۶۵۴۸۰۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش نورافکن به پیشنهاد جذاب باشگاه شارلروا

باشگاه استقلال در آستانه تصمیمی بزرگ و حیاتی قرار دارد.

ایران ورزشی: باشگاه استقلال در آستانه تصمیمی بزرگ و حیاتی قرار دارد. آنها اگر با جدایی نورافکن موافقت و مبلغ معقولانه‌ای هم به جهت صدور رضایتنامه از باشگاه بلژیکی طلب کنند، می‌توانند بخشی از بودجه جاری خود را تامین کرده و لااقل با تعدادی از طلبکاران تسویه کنند. در این شرایط که باشگاه استقلال با مشکل بودجه مواجه است این انتقال از لحاظ مالی سود قابل توجهی برای این باشگاه به همراه خواهد داشت. به لحاظ فنی نیز گرچه استقلال یکی از استعدادهای آینده خود را از کف می‌دهد اما به دلیل تعدد بازیکن در پست هافبک دفاعی بعید است که دردسری برای وینفرید شفر به وجود آید...

امید نورافکن از باشگاه شارلروای بلژیک پیشنهاد بازی دریافت کرده و این باشگاه حتی حاضر است مبلغی را به‌عنوان رضایتنامه به باشگاه استقلال پرداخت کند. در همین راستا گفته می‌شود مسوولان باشگاه استقلال مبلغ یک میلیون دلار را برای آزاد کردن نورافکن پیشنهاد داده‌اند که مورد موافقت باشگاه بلژیکی قرار نگرفته اما این بدان معنا نیست که مذاکرات متوقف شده باشد. با وجود مخالفت اولیه باشگاه شارلروا با پیشنهاد باشگاه استقلال اما مذاکرات در روزهای اخیر باز هم ادامه داشته و مدیر برنامه‌های امید نورافکن در حال مذاکرات تازه‌ای است تا شاید این بازیکن را به اروپا انتقال دهد. پیش‌تر نیز باشگاه‌های هلندی خواهان جذب امید نورافکن بودند و رایزنی‌هایی هم با این بازیکن شد اما در نهایت انتقال امید به هلند به سرانجام نرسید تا مشخص شود باشگاه‌های هلندی مبلغ قابل توجهی را به بازیکن آینده‌دار باشگاه استقلال پیشنهاد نداده‌اند.

ماجرای باشگاه شارلروا اما با پیشنهادی که پیش از فصل از هلند به دست نورافکن رسید کاملا متفاوت است و بلژیکی‌ها که از جذب کاوه رضایی سود قابل توجهی برده‌اند حالا در پی جذب یکی دیگر از استعدادهای باشگاه استقلال هستند تا علاوه بر بهره مندی از ویژگی‌های فنی این بازیکن، از انتقال آن نیز سود قابل توجهی به جیب بزنند. نظیر کاری که در قبال کاوه رضایی در حال انجام است. وینفرید شفر هم با علم به اینکه شارلروا باشگاهی دست به جیب است به مسوولان باشگاه استقلال توصیه کرده که نورافکن را تنها در شرایطی به این باشگاه بدهند که پول قابل توجهی پرداخت کند. پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال که معادل ریالی‌اش نزدیک به 4 میلیارد و دویست میلیون تومان است با موافقت طرف‌های بلژیکی همراه نشده اما احتمال می‌رود در روزهای آتی با تعدیل این درخواست احتمال ترانسفر نورافکن به باشگاه بلژیکی که مالکانی ایرانی دارد، به واقعیت نزدیک‌تر شود. نورافکن نیز منتظر روشن شدن وضعیتش است. او درباره اینکه چه تصمیمی برای آینده دارد، سرنوشتش چه خواهد شد و آیا به باشگاه بلژیکی خواهد رفت فقط این جمله را به زبان آورد: «منتظر تصمیم باشگاه استقلال هستم.» پاسخ نورافکن نشان می‌دهد که برخلاف کاوه رضایی نمی‌خواهد بدون اطلاع باشگاه استقلال یا جلب رضایت آنها جدا شود. نورافکن عمیقا به حفظ روابط خوب خود با باشگاه استقلال تاکید دارد و همین رویه باعث شده هیچ گاه با باشگاه وارد تنش نشود.

ترافیک در پست هافبک دفاعی

پست اصلی نورافکن هافبک دفاعی است و استقلال هم در این پست گزینه‌های کمی در اختیار ندارد؛ ابراهیمی، باقری و چشمی هر۳ متخصص بازی در این پست هستند. بنابراین جدایی بازیکن جوان نمی‌تواند ضررهای فنی آن چنانی بر پیکره استقلال وارد کند. ضمن اینکه شفر در حال ساختن استقلالی با یک روح واحد تیمی است تا از بازیکن محوری خارج شود. نظیر آنچه برانکو از پرسپولیس ساخته. البته نورافکن اخیرا در پست دفاع چپ بازی می‌کرد و قابلیت بازی در این پست را هم دارد اما در این نقطه هم استقلال گزینه‌ای همچون میلاد زکی پور را در اختیار دارد که می‌تواند در صورت جدایی نورافکن به استقلال کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      امیدوارم نورافکن به اروپا بره و موفق باشه پیشنهاد به مدیران استقلال ؛ مطمئن باشید تیم بلژیکی یک میلیون نمیده پس بهتره رقم معقول تری با یک شرط ارائه بشه ، رقم 600 هزار بعلاوه 30%از حق انتقال نورافکن به تیم دیگر .

    • مجید

      به نظر بنده استقلال اینقدر مشکل مالی داره که اگر برای نورافکن 2 میلیون دولار هم بگیره از نظر مالی فایده ندارد البته بخش ترانسفر بازیکن جدای از درامد زدای که خیلی خیلی خوبه باعث افتخار میشه
      ولی الان استقلال بازیکن با کیفیتی مثل نورافکنن در چپ دفاعی نداره و زکی پور هم نشون داده که بازیش بگیر و نگیر داره
      تو این شرایط بازیهای سنگین لیگ و رسید به پرسپولیس و بازی های اسیای و جام حذفی
      موند نورافکن بهتر از رفتنش هست
      چون به نظر بنده نورافکن در دفاع چپ الان در استقلال جانشین مطمئن ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج