۶۵۴۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

راه حل شفر برای پنالتی‌های استقلال

استقلال در بازی با نفت آبادان ۱۸ خطا بیشتر از حریف کرده بود، ولی هیچ‌ کدام‌شان در محوطه جریمه نبود. آبی‌ها حالا بیشتر، ولی کم‌ریسک‌تر خطا می‌کنند.

وبسایت نود: استقلال در هشت بازی نخست لیگ انقدر پنالتی داد که سوژه شده بود. این تیم تا پایان هفته هشتم، در تمام بازی‌های خارج از خانه‌اش مرتکب خطای پنالتی شد. عظیم گوک در شروع لیگ، یک پنالتی داد که منجر به شکست استقلال در گام اول شد. سپس در بازی با سایپا، مهدی رحمتی خطا کرد و مغلوب پنالتی عباس‌زاده شد. در لحظات پایانی هفته ششم، با یک پنالتی دیگر شادی را به هواداران پارس‌جنوبی‌جم هدیه دادند. استقلال در تنها بازی جام حذفی که منصوریان هدایت تیم را به عهده داشت هم مقابل تیم لیگ یکی گلگهرسیرجان پنالتی دادند. منصوریان از نیمکت استقلال کنار رفت ولی این راه ادامه پیدا کرد. در اولین بازی که منصوریان روی نیمکت تیم نبود، سپیدرود به ضربه پنالتی به استقلال گل زد.

با آمدن شفر شرایط عوض شد. حالا هشت مسابقه است که استقلال پنالتی‌ای نداده است. از زمان حضور شفر تا حالا که استقلال یازده مسابقه برگزار کرده، فقط پرسپولیس یک گل از روی نقطه پنالتی به استقلال زد و آبی‌ها به هیچ تیم دیگری پنالتی هدیه نکردند. اما شفر چطور موفق شد تیمی که در هشت بازی ۴ پنالتی داده بود را کنترل کند تا در هشت بازی اخیری خطایی در محوطه جریمه انجام نداده باشند؟

شفر که با ضعف بازیکنان تدافعی استقلال در نبردهای یک مقابل یک کنار آمده، به آن‌ها دستور داده که مختصات ارتکاب خطای‌شان را عوض کنند. حالا مدافعان استقلال قبل از اینکه بازیکن صاحب توپ به محوطه جریمه برسد، او را متوقف می‌کنند. به قولی یا توپ رد می‌شود و یا بازیکن حریف. در صورتی که از مهاجم دریبل خوردند، قبل از اینکه به محوطه نزدیک شود روی او خطا می‌کنند. بهترین تصویر از این برنامه آبی‌ها، خطاهای پیاپی‌ای است که بازیکنان استقلال در بازی با نفت آبادان مرتکب شده بودند و منجر به شوت‌های خطرناک جاسم کرار شده بود که می‌توانست برای این تیم دردسرساز شود. استقلال در آن بازی که حریف را با چهار گل در هم کوبید، ۱۸ خطا بیشتر از نفت آبادان مرتکب شده بود. در همین بازی با استقلال خوزستان که تیم شفر سراسر حمله بود، باز هم تعداد خطاهای استقلال تهران بیشتر از خوزستانی‌ها بود. اتفاقی که نشان می‌دهد آبی‌ها بیشتر، ولی کم‌ریسک‌تر خطا می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرازآبی

      آخی حیف حیف کاشکه علیمنصوربخاطراستقلال هفته سوموچهارم استعفامیدادکه چندهفتع زودترشفرامده بود روی استقلالدالآن صدربودیم همه میدونن دربی هم قشنگ میبردیم چون برانکوازترس پارسال همچی دفاع اتوبوسی چیدکه نشدببریم شک نکنیدبازی برگشتم همین اش وکاسست اتوبوسیش میکنه مساوی تموم کنه بازیونیازی هم ب امتیازش ندازه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج