۶۵۴۷۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزایش تدابیر امنیتی در ترکیه در آستانه آغاز سال نو

تدابیر امنیتی در ترکیه در آستانه آغاز سال نو میلادی به شدت و به شکل کم سابقه ای افزایش یافته و نقاط مرکزی همه شهرها به تسخیر نیروهای پلیس در آمده است.

خبرگزاری ایرنا: تدابیر امنیتی در ترکیه در آستانه آغاز سال نو میلادی به شدت و به شکل کم سابقه ای افزایش یافته و نقاط مرکزی همه شهرها به تسخیر نیروهای پلیس در آمده است.

بر خلاف سال گذشته، امسال حضور مردم ترکیه در سطح شهر و به خصوص در خیابان ها و مراکز خرید در آخرین روز سال میلادی از بیم حملات احتمالی تروریستی کم رنگ شده و به جای مردم، عوامل پلیس به شکل محسوس و پرشماری در نقاط پرتردد و پرازدحام شهرها مستقر شده اند.

پلیس ترکیه برای ایجاد امنیت در شهرها همه عوامل خود را به کار گرفته و ممنوعیت تردد خودرو در برخی مناطق مرکزی برخی شهرها از جمله آنکارا و استانبول اعلام کرده است.
همچنین پلیس ترکیه برای تامین امنیت شهر استانبول، بیش از ۳۷ هزار نیروی پلیس به کار گیری کرده است.

پلیس ترکیه همچنین علاوه بر عوامل انسانی در شهر استانبول از طریق هفت هزار دوربین مدار بسته نصب شده، کلیه مراکز مهم تجمع، تردد و اماکن مهم بخش خصوصی را برای تامین امنیت تحت کنترل و نظارت گرفته است.

در شهر آنکارا نیز ۱۰ هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت پایتخت ترکیه به کار گیری شده و از آغاز ساعات شب، تردد خودروها در خیابان های مرکزی شهر ممنوع شده است.

در سایر شهرهای ترکیه و به خصوص در هتل ها و مراکز تفریحی و توریستی این کشور نیز حضور عوامل پلیس ترکیه به شکل محسوسی افزایش یافته است.

امسال در آستانه آغاز سال جدید میلادی تدابیر امنیتی در محل برگزاری جشن های سال نو میلادی که اغلب در کلوپ ها، هتل ها و رستوران ها برگزار می شود، افزایش یافته و حضور پلیس در این مناطق چشمگیرتر است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته در جریان جشن های سال نو میلادی، در حمله به کلوپ رینا در شهر استانبول که در نخستین دقایق آغاز سال نو میلادی انجام شد، 39 نفر کشته شدند که 25 نفر آنها اتباع کشورهای خارجی بودند.

نخستین دقایق سال میلادی ۲۰۱۷ با اقدام تروریستی در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و در این حمله خونین تروریستی ۳۹ نفر کشته و ۶۵ نفر زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج