۶۵۴۴۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پکیج ۶۰ میلیون دلاری برای شاهزاده هری!

کاخ سلطنتی انگلیس فاش کرد، عربستان به شاهزاده هری و همسرش، مگان مارکل ۶۰ میلیون دلار آمریکا برای سپری کردن ماه عسل‌شان در شهر جده در ماه مه پیشنهاد کرده، این به رغم ریاضت اقتصادی و کاهش قیمت نفت در عربستان است شدیدترین آن در طول تاریخش را تجربه می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: کاخ سلطنتی انگلیس فاش کرد، عربستان به شاهزاده هری و همسرش، مگان مارکل ۶۰ میلیون دلار آمریکا برای سپری کردن ماه عسل‌شان در شهر جده در ماه مه پیشنهاد کرده، این به رغم ریاضت اقتصادی و کاهش قیمت نفت در عربستان است شدیدترین آن در طول تاریخش را تجربه می‌کند.

به نظر می‌رسد قطر و امارات هر دو در میان گزینه‌های سفر این شاهزاده بودند، اما منابع آگاه می‌گویند، پیشنهاد عربستان "بسیار فراتر از سایر پیشنهادها بود" و شایعه شده که بسته پیشنهادی عربستان به ارزش ۶۰ میلیون دلار بوده است.

به نظر می‌رسد که این اقدام عربستان، بخشی از برنامه اصلاحات این کشور به رهبری محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان است که در راستای گشودن درها به روی جهان و معرفی این کشور به عنوان مقصدی قابل اعتماد برای سفر انجام می‌گیرد.

در حالی که جزئیات سفر ماه عسل این زوج هنوز آشکار نشده، نزدیکان خانواده سلطنتی اشاره کرده‌اند، هری و مگان در مسابقه "ماشین‌های غول‌آسا" در جده حضور خواهند داشت و نخستین شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی "هوترز" در عربستان را در ریاض افتتاح خواهند کرد.

عربستان طی دو سال اخیر با یک ریاضت مالی بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که محمد بن سلمان، ولیعهد بر این کشور تحمیل کرده و تمامی بخش‌های حیاتی عربستان را درگیر کرده است. این تدابیر ریاضتی باعث کاهش سطح یارانه‌های دولتی به بخش گسترده مردم، کاهش هزینه‌ها و اخراج کارمندان و تحمیل مالیات‌ها و عوارض جدید شده که تمامی مردم این کشور را شامل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      هوترز!! اونم تو عربستان :|

    • بدون نام

      خاک بر سرشون که منت یه شاهزاده انگلیسی رو میکشن و میخوان کلی پول خرج کنن که بره کشورشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل ما همینه که فقط نوک دماغمون رو میبینیم، او ۶۰ میلیون دلار برای ورود خانواده سلطنتی هزینه میکنه که از محل افزایش بازدید توریست اروپایی ۶۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کنه

    • بدون نام

      عربستان بیسار هوشیارن..اخرشو ببینید نه الان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج