاه اطفال تهران محاكمه می شود.

ناپدری سنگدل كه به اتهام شكنجه هانیه ۸ ساله گناهكار شناخته شده بود، یكشنبه آینده ـ ۱۶ مرداد ماه ـ در شعبه ۱۱۸۴ دادگاه اطفال تهران محاكمه می شود.

هانیه روزهای پایانی فروردین امسال بر اثر شكنجه های ناپدری اش به بیمارستان رسول اكرم (ص) تهران منتقل شد و در حالی كه با مرگ دست و پنجه نرم می كرد، با تلاش پزشكان زنده ماند.

در پی این كودك آزاری و تشكیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ۲۹ تهران، مادر و ناپدری هانیه با دستور قضایی بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند.

در حالی كه مادر كودك آسیب دیده، شوهرش را عامل حادثه معرفی كرده و گفته بود، حمید ـ ناپدری هانیه ـ به دلیل اعتیاد به هروئین، بارها فرزندش را در غیاب او شكنجه داده و دست و پای هانیه را سوزانده است، اما در ادامه تحقیق مشخص شد، این زن هنگام شكنجه دخترش حضور داشته ولی از ترس تهدیدهای حمید سكوت كرده است.

در پی اظهارات مادر هانیه، ناپدری اش نیز بازجویی شد و با پذیرفتن اتهام كودك آزاری اظهار كرد كه هروئین مصرف می كرده و به خاطر شیطنت های هانیه او را بارها شكنجه داده و با سیخ داغ و آب جوش بدنش را سوزانده است.

وی پذیرفت در شب حادثه آنقدر هانیه را كتك زده كه او بیهوش شده بود. پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان و پایان یافتن تحقیقات قضایی ـ پلیسی در رابطه با این پرونده كودك آزاری مشخص شد مادر كودك در شكنجه دادن وی نقشی نداشته است، بنابراین برای وی منع تعقیب قضایی صادر و مادر هانیه آزاد شد. اما ناپدری گناهكار شناخته شد و بازپرس پرونده او را به اتهام مشاركت در كودك آزاری مستحق تشدید مجازات با اعمال ماده ۶۱۴ قانون مجازات اسلامی دانست و پرونده وی را با صدور كیفرخواست به دادگاه ارسال كرد. به این ترتیب ناپدری سنگدل روز یكشنبه آینده ـ ۱۶ مرداد ماه ـ از زندان به شعبه ۱۱۸۴ دادگاه اطفال تهران انتقال می یابد تا محاكمه شود.

منبع: جام جم آنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ناپدری شکنجه گر در آستانه محاکمه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج