جاباما
۶۵۴۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آرامش و ثبات؛ هدیه شفر به استقلال

ثبات و آرامش؛ این‌حال استقلال با شفر است.

روزنامه شهروند: ثبات و آرامش؛ این‌حال استقلال با شفر است. روزهای سخت ابتدای فصل را همه استقلالی‌ها به یاد دارند. انگار نه ‌انگار کسی که به‌عنوان نفر اول روی نیمکت می‌نشست، همانی بوده که خودش تیم را بسته و بازیکنان مورد علاقه‌اش را جذب کرده است.

سردرگمی‌های منصوریان برای چیدن ترکیب تیمش و بازی‌دادن بازیکنان در پست‌های مختلف و غیرتخصصی آن‌قدر ادامه پیدا کرد تا در پایان هفته هفتم لیگ برتر استقلال نصیبی جز نتایج ضعیف و سردرگمی و آشوب نداشت.

ناامیدی و بی‌انگیزگی هر روز بیشتر از روز قبل به اردوی استقلال رسوخ می‌کرد تا این‌که پیرمرد آلمانی با آبی‌ها به توافق رسید و به تدریج توانست آرامش و ثبات را به این تیم تزریق کند. حالا استقلال با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی و قرارگرفتن در رتبه چهارم جدول به شرایط خوبی رسیده و جدا از این‌که نتایج خوبی می‌گیرد، سبک فوتبالش هم دوست‌داشتنی شده است. تغییر و تحولات استقلال با شفر بی‌نظیر و بی‌تکرار است و در سال‌های گذشته سابقه نداشته است.

استقلالی‌ها این روزها فوتبالی را از تیم محبوبشان می‌بینند که این تیم در روزهای اوج با امیر قلعه‌نوعی به نمایش می‌گذاشت. قطعا ثبات و آرامشی که بزرگترین هدیه وینفرد شفر به استقلال است، تأثیر ویژه‌ای در فوتبال این تیم هم داشته و باعث شده بازیکنان به بهترین شکل ممکن آنچه پیرمرد مو سپید از آنها طلب می‌کنند را به نمایش بگذارند. استقلال از آن سردرگمی نیم‌فصل نخست که ترکیب را نمی‌شناخت و بازیکنان را در هر بازی عوض می‌کرد و تغییر پست می‌داد، خلاص شده که نتیجه آن موقعیت گل‌های پرشمار این تیم در بازی‌های اخیر است.

ثبات در ترکیب اصلی و فوتبال منظم و تاکتیکی استقلال آن‌قدر هواداران این تیم و حتی پیشکسوتانش را به وجد آورده و کار را به جایی رسانده که همه تمدید قرارداد شفر را از باشگاه مطالبه می‌کنند. شفر با ایستادگی مقابل انتقادها و واکنش مناسب نسبت به اتفاقاتی که می‌توانست استقلال را به حاشیه ببرد، آرامش را برای این تیم به ارمغان آورده و با ادامه این روند روزهای بهتری در انتظار او تیم محبوب پایتخت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین پلنگ

      زنده باد آقای شفر زنده باد استقلال زنده باد تاج زنده باد آقای افتخاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج