۶۵۴۴۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: نتایج استقلال ۲ دلیل اصلی دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد اما برای حضور در آسیا بهتر است یک مهاجم تمام کننده خوب جذب کند.

خبرگزاری میزان: صادق ورمزیار درباره بردهای پرگل استقلال مقابل حریفانش در جام حذفی و لیگ برتر گفت: استقلال با توجه به نتایج و عملکردی که در ابتدای فصل خود نیاز به شوک داشت که این شوک با تغییر کادرفنی و آمدن شفر جواب داد. نتایج اخیر استقلال ۲ دلیل اصلی دارد. اول به شرایط فیزیکی و بدنسازی بازیکنان بر می‌گردد و دوم هم بعد فنی موضوع است.

وی افزود: در زمینه بدنسازی و مسئله فیزیکی باید گفت اکثر بازیکنان تیم از دقیقه ۶۰ یا نهایت ۷۰ کم می‌آوردند ضمن اینکه بازیکنان توان گرفتن توپ و گردش آن را نداشتند در حالی که توپ‌گیری بازیکنان در تیم تحت هدایت شفر به حدود ۱۰ ثانیه رسیده است.

ورمزیار تاکید کرد: در بعد فنی هم تیم تحت هدایت شفر از ۲ طرح مقابل حریفان خود استفاده می‌کند. یا از کناره‌ها نفوذ کرده و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهند و یا با وجود بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان و جباروف عمق دفاع تیم حریف را هدف قرار می‌دهند. این تیم در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد اما برای حضور در آسیا بهتر است یک مهاجم تمام کننده خوب جذب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به اختلاف ۱۴ امتیازی پرسپولیس با این تیم در صدر جدول آیا امکان رسیدن استقلال به این تیم وجود دارد، گفت: رسیدن استقلال به صدر جدول و جبران فاصله ۱۴ امتیازی آن با پرسپولیس غیر ممکن نیست چون هنوز ۳۹ امتیاز دیگر تا پایان فصل باقی مانده که در کسب این امتیازات برای تیم‌ها اتفاقات زیادی می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج