۶۵۵۶۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تصاویر جدید از سونی اکسپریا XA۲ اولترا

گوشی Xperia XA۲ Ultra یکی از چند گوشی هوشمندی است که سونی قصد دارد آنها را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ معرفی کند. آخرین خبری که پیرامون گوشی H۴۲۳۳ منتشر شد، از طرف رگولاتوری مالزیایی SIRIM بود که مشخص کرد نام واقعی این گوشی اکسپریا XA۲ اولترا خواهد بود. حالا در اخبار جدید تصاویر منتسب به این گوشی نیز منتشر شده است.

وبسایت سخت افزار: گوشی Xperia XA۲ Ultra یکی از چند گوشی هوشمندی است که سونی قصد دارد آنها را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ معرفی کند. آخرین خبری که پیرامون گوشی H۴۲۳۳ منتشر شد، از طرف رگولاتوری مالزیایی SIRIM بود که مشخص کرد نام واقعی این گوشی اکسپریا XA۲ اولترا خواهد بود. حالا در اخبار جدید تصاویر منتسب به این گوشی نیز منتشر شده است.
تصاویر جدید از سونی اکسپریا XA2 اولترا

در تصویر بالا نمای پشت و جلوی گوشی را مشاهده خواهید کرد. به رغم شایعاتی که گفته می شد سونی قصد دارد طراحی خط تولید گوشی های اکسپریا را تغییر دهد، در گوشی Xperia XA۲ Ultra هیچ تغییر مثبتی از این نظر شاهد نیستیم. درست است که گوشی با حاشیه های بسیار نازک در کناره ها طراحی شده است، اما در قسمت های بالا و پایین دقیقا شاهد حاشیه هایی مشابه با اکسپریاهای قبلی هستیم. از آنجاییکه Xperia XA۲ Ultra یک گوشی میان رده است، شاید هنوز بتوان به تغییرات در سونی امیدوار بود. چرا که در گزارشات قبلی گفته شده بود که امسال باید شاهد گوشی های بدون حاشیه سونی باشیم، اما شاید این موضوع تنها مختص به پرچمداران بالا رده این شرکت باشد.

گفته می شود که سونی اکسپریا XA۲ اولترا دارای یک نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی، چیپ ست اسنپدراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی دوگانه در جلو است. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی، پایین دوربین واقع شده است. تصویر امروز این موضوع را تأیید میکند که سونی Xperia XA۲ Ultra را با اندروید ۸.۰ اوریو عرضه خواهد کرد. با وجود اینکه زمان دقیق معرفی این گوشی مشخص نیست اما احتمالا در نمایشگاه CES یا MWC سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج