۶۵۴۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس

مربی بدنساز پرسپولیس در پایان تمرین روز گذشته از سوی بازیکنان این تیم در جشن تولدی که برایش در نظر گرفته شده بود شرکت کرد.

ورزش سه: مارکو استیلینوویچ، مربی بدنساز کروات سرخپوشان که علیرغم تمرینات سنگینی که برای شاگردان برانکو در نظر می‌گیرد از محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای نیز در بین بازیکنان برخوردار است، روز گذشته تولد خود را در آستانه‌ی سال نوی میلادی در کنار پرسپولیسی‌ها جشن گرفت.

مارکو دکترای حرکت شناسی را از دانشگاه زاگرب گرفته و در کلینیک مجهز برانکو در کرواسی مشغول به فعالیت بود. برانکو از همان زمان حضور در کلینیک متوجه استعداد بالای مارکو در علم تمرین و شیوه صحیح تمرین‌دهی شده بود و به همین دلیل این جوان را بعد از جدایی تی هومیر با خود به تهران آورد.

تمرینات سخت و طاقت فرسای مارکو باعث شد به او لقب «مرد آهنی» و البته بازیکنان به او لقب «قاتل» بدهند. مربی که در کارش بسیار جدی است و شوخی با هیچ فردی ندارد. او توانست میانگین دوندگی بازیکنان پرسپولیس را افزایش دهد. آنقدر در این امر موفق بود که بازیکنان ایستایی همچو محسن مسلمان که وقتی توپ از دست می‌داد تنها نظاره‌گر بازی بود، امروز تبدیل به هافبکی دونده در تیم شده و دیگر بازیکنان نیز شرایط فیزیکی و دوندگی بالایی از خود در دیدارهای این تیم به نمایش می‌گذارند.

با نگاهی به دقایق ثبت گل‌های پرسپولیس نیز می‌توان به شرایط بدنی که مارکو در بازیکنان شکل داده بیشتر آگاه شد. بسیاری از گل‌های سرنوشت‌ساز این تیم از دقایق هشتاد به بعد زده شده است. یعنی تیم از لحاظ بدنی آنقدر آماده است که بتواند نود دقیقه مبارزه کند و بازیکنان هم از حیث آمادگی بدنی و هم ذهنی شرایط خوبی را زیر نظر این مربی بدنساز جوان دنبال کرده‌اند. در این سال‌ها همه می‌گفتند برانکو در کشف استعداد بازیکنان مهارت خاصی دارد او دست به ابتکار بزرگی برای موفقیت تیمش زد و این بار پروفسور نشان داد حتی در زمینه کشف مربیان هم فوق‌العاده عمل می‌کند.
جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس

جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس

جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس

جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس

جشن تولد کریسمسی مارکو در پرسپولیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج