جاباما
۶۵۴۹۶۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ: ۲۰۱۸ سالی فوق‌ العاده خواهد بود

رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی شب سال نوی میلادی در حالی که با افتخار از موفقیت‌های اقتصادی که در نخستین سال ریاست جمهوری‌اش تحقق یافته صحبت می‌کرد، تاکید کرد: سال ۲۰۱۸ یک سال "فوق‌العاده" خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی شب سال نوی میلادی در حالی که با افتخار از موفقیت‌های اقتصادی که در نخستین سال ریاست جمهوری‌اش تحقق یافته صحبت می‌کرد، تاکید کرد: سال ۲۰۱۸ یک سال "فوق‌العاده" خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم شب سال نو در پالم بیچ فلوریدا به همراه ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا حضور یافت و گفت: ما قرار است یک سال عالی داشته باشیم. سال ۲۰۱۸ یکسال فوق‌العاده خواهد بود.

وی در حالی که بر موفقیت‌هایی از جمله برنامه کاهش مالیات حزب جمهوری‌خواه که نخستین پیروزی قانونی بزرگ دولتش بود، تاکید می‌کرد، افزود: آمریکا در حال حاضر یک شروع بسیار خوب داشته است.

ترامپ با افتخار از باز شدن پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال به روی حفاری‌های نفتی و گاز طبیعی و لغو مجوز انفرادی "اوباماکر" که افراد را ملزم می‌کرد تا بیمه سلامت خریداری کنند و یا جریمه شوند، سخن گفت.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما با کاهش چشمگیر مالیات و باز شدن پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال به روی حفاری‌های نفتی و گازی و خلاص شدن از شر مجوز انفرادی اوباماکر که در بین مردم بسیار نامحبوب است، یک شروع خوب داشته‌ایم اما ما قرار است یکسال فوق‌العاده داشته باشیم. من معتقدم بازار بورس به رشد خود ادامه خواهد داد و کمپانی‌های بیشتری به آمریکا خواهند آمد.

اما رئیس‌جمهور آمریکا به سوالات مربوط به موج اخیر تهدیدات رهبر کره شمالی مبنی بر اینکه کشورش به تسلیحات اتمی دست یافته که می‌تواند سرزمین آمریکا را هدف گیرد، پاسخی نداد و تنها گفت: خواهیم دید.

مهمانان عالی‌رتبه در این مراسم شامل فرزندان ترامپ و همچنین دیگر مقامات ارشد دولت آمریکا بودند.

ترامپ همچنین برای تمامی مردم آمریکا سالی خوب را آرزو کرد و گفت: من سال نو میلادی را نه تنها به طرفداران بلکه به دشمنانم و رسانه‌هایی که اخبار جعلی منتشر می‌کنند نیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: همزمان با اینکه کشور ما به سرعت قوی‌تر و باهوش‌تر می‌شود می‌خواهم برای تمامی دوستانم، طرفدارانم، دشمنانم، ‌افرادی که از من متنفر هستند و حتی رسانه‌های غیرقابل اعتماد که اخبار جعلی منتشر می‌کنند، سالی خوب آرزو کنم. سال ۲۰۱۸ یک سال عالی برای آمریکا خواهد بود.

وی چند ساعت قبل از سخنرانی در این مراسم در توئیتی نوشت: سال ۲۰۱۷ عجب سالی بود. ما یک شروع عالی داشتیم. ما دست در دست یکدیگر آمریکا را مجدداً با عظمت می‌سازیم. سال نو مبارک.

ترامپ در ادامه این توئیت افزود: می‌خواهم برای همگان سالی خوب همراه با سلامتی آرزو کنم. همه ما باید دست به دست یکدیگر دهیم تا آمریکا را مجدداً با عظمت سازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سال 2018 شاید تو بمیری
      زیاد خوشحال نباش

    • بدون نام

      دیوانه متوهم یک نگاهی به نظرسنجیهای کشورت بینداز تا متوجه بشی منفورترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا هستی

    • شیدا دهه هشتادی

      باز این کله زرد حرف‌زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج