۶۵۵۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هفت چالش مسی در سال ۲۰۱۸

لیونل مسی در زمان حضورش در بارسلونا تقریبا همه رکوردهای ممکن را شکسته اما با این وجود وبسایت رسمی بارسلونا هفت چالش جدید را برای این ستراه تعیین کرده است.

وبسایت نود: لیونل مسی سال ۲۰۱۷ را در حالی تمام کرد که رونالدو از نظر تعداد قهرمانی چمپیونزلیگ و توپ طلا به او رسید. به همین خاطر لئو انگیزه زیادی برای سال جدید میلادی دارد. چالش های مسی در سال ۲۰۱۸ را با هم مرور می کنیم:

۱- صد گله شدن در لیگ قهرمانان

مسی در حال حاضر با ۹۷ گل در لیگ قهرمانان اروپا و سه گل در سوپرجام آقای گل تاریخ بارسا رد مسابقات اروپایی اوست. او این فصل می تواند به باشگاه صد تایی ها در چمپیونزلیگ ملحق شود. او به سه گل نیاز دارد تا به این رکورد برسد. رونالدو در حال حاضر با ۱۱۴ گل آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست.

۲- پنجمین قهرمانی چمپیونزلیگ

مسی در کنار پیکه و اینیستا در سالهای ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ قهرمان چمپیونزلیگ شد. قهرمانی این فصل در کیف می تواند این سه نفر را به جمع بازیکنانی برساند که پنج بار قهرمان اروپا شده اند.

۳- رکورد برد در لالیگا

مسی از ۳۹۹ بازی لالیگایی خود ۳۰۱ تا را برده است. او فقط ۳۳ برد تا ایکر کاسیاس فاصله دارد. کاسیاس در رئال مادرید ۳۴۴ برد کسب کرده بود. مسی امیدوار است که در سال ۲۰۱۸ بتواند کاپیتان اسطوره ای رئال را پشت سر بگذارد.

۴- آقای گل لالیگا و کفش طلا

مسی چهار بار در گذشته این جایزه را برده است. این فصل تا کنون ۱۵ گل در لیگ اسپانیا زده و امیدوار است که تا پایان فصل این رکورد را پشت سر بگذارد.

۵- گلزنی مقابل چلسی

مسی تا کنون هشت بار مقابل چلسی بازی کرده و هرگز گلزنی نکرده است. هیچ باشگاه دیگری تا کنون نتوانسته این قدر مقابل لئو بازی کند. مسی دو بازی مقابل چلسی دارد و فرصت رکوردشکنی پیش رویش است.

۶- آقای گلی پنج لیگ بزرگ

با احتساب گلزنان پنج لیگ اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان جیمی گریوز با ۳۶۶ گل (۳۵۷ گل در انگلیس و ۹ گل در ایتالیا) رکورد دار است. اما مسی ۳۶۴ گل در لالیگا زده است. او به سه گل نیاز دارد تا گریوز را پشت سر بگذارد. البته بعد از آن باید به رونالدو برسد.رونالدو با دبل مقابل سلتا در ماه می از رکورد گریوز عبور کرده بود.

۷- گلزنی مقابل خیرونا

تنها تیمی که هنوز در لالیگا از مسی گل نخورده است، خیروناست که تازه به لیگ اسپانیا صعود کرده است. مسی اگر به خیرونا در نیوکمپ گل بزند، این تیم را به عنوان ۳۶مین قربانی به لیستش اضافه می کند و از این حیث با رکورد رائول برابری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاالله مسی رکورد شکنی میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج