۶۵۵۱۹۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تحلیلگر امور ایران:

تل آویو دنبال بروز ناآرامی در ایران است

یک تحلیلگر منطقه ای ضمن اشاره به علاقه رژیم صهیونیستی از بروز ناآرامی در ایران، اخبار ضد ایرانی برخی رسانه‌های منطقه درباره حوادث چند روز گذشته را غیرقابل اعتماد نامید.

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر ارمنستانی در خصوص اتفاقات اخیر در ایران و اغتشاش شماری در برخی شهرهای ایران، به میل رژیم اسرائیل در بروز ناآرامی در ایران اشاره کرد.

به نوشته وبگاه «نیوز ارمنستان» «کارن هوانسیان» تحلیلگر امور ایران ضمن اشاره به مسدود شدن برخی شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان در ایران گفت که این کشور تاکنون اطلاعات خاصی را در زمینه علت حواث اخیر منتشر نکرده است.

وی ضمن اشاره به رصد اخبار ایران از رسانه‌های ترکیه‌ای و کردی منطقه گفت که به این منابع خبری نمی‌توان به طور کامل اطمینان کرد.

هوانسیان افزود که اسرائیل در پی بروز ناآرامی در ایران است زیرا برخلاف ترکیه و عراق، ایران آرامش و ثبات نسبی دارد .

وی در خاتمه به علاقه بروز ناآرامی در ایران از سوی یکی از کشورهای همسایه در شمال غربی که سابقه دوستی با اسرائیل را نیز دارد، اشاره کرد.

«اسرائیل کاتص»، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز با بیان اتهامات اثبات‌نشده از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده است. این اولین واکنش رسمی یکی از مسئولان اسرائیلی درباره حوادث اخیر در ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تل آویو غلط کرده

    • بدون نام

      اینها دم از کمک به مردم ایران میزنند هرچند که دشمنی آنها با ملت ایران بر کسی پوشیده نیست ولی در همین چند روز که با دورویی میخواستند دخالت خود را به عنوان حمایت از مردم اعلام کنند از آنجا که خداوند میخواهد رسوا شوند با وقاحت تمام میگویند از این اغتشاشات حمایت میکنیم چون ایران نسبت به ترکیه از ثبات و امنیت بیشتری برخوردار هست .ملت فهیم ما انشاالله بزودی همچون قبل تو دهنی محکمی با حفظ وحدت و درایتشان به آنها خواهد زد

    • بدون نام

      اسراییل غلط کرد با هفت جد وابادش ما حقمون میخام ارزونی میخاییم کار میخاییم ازداواج میخاییم مسکن میخاییم کار مردم درست کنید تا نیان تو خیابون ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج