۶۵۴۶۸۶
۷۳ نظر
۵۰۱۲
۷۳ نظر
۵۰۱۲
پ

روحانی: انتقاد و اعتراض، حق مردم است

روحانی در جلسه هیات دولت: انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را بخوبی بیان کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور با تشریح توطئه‌های بدخواهان علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران همواره به خوبی شرایط حساس کشور، منطقه و جهان را درک کرده و بر مبنای مصالح ملی خود تصمیم می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت ضمن تبریک ایام میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، ابراز امیدواری کرد این ایام برای همه مسیحیان جهان، مسلمانان و ملت ایران مبارک باشد.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد اعتراض ها در برخی نقاط کشور عزیزمان بوده ایم، گفت: این نکته باید برای همه روشن باشد که ما ملت آزادی هستیم و طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملاً آزاد هستند؛ اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.

رییس جمهور تاکید کرد: "حل برخی از این‌ مسایل آسان نبوده و زمان‌بر است و دولت و ملت باید برای حل این مشکلات دست به دست بدهند".

رییس جمهور با بیان اینکه ریشه برخی از مشکلات اقتصادی مردم به سال‌های قبل برمی‌گردد و برخی‌ دیگر هم به همین ایام مربوط می شود، گفت: دولت و ملت باید دست هم را گرفته و یکدیگر را یاری کنند؛ اما نقد مردم فقط به اقتصاد نیست، مردم راجع به فساد و شفافیت حرف دارند و می گویند مسایل باید شفاف باشد.

روحانی با اشاره به اینکه مردم می‌خواهند در بخش قانون‌گذاری، اجرایی، قضایی و دیگر بخش‌های کشور، مسایل به وضوح برای آنها تبیین شود تا بتوانند قضاوت دقیقی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اینکه در رسانه همه نقدهای مردم را به دستگاه اجرایی برگردانیم، بی‌دقتی است.

رییس جمهور همچنین افزود: مردم نسبت به اینکه باید با فساد مبارزه جدی‌تر شود و اینکه برخی چرا مسایل به خوبی برای آنان تبیین نمی‌شود، نقد دارند.

روحانی اظهار داشت: انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را بخوبی بیان کنند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه نقد با خشونت و تخریب اموال عمومی کاملاً متفاوت است، گفت: در عین حالی که از نقد استقبال می‌کنیم و دستگاه‌های مسئول کشور باید زمینه را برای انتقاد و اعتراض قانونی مردم، حتی راهپیمایی و اجتماع قانونمند آنها فراهم کنند و این حق مردم است؛ اما در عین حال نباید بگذاریم فضایی ایجاد شود که در آن فضا دوستداران انقلاب و مردم نگرانی برای زندگی‌ و امنیت‌شان، ایجاد شود.

روحانی با بیان اینکه شیوه صحیح و انتخابی برای بیان نقد باید یک شیوه کاملاً منطقی، دقیق و قانونی بوده و در نهایت منجر به اصلاح شود، اظهار داشت: اگر شیوه‌ای برای بیان نقد انتخاب شود که بواسطه آن مردم در زندگی، کسب و کار، رفت و آمد و سرمایه گذاری، دچار تردید و نگرانی شوند و دشمنان ما دست‌افشانی و پایکوبی کنند، حتما شیوه ای غلط است.

رییس جمهور با اشاره به ابراز شادمانی دشمنان انقلاب، گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید؛ این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است؛ حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.

روحانی با بیان اینکه این روزها برخی از کشورهای عرب منطقه که هیچ‌وقت با مردم ایران میانه خوبی نداشتند، پایکوبی می‌کنند، تصریح کرد: باید توجه کنیم که آیا این شیوه اعتراض، شیوه‌ای دقیق و به نفع مردم است یا به نفع دیگران!؟

رییس جمهور امنیت ملی، آرامش و انسجام ملی، وحدت و برادری در ایران را بزرگترین سرمایه‌ در منطقه دانست و تاکید کرد: در کشور ما همه اقوام و مذاهب برادرانه با هم زندگی می کنند و مردم در انتخابات نشان دادند که چگونه نسبت به منافع ملی و آینده کشور خودشان حساسیت دارند.

روحانی با اشاره به اینکه اگر مردم در انتخابات آمدند و اکثریت مردم راهی را انتخاب کردند، ما نیز در مقام عمل باید آن راهی که اکثریت خواسته را شروع کرده و ادامه دهیم، افزود: توقعات و مطالبات مردم، توقعات و مطالبات درستی است، اما اگر شیوه‌ای انتخاب کردیم که در بیان مطالبات به حق‌مان، افرادی داخل شدند و سخنانی ناصحیح، غلط، ناروا، مشکل‌آفرین، دشمن شاد کن و مردم‌نگران کن مطرح کردند، قابل قبول نیست و همه باید به این نکته توجه کنیم.

رییس جمهور ادامه داد: این دولت هر آنچه که در حقوق شهروندی و در انتخابات به مردم وعده داده، پای پیمان خودش ایستاده و می‌خواهد در این کشور، جوان‌ها، دانشگاه‌ها و زنان و مردان و روستائیان با نشاط باشند و همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار برده است؛ البته معنی‌اش این نیست که مشکلات مردم حل شده و مردم امروز مشکل ندارند، اما همه شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی نشان می‌دهد که وضع کشور ما نسبت به ۴ سال پیش چند قدم روبه جلو رفته است.

روحانی اظهار داشت: امروز وضعیت و شرایط ما نسبت به موضوعاتی همانند بهداشت و درمان، آرامش اقتصادی، وضعیت روستاها و کمک به قشرهای بسیار ضعیف ، نسبت به گذشته بهبود یافته و در مسأله تحریم و حقوق ملی و تأثیرگذاری ایران در ثبات و امنیت منطقه شرایط ما متفاوت شده است اما معنی‌ آن این نیست که همه مشکلات مردم حل شده است.

رییس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر دولت برای اشتغال، گفت: طبیعی است اگر وضعیت اشتغال برای ۲ خانواده در میان ۴ خانواده درست شده باشد، آن ۲ خانواده دیگر که هنوز اشتغال فرزندشان درست نشده، این احساس رضایت را ندارند.

روحانی افزود: درست است که قدم‌هایی برداشته شده، اما کاهش قدرت خرید مردم از ۵ - ۶ سال پیش هنوز به طور کامل جبران نشده است؛ مردم مشکلاتی دارند و این مشکلات باید حل شود.

رییس جمهور با بیان اینکه من از جوانان و مردم ایران و از همه خانواده‌ها درخواست می‌کنم روی راه حل مسایل بیشتر دقت کنیم، گفت: ما در کشور مشکل هوا، ریزگرد، آب، اشتغال و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گوناگون داریم؛ باید با فساد مبارزه کنیم و همه مردم بتوانند روی اعمال ما نظارت کنند. این مسایل وجود دارد و باید حل و فصل شود. اما چه راهی را باید انتخاب کنیم؟

وی با بیان اینکه مردم در زمینه مسایل اقتصادی و اجتماعی مشکلاتی دارند، خاطرنشان کرد: امسال در فصل پاییز با یک خشکسالی مواجه بودیم که باعث شد نسبت به متوسط ده سال گذشته حدود ۵۵ درصد کاهش بارندگی داشته باشیم و از سویی با مشکلات دیگری از قبیل سیل یا زلزله مواجه بودیم و مردم با ریزگردها و هوای بد دست و پنجه نرم می‌کنند.

روحانی با تاکید بر اینکه باید همدیگر را یاری و کمک کرده و همه اقشار و جناح‌ها احساس کنند که صدا و سیمای ملی ما متعلق به خودشان است، اظهار داشت: باید همه احساس کنند در این رسانه ملی حضور دارند و بتوانند نظرات‌شان را بیان کنند. مردم باید احساس کنند که در رسانه‌ها می‌توانند حرف‌هایشان را بیان کنند.

وی تاکید کرد: اما در عین حال دولت گروهی را که بخواهند اموال عمومی را تخریب کنند یا نظم اجتماعی را بهم بزنند و یا در جامعه اغتشاشی ایجاد کنند، حتماً‌ تحمل نخواهد کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه " نقد با زبان صریح گفته شود اما باید توجه داشت که مردم نیز آرامش و امنیت می‌خواهند"، خاطرنشان کرد: مردم ما شرایطی می خواهند که بهتر بتوانند سرمایه‌گذاری کنند. آیا اگر در جامعه ناآرامی داشته باشیم، اشتغال ما بیشتر شده و وضعیت اقتصادی مردم بهتر می‌شود؟

روحانی افزود: امروز دولت آمریکا که در داخل این کشور با مشکلات فراوانی روبرو است، موجب شده مردم آمریکا نسبت به شرایط سیاسی و اجتماعی شان در این کشور نگران باشند.

روحانی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا از روز اولی که به کاخ سفید آمده علیه ملت ایران اقدام کرده و برای رفت و آمد به آمریکا، ارائه ویزا و مسایل مالی و بانکی مردم هر روز مشکل درست می‌کند، گفت: کسی که روزانه و به طور مداوم علیه ملت ایران تلاش می‌کند، نمی‌تواند دلسوز ملت ایران باشد؛ همچنین آن یکی دو کشور عرب منطقه نیز که در طول این چند سال علیه ملت ایران تلاش کردند هم نمی‌توانند برای ملت ایران دلسوزی بکنند.

رییس جمهور ادامه داد: از همه مقامات امنیتی و نیروهای انتظامی که رفتارشان با مردم، رفتار خشونت‌آمیزی نبوده و شکیبایی خودشان را حفظ کرده اند تشکر می کنم.

رییس جمهور خطاب به وزرا، معاونین و همه مسئولین بخش های اجرایی کشور گفت: باید به طور روزانه با مردم مشکلات را در میان بگذارید، و اگر مسأله‌ای پیش می‌آید، مردم باید بدانند؛ اگر آنفلوانزا می‌آید و مشکلاتی را برای طیور ایجاد می‌کند، همان‌ لحظه اول مردم باید مطلع شوند؛ نه یک هفته بعد از بازار و آثار آن بفهمند؛ اگر جنسی در کشور ما به اندازه کافی نیست و باید واردات انجام بگیرد، قبل از آنکه بازار احساس کمبود کند، مسئول مربوطه باید احساس کند و آن کمبود را جبران کند؛ اگر مشکلی در مؤسسات اعتباری غیرقانونی وجود دارد، قبل از هر کس رییس بانک مرکزی باید برای مردم توضیح دهد و اگر با تلاش فراوان اقدام مثبتی انجام دادیم باید برای مردم تبیین شود؛ اگر مشکل زیست محیطی داریم باید برای مردم توضیح دهیم. ما باید با مردم حرف بزنیم و صحبت کنیم. هیچ مسئولی نمی‌تواند بدون ارتباط و استمداد و توضیح با مردم در کار خودش موفق باشد.

روحانی اظهار داشت: آنچه امروز از جوانان و مردم عزیزمان می خواهم اینست که در این شرایط حساس منطقه و کشور باید هوشیاری‌مان بیشتر باشد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته گروه‌ها و اقشاری از مردم که مشکلاتی داشتند، نظرشان را گفتند، افزود: مشکلات و مسایلی که مربوط به جمع و قشری از کشور است، باید در چارچوب قانونی تبیین شود، اما انتخاب شیوه‌های دیگر می‌تواند برای کشور، امنیت و آینده ما خطرناک باشد و من مطمئنم که مردم شیوه قانونی و منطق را می‌پسندند.

روحانی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم شرایطی در کشور بوجود بیاید که در این فضا دشمن سوء استفاده کرده و برخی از افراد حرکات و اقدامات احساسی انجام دهند، گفت: راه رسیدن به چنین هدفی، کمک، حضور، بیان مردم و توجه به آینده و نتایج است؛ تردید ندارم دولت ما به عنوان منتخب مردم و ملت ما به عنوان ولی‌نعمت ما ، در کنار هم به راحتی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنیم و برای برطرف شدن برخی از مشکلاتی که زمان‌بر است، شکیبایی کنیم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا به مردم در مقام عمل نشان دهیم که فضای نقد، انتقاد، اعتراض در چارچوب قانون، کاملاً آزاد است، اما فضای تخریب و اغتشاش حتماً فضایی نیست که مردم ما آن را تحمل کنند، ابراز امیدواری کرد که شاهد تلاش جمعی برای دستیابی به ایرانی بهتر در پیش‌رو باشیم و بتوانیم مشکلات‌مان را با یاری همدیگر حل و فصل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلوم که حق مردم است مگه میشود یه عده میلیاردی حقوق بگیرند عده زیاد یک میلیون ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امر نمی تونید ببوسید بزارید برید

      • بدون نام

        اگه حقه چرا هیچوقت مجوز صادر نمیشه!!!!

    • دهقان

      روحانی حمایتت میکنیم .حق ما را از دزدان گردن کلفت بگیر

    • بدون نام

      دورود بر جمهوری اسلامی ایران

    • نسل سوخته

      ببینیم وتعریف اقای روحانی.ولی شدنی نیست.

    • بدون نام

      انشاالله که روحانی بتونه در اینده مشکلات مردم را حل کنه و مردم و دولت با خوشی در کنار هم بسر ببرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهمن خیال باش

      • رضا

        سلام.تورو خدا مرزهای سیستان و بلوچستان را باز کنید..ما مرز نشینیم کشاورزی نداریم آب نداریم

    • داریوش چابکی

      سلام مردم خسته شدندازگرانیها تخم مرغ یکدفعه 50 درصدگران شده..... مردم دارند ضرج میکشند به فحاشی ودزدی فقربیدادکرده ومیکند لطفاپیگیری کنند .........

    • جانباز

      زنده باد آقای روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای روحانی کار کن شعار نده چقدر به حرفهای توخالی تو گوش کنند ۵ سال است که مردم را فریب میدی حی میگی مشکلات مال گذشته است گذشته هم که خودت بودی

      • بدون نام

        چی میگی روحانی عامل بدبختیاست

    • بدون نام

      خدا خودش رحم کنه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل مردم اینکه به شعورشون تهین شده با نقاب دین دارن حقوق و بودجه میلیاردی میگیرن بعد به بقیه توصیه میکنن نون اشکنه بخورن....اینه که درد داره

      • از قزوین

        من از ته قلب عاشق نظام هستم به روحانی رای ندادم ولی حال که رعیس جمهور ماست قبول دارم ولی خواهش میکنم به هر دلیل که شده یارانه هیچ کس را قطع نکنید تا دوباره بهانه نشه از اول پرداخت یارانه اشتباه بود حالا که دادن دیگه قطع نکنید

      • فرشید

        سلام
        اقای روحانی شما از طرف مردم ملت عزیز انتخاب شدید شما باید جامعه امروزی رو از همه جهات نقد بررسی کنید نه اینکه یه دفعه گرانی بر مردم تحمیل کنید خب این روش شما با جامعه ما سازگار نیست

      • فرشید

        اقای روحانی ما با شما موافقیم ولی عمل کنید ب حرف هاتون البته این حق رو ب دولت خودمون میدهم بعضی ها سوءاستفاده گر شدن باعث نظم عمومی شدن مثلا ب منافع شخصی مردم اتیش میزنند کجای قانون نوشته این اعتراضه ب این می گویند اغتشاش کردن علیه خوده مردم بنظرم جلوی این افراد باید گرفته بشه

    • سلمان محمودی

      حرفهای‌‌ ایشان بسیار سنجیده است مرگ برامریکا

    • ماهنشان

      داداش .آبجی برادر خواهر بزرگوار چرا نظرهارو ثبت نمیکنی اگه نظرات هم به سانسور باشه از این به بعد دیگه نظر نمیدیم

      پاسخ ها

      • اسماعیل داودوندی

        سلام دکترروحانی بنده تمام حرفهای شمارا تایدمیکنم وبرات آرزوی موفقیت میکنم مرگ برآمریگا مرگ براسرایل مرگ برمنافقین اسلام

      • رضاجانوک

        مرگ بر امریکا مرگ بر ال سعود مرگ بر اسراییل .مرگ بر منافق . مرگ بر انگلبس. مرگ بر خاعن دشمن ایران و ایرانی

    • بدون نام

      آقای روحانی! حرف تا کی ؟ پس کی نوبت به عمل می رسه؟ شما بگو چند سال دیگه باید صبر کرد؟

    • بدون نام

      ولی کو گوش شنوا

    • بدون نام

      من نظرمو گفتم چرا هنوز نظر منو نزاشتید هرچی نظر خوبه میزاری اگه نظراتم گذاشته نشه معلومه که شما جلویه مردمو میگیرین فقط الکی حرف میزنید

    • مرضیه سازمانی

      ما از آقای دکتر روحانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دفاع میکنیم و آن ها پشت ما هستند ما جوانان شکایتی نداریم

    • سادات

      تا 1400حمایتت میکنیم روحانی

    • بدون نام

      آقای روحانی اگه امکان داره حقوق تو با من عوض کن

    • بدون نام

      خسته شدیم از گریه وسر مصورت زندن کشور مرده مردم امیدشان را از دست داده اند

    • بدون نام

      درود بر آقای روحانی و مردم فهیم ایران.

    • س

      بهتره يه فکر اساسي بشه الان وضعيت طوريه که مردم ميگن يا از کرسنکي بميريم يا گلوله فرقي نميکنه يعني تا اين حد وضع مردم خرابه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم خیلی حرفها میزنند ولی باید دید در عمل هم همین کارو می کنند یا فلنگو می بندند .در ضمن باید کاملا جامعه شناسی این حرکت مشخص بشه .بعید می دونم این جماعت الواتی که اموال عمومی رو آتش میزنند خیلی از جان گذشته باشند!

    • بدون نام

      باهمدلی ،وحدت و امنیت همه مشگلات حل می شود

    • بدون نام

      اینجام که میلیه,چرا نظرات منو درج نمیکنید حتما ب مزاجتون خوش نمیاد

    • فارسی

      اگر آقای روحانی به درخواستهای برحق اجتماعات مردم در مقابل مجلس و در مقابل کاخ ریاست جمهوری و در مقابل سایر نهادها پاسخ مناسب و مشکل گشا میداد کار به اینجا نمیکشید و حالا مجبور به تهدید و سرکوب و در مقابل هم قرار دادن اقشار مختلف مردم نمیگردید که این تهدید و عمل به آن معلوم نیست عواقبش مملکت را به کجا بکشاند !!!

    • معترض به گرانی

      آزادی بیان عقیده از این بالاتر ؛ از بعد از ظهر تلگرام و اینستا تعطیل شده، امیدوارم حالشو ببرید از این همه آزادی

    • بدون نام

      سانسور چی چرا پیام منو نزاشتی ...

    • واقعا بین

      جناب دکتر روحانی شما که به وعده هایتان پشت کردید آیا شما همان روحانی چهار ساله اول هستید مردم دیگه از بیکاری و فقر که رقم عمده آن در دولت شما بوجود آمده به تنگ آمدهاند کمتر در خانواده ایی تحصیل کرده که کار داشته باشه پیدا می کنیم و می دونید بیکاری یعنی ریشه تمام فساد ها اونوقت شما می خواهید با گران کردن بنزین به بیکاری کمک کنید این گرانی که تیشه به ریشه خود این بیچاره ها می زند

    • حسین

      سلامی اقای روحانی من یکی از ادمای هستم که بهتنون رای دادم چون قبولتون داشتم .
      من یک کارگر هستم دریک کارگاه خیاطی .
      مزدو حقوق منو ندادند بعد یک سال چک دادن بهم
      اونم برای هفت ماه بعدش. اونم هنوز پنج ماه از تاریخش گذشته پول نمیده . چرا من کارگر نباید دستم جای بند بشه نه وزارت کار نه دادگسترس نه کلانتری پبش هرکدوم میری میگه برو زبونی بگیر خوب اگه میخواست بده میداد. میندازه روگردن کلفتی با چاقو یا قمه تحدید میکنه که نمیدم خوب من تواین مملکت چرا باید زور بشنوم کارکنم پولمو ندن . شما باید یه فکری
      برای ماها کنین .

    • سید رضا میرسالاری

      شما ک میدونید حق مردم هست چرا کاری نکردی برا مردم
      چرا پول ملت را ........ چرا برا ما جوان ها شغل ایجاد نمیکنی
      خدا میدونه ک حق مردم هست

    • محمدرضا منزه

      عمل به وظایف و رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه دولت میباشد چرا که عمل نکردن به وظیفه مشکلات مردم مرتفع نمیگردد ، چرا دولت باید فشار به مردم را به حدی برسانتد که مردم مجبور به تظاهرات گردند و در بین آنها افراد ضد انفلاب رخنه کنند و باعث شادی دشمنانمان باشیم

    • بدون نام

      آقای روحانی مردم اعتراضشان را چگونه بیان کنند؟ میگویید در خیابان نمیشود، نشریات که همه از زیرتیغ سانسور رد میشوند، رادیو وتلویزیون هم که در انحصار خودتان است، اجازه اجتماعات هم که نمیدهید‌شما هم بدهید لغوش میکنند، لطفا بفرمایید مردم دقیقا چگونه باید حرفشان را بزنند تا شما بشنوید. میگویید بعضی کارها زمان میخواهد یعنی ,,,,

    • بدون نام

      تفاوت رفتار شما با تهاجم یک کشور خارجی در چیست ؟شما با اموال .روح وروان.دین.حیثیت.شان اجتماعی.عزت و ناموس مردم این سرزمین چه کردید؟

    • بدون نام

      معلوم حق مردم است فرزندان شما ها بهترین ماسین را سوار میشوند پولش را از کجا اورده مردم عادی پول نان خالی را ندارد شماها تو کاخ زندگی می کنید مردم الونگ هم ندارد بخرد خودتان قضاوت کنید باید خودتان زندگی خوب داشته باشید مردم نه یکمیلون حقوق بگیرد دوهزار متری فرزندان شما ها زندگی کنند بکوید جلوی دوربین فرزندان شماها از کجا زندگی خوب را اورده مردم چرا ندارد

    • بدون نام

      مردم بیدار شده همه معتاد نیست که بی خیاله زندگی کردن باشد مردم ندارند فقط خودتان پولدار شدید

    • بدون نام

      انشاالله هرچه زودترتحویل بدهی راحت بروی ادامه کاخ نشینی ...... خودت هم میدونستی جایگاهی نداری تکرارتاریخ ,,,, دیگه مردم بصیرت دارندفریب تونمیخورند

    • بدون نام

      باسلام اول ما باید روابطمون باتمام دنیا خوب باشه خودمون برای خودمون دشمن تراشی نکنیم بعدم عدالت رعایت بشه مگرمیشه یکی میلیون ها حقوق بگیره یکی هم یک میلیون این عدالت نیست

    • بدون نام

      ملت تا کی باید زجر بکشن چرا دارن فشار میارن به مردم من که دوتا پسر بیکار تو خونه دارم حتی شقل کارگری هم نیست روزبروز گرانی داره میره بالا بخدا خسته شدیم دیگه

    • حسین

      بابا تا داقه یک فکری بكنید

    • بدون نام

      ... چرا نظر مردم را نمی نویسی

    • بدون نام

      .آخه ما مردم چه گناهی داریم که اینجور هر روز شرایطمون بدتر بشه.ما دهه شستی ها ی تحصیل کرده نه خونه نه زندگی نه زن نه ماشین نه کار.ازبیکاری داریم داغون میشیم آخه چه وضعشه.شگم گرسنه که ترسی نداره،چرا نمیخواهید وضعیتو درست کنید.

    • بدون نام

      این فریب ها و نیرنگ ها دیگه جواب نمیده آقای روحانی!!

      دیگه این کلک های شما قدیمی شده!!

    • بدون نام

      معلومه که حق مردمه فکر کردین رای آوردین و همه چی تموم شد؟

    • بدون نام

      " مگرمیشه یکی میلیون ها حقوق بگیره یکی هم یک میلیون این عدالت نیست "

      دلت خوشه! من با فوق لیسانس 500 تومنم نمی گیرم کارم مربوط به رشته م نیست بیمه هم ندارم! امثال من زیاده. تازه فکر نکن از اون فوق لیسانس بیسوادام که اهل کار نیست سواد علمی م از خیلی از هم دوره ایام که با پارتی رفتند سرکار بیشتره

    • بدون نام

      ما كه به رئيسي راي داديم ولي شمايي كه هنوز چند ماه نيست به حسن روحاني راي داديد!حق اعتراض نداريد خودتون به اين دولت صلاحيت داديد و انتخابش كرديد حالا دو روزه پشيمون شديد؟24 ميليون تعادل رواني ندارن؟

    • بدون نام

      این مردم فقط حقشونومیخوان رفاه آسایش امنیت عزت

    • بدون نام

      اون 2خانواده خانواده های شماست 2خانواده بقیه خانواده مردم است

    • s.f

      وقتی نظرات سلیقه ای نشون داده میشه معلومه آزادی بیان و آزادی اعتراض
      نه فحش دادم نه نظرم ... اما چاپ نشده
      ....

    • مجید

      اقای روحانی تو برای حرف مردوم اصلا ارزش قائل نیستی
      مگر همین چند روز پیش در کنفرانس حق شهروندی نگفتی به وزیر ارتباطات و فناوریت گفتی دیتش رو روی فیلترینگ نبره پس چرا الان همه شبکه های مجازی فیلتره شده
      چررررررررررا دروغ مبگی به همین راحتی
      مردوم کجا اعتراض کنند و حقشون رو بخوان
      اصلا چرررررررا کار باید به اینجا برسه که اعتراض کنند مردوم
      مگه مسک مردوم و گرانی و فقر و قدذت کم مردون برای خرید نمیبینید

    • بدون نام

      سانسور نکنید لطفا
      من چقدر وقت گذاشتم نوشتم

    • mina

      عوارض خروج از كشور و زياد نكنيد خيلي بي انصافيه

    • بدون نام

      منم میخام روحانی موفق بشه مشکلات اقتصادی رو حل کنه.هر چند طرفدارش نیستم‌

    • بدون نام

      بودجه هم حق مردم ایران است نه کشور دیگر.

    • سپیده

      عجبا چه میشه گفت از این مردم

    • بیخوصله

      بله اعتراض حق ملته ما هم جز قشر کارگریم و ناتوان در تامین معیشت ولی تو شهر ما یه عده هرروز نیریزن تو شهر و اموال بیت المال رو نابود میکنن این که نشد اعتراض چرا باید اموال رو خراب کنیم ک دولت مجبور بشه دوباره از خودمون بگیره تا جایگزین کنه

    • فاطیما

      درد مردم اینه که چرا باید پول اشتغال زایی از مردم گرفته بشه ولی اونایی که کلی پول دارن هی پول روی هم بذارن. اختلاس کنند بعضی و حقوق درشت بگیرن بعضی و بعضیه دیگه هم برن پولو جای دیگه خرج کنن. به خدا گاهی وقتا میگیم امروز گوشت نخوریم برنج نخوریم بمونه تو خونه یه مهمون از راه رسید بذاریم جلوش امروز دو تا تخم مرغ نیمرو کنیم اونوقت بعضیا فکر می کنن ما دردمون اینه که نمی تونیم هر روز بره کباب بخوریم.

    • بدون نام

      حق الناس را بدهید . اگر اعتراض حق است

    • یا صاحب الزمان

      مردم از بیکاری از گرانی از نداشتن خونه مینالند با این حقوقهای کم بیایید به داد مردم برسید این اعتراضها غیر از ایجاد نا امنی و کشتن افراد بیگناه و اسیب به اموال مردم وشادی دشمن چیزی توش نیس.خدا خودش رحم کنه.

      پاسخ ها

      • مجتبی حسینی

        آقای روحانی . شماروقسم میدیم به خون شهدا. یه کمی هم به فکر مردم باش

    • س ل

      اعتراضات به این شکل اصلا به صلاح مملکت نیست ...دولت سریعتر رسیدگی کنه

    • حقویردی بازه

      باسلام وعرض ادب.بنظرمن بهتراست مسئولین بایستی باکاستن فاصله ی طبقاتی و حل معضل بیکاری جوانان وبهبودوضع معیشتی مردم وحل معضل موسسات مالی غیرمجاز زمینه های اعتراض را ازبین ببردتانیازی به اعتراض مردم نباشد.

    • اصفهانی

      چرا نظر که میدیم نمیزارین تو این کارم پارتی بازیه کلی وقت گذاشتم نوشتم اقای مدیر توهم پارتی بازی عجب اوضاعی شده بخدا همون بهتر ادم نظراتشا بفرسته شبکه های خارجی

    • رضا

      سایتهای دولتی حتی نظر مردم را منتشر نمی کنند دیگه چه انتظاری باید داشت.همش در حال سانسورن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج