۶۵۵۰۶۶
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

افشای دو حقوق نجومی در شرکت پتروشیمی

برنامه پایش شب گذشته حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره یک شرکت پتروشیمی را افشاکرد که مرتضی لطفی مدیر عامل شستا نیز این موضوع را تائید کرد.

خبرگزاری مهر: برنامه پایش شب گذشته حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره یک شرکت پتروشیمی را افشاکرد که مرتضی لطفی مدیر عامل شستا نیز این موضوع را تائید کرد.

مرتضی لطفی مدیر عامل شستا شب گذشته در گفتگوی تلفنی با برنامه پایش گفت : بعد از فرمان نه گانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه افرادی که مشمول ماده ۲۴۱ قانون تجارت و در دو یا چند جا عضو هیئت مدیره هستند استعفا داده اند و ماده ۲۴۱ قانون تجارت کامل در شستا انجام شده است.

کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه پایش در واکنش به صحبت های مدیر عامل شستا گفت : در حال حاضر اسامی مختلفی دارم که در سایت کدال نیز موجود است و افرادی از شرکت های زیر مجموعه شما در بیش از دو جا عضو هیئت مدیره هستند مانند آقایان اسلام خسروی عضو هیئت مدیره هلدینگ تاپیکو و بورس کالا، اسماعیل تبادار عضو هیئت مدیره پتروشیمی ابادان و استاندار کنونی استان فارس، محسن شمس نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مرجان و مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی شیمی بافت، محمدرضا مدیری عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی و عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری دانایان پارس و مدیر عامل پتروشیمی زنجان چرا این افراد اکنون چند جا عضو هیئت مدیره هستند.

مرتضی لطفی مدیر عامل شستا در این ارتباط گفت : ما نمی توانیم شرکت ها را مجبور کنیم که اعضای هیئت مدیره خود را تغییر دهند ولی می توانیم اشخاص را وادار کنیم که استعفا دهند که این کار را کردیم ولی روند حذف افراد و جایگزینی برای آنها زمان بر است و باید به تایید بورس برسد.

تغییر مدیر عامل تاپیکو در راستای حذف بازنشستگان بود

لطفی در مورد وضعیت بازنشستگان شرکت های زیر مجموعه شستا با بیان اینکه اقدامات خوبی در این ارتباط صورت گرفته گفت : ما مدیر عامل هلدینگ تاپیکو، هلدینگ دارویی و هلدینگ عمران که همگی بازنشسته بوده اند را برکنار کردیم و بطور مثال در هلدینگ تاپیکو یک جوان پر انرژی را جایگزین کردیم.

مجری برنامه در مورد وضعیت بازنشستگان شرکت های زیر مجموعه تاپیکو نیز گفت : امین بیانک مدیر عامل پتروشیمی غدیر، مهرداد گرمسیری قائم مقام پتروشیمی غدیر، مسعود جمشیدی عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی ، مسعود جبرئیلی مدیر عامل پتروشیمی آبادان اینها همگی بازنشسته هستند چرا اکنون مشغول به کار هستند؟

لطفی در پاسخ گفت به دنبال جایگزین برای این افراد هستیم و به آنان اعلام کردیم که می توانیم بصورت ۶۰ ساعت در ماه از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

تایید حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران

لطفی در پاسخ به این سوال که سرنوشت انتقال دفاتر شرکت ها به تهران در چه حالی است گفت : برخی شرکت ها متاسفانه در دولت های نهم و دهم حتی سه دفتر در تهران تاسیس کردند که ما می خواهیم با کار کارشناسی دفاتر تهران این شرکت ها را تعطیل کنیم و من نیز از موافقان انتقال دفاتر به محل کارخانه هستم.

در این بین مجری برنامه پایش با افشای حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران گفت : اکنون دو عضو موظف هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران هر کدام ماهانه بیش از ۱۷ میلیون حقوق می گیرند و در تهران نشسته اند و به محل کارخانه نمی روند، چرا وضعیت اینگونه است؟

لطفی در واکنش به این گفته های مجری برنامه پایش با تایید دریافتی و دور کاری این دو عضو هیئت مدیره گفت : مدیر عامل این شرکت مقیم خوزستان است و دریافتی اش کم است اما در حال تغییر دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران هستیم و به زودی این افراد برکنار می شوند و وضعیت حقوقی آنها را بررسی می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      فقط اگر یک کار گر معمولی بخاطر حفظ ابرو خونوادش بخواد بعد از بازنشستگی حد اکثر حقوقی که میگیره یک میلیونو پاصد هزار تومانه کار کنه خلاف قانونه برای خودشون هیچ اشکالی نداره

    • بهمن

      بالاخره یارانه ۳۰ میلیون نفر که حذف میشه باید یه جایی هزینه شه وگرنه اسرافه خدا رو خوش نمیاد

    • بدون نام

      روحانی بگیر،باز بگو احمدی نژاد .همه شماها مثل هم هستید.

    • i.r

      وای وای پول مفت همینه دیگه بیت المال میخورن

    • بدون نام

      هردم ا ین باغ گلی میاد

    • صبا

      ۱۷ میلیون در برابر‌پول هایی که اختلاس میکنید و یا حقوق های حداقل صد برابر ۱۷ میلیونی که دولت مردان‌میگیرن هیچه. به ۱۷ میلیون حقوق نجومی نمیگین.

    • بدون نام

      دولت کشور رو داغون کرد.

    • بدون نام

      برید حقوق های نجومی پالایشگاه گاز ایلام و درکنار آن دریافتی‌های غیر نقدی کارمندان آن را ببینید!!!!!!!!!

    • حاکم

      وقتیکه,بهره نیست,اقتصادی,نیست,تورم,شکننده,این حقوقا چه گلی به سر مملکت زدند.

    • بی نام

      چرا دولت یه فکری به حال حقوقهای نجومی نمیکنه،فقط میگن یارانه را باید قطع کنیم اگه راست میگید حقوق افراد دو شغله را قطع کنید،کی بالاخره این بیت المال خوران سیر میشوند معلوم نیست،پول نفت ....وجدانا دست بکشید خونواده هست که نون شب داخل خونش نیست بعد شما حقوق ١٧میلیونی میگیرید انصاف نیست از عذاب آخرت بترسید این پولها حرام هست

    • بدون نام

      چطور کمه در حالی که حقوق هشت ماه یه کارگره

    • مسعود

      آقای روحانی این رو هم بگید تقصیر دولت قبل است ، هه هه هه

    • ali

      با سلام
      دریافتی این افراد بیش از این چیزهاست.
      متاسفانه شرکتها رو به نابودی کشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج