۶۵۵۷۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تازه‌واردهای نیم‌ فصل دوم درخشیدند

در بین بازیکنانی که در نیم فصل دوم با تیم جدید خود به لیگ برتر بازگشته اند، حسن بیت سعید با ۲ گل و احسان پهلوان و طالب ریکانی با یک گل زده دیده می شوند.

ورزش سه: در بین بازیکنانی که در نیم فصل دوم با تیم جدید خود به لیگ برتر بازگشته اند، حسن بیت سعید با ۲ گل و احسان پهلوان و طالب ریکانی با یک گل زده دیده می شوند.

در تعطیلات نیم فصل تیم های زیادی برای تقویت ترکیب خود اقدام به جذب بازیکن کردند و نفرات جدیدی را به جمع خود اضافه نمودند. پرسپولیسی ها هم به واسطه محرومیت شان از پنجره نقل و انتقالات نتوانستند بازیکنی را جذب کنند. در این گزارش مروری اجمالی به عملکرد بازیکنان تازه وارد تیم های لیگ برتری در دو هفته سپری شده از دور برگشت لیگ هفدهم خواهیم داشت:
استقلال خوزستان:

محمد آرام طبع بعد از جدایی از پرسپولیس نیم فصل اول را بدون تیم سپری کرد و در نهایت در میانه لیگ هفدهم به جمع آبی های خوزستان پیوست. او در شکست سه بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته شانزدهم ۹۰ دقیقه حضور داشت و در بازی استقلال نیز در ترکیب ثابت تیمش جای گرفت؛ اما مصدومیتش اجازه نداد بیش از یک نیمه برای ویسی بازی کند. ظاهراً مصدومیت این بازیکن جدی است و به این زودی ها نخواهد توانست به میادین بازگردد. عادل کلاه کج هم که برای مدتها نه فقط از لیگ برتر که از دنیای فوتبال به دور بود، با نظر عبدالله ویسی جذب استقلال خوزستان شد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. او هنوز فرصت بازی برای آبی های خوزستانی را پیدا نکرده است. ناصر قلاوند هم یکی از بازیکنان خروجی سپاهان در پنجره زمستانی بود که قرارداد خود را با استقلال خوزستان ثبت کرد تا در ادامه برای این تیم وارد میدان شود. قلاوند که با حضور کرانچار شانسی برای حضور در ترکیب سپاهان نداشت، در نهایت تصمیم گرفت تا راه خروجی باشگاه را در پیش بگیرد و حالا شانس خود را برای قرار گرفتن در خط حمله استقلال خوزستان امتحان کند.
پدیده:

رضا مهاجری بعد از جدایی اکبر ایمانی تنها سعید صادقی و حسین فاضلی را از پیکان و سپاهان به خدمت گرفت. از این دو تنها فاضلی در دقیقه 63 دیدار با سپاهان اجازه حضور در زمین را پیدا کرد تا تیمش را در شکست 4 بر صفر همراهی کند. به نظر می رسد این دو برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پدیده کار سختی در پیش داشته باشند.
پیکان:

شاهین ثاقبی در شرایطی که در نیم فصل اول در سپاهان آنطور که باید و شاید نتوانست کار کند و شرایط برخلاف روزهای درخشان او پیش رفت، در تعطیلات نیم فصل به جمع پیکانی ها پیوست. حضور وی در ترکیب پیکان کاملا کارساز بوده به طوریکه مقابل پدیده در هفته شانزدهم ۷۱ دقیقه و در بازی با پارس جنوبی جم ۹۰ دقیقه برای تیم جدیدش بازی کرد. او یکی از بهترین های تیمش در دیدار مقابل پارس جنوبی بود و در دقیقه ۶۷ با یک پاس تماشایی پشت دفاع دافه مهاجم خارجی تیمش را صاحب توپ کرد تا او توپ را از محسن فروزان عبور بدهد. ثاقبی که به نوعی جانشین بختیار رحمانی شده در پیکان این فرصت را دارد تا روزهای خوبی را تجربه کند.

سجاد مشکل پور مدافع ٢٧ ساله و آبادانی خونه به خونه بابل هم بالاخره بعد از یکی دو فصل ابراز علاقه به همکاری با مجید جلالی به جمع شاگردان این مربی پیوست. مشکل پور که پیش از این سابقه حضور در تیم سایپا و شاگردی جلالی را داشته، هنوز فرصت بازی برای پیکان را پیدا نکرده است.
تراکتورسازی:

تراکتوری ها بعد از محرومیت از پنجره نقل و انتقالات در نیم فصل بیشترین خرید را داشتند و بازیکنانی نظیر قائم اسلامی خواه، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی و مهدی مهدی پور را به خدمت گرفتند. شربتی، مهدی پور و پهلوان در هر دو دیدار تیم شان در دور برگشت ۹۰ دقیقه بازی کردند و از این جمع پهلوان مقابل استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد. اسلامی خواه هم مقابل آبی های خوزستان ۷۶ دقیقه و برابر پرسپولیس یک نیمه بازی کرد. دانیال اسماعیلی هم در دیدار هفته شانزدهم بازیکن ثابت تیمش بود؛ اما مقابل پرسپولیس تنها نیمه اول را برای تبریزی ها به میدان رفت.
ذوب آهن:

اکبر ایمانی، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی بازیکنانی بودند که در نیم فصل با نظر مساعد قلعه نویی به ذوب آهن پیوستند که از این جمع تنها بختیار در هر دو دیدار آغازین دور برگشت به میدان رفت. او مقابل سیاه جامگان 82 دقیقه و در برابر گسترش فولاد 71 دقیقه بازی کرد. میلاد فخرالدینی هم در بازی با سیاه جامگان یک حضور 90 دقیقه ای را تجربه کرد؛ اما اکبر ایمانی هنوز فرصت بازی برای ژنرال را پیدا نکرده است.
سپاهان:

طلایی پوشان که در تعطیلات نیم فصل گزینه های زیادی برای حضور درون دروازه خود داشتند، در نهایت با ابراهیم عالمه دروازه بان تیم ملی سوریه به توافق رسیدند و در دیدار با پدیده موفق شد اولین کلین شیت خود را ثبت کند. اما ادون حسنی هافبک آلبانیایی سپاهان هنوز فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرده است.
سیاه جامگان:

فرزاد زامهران که دوران طلایی خود را با سیاه جامگان مشهد شروع کرده و گل صعود به لیگ‌برتر این تیم در دوران سرمربیگری مهاجری و همچنین گل بقاء مشکی‌پوشان را در زمان سرمربیگری فرهاد کاظمی به ثمر رسانده بود، بار دیگر به سیاه‌جامگان مشهد بازگشت. او در ابتدای فصل به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در لیگ یک پیوست که تغییر مالکیت و عدم پرداخت مطالباتش پس از رفت و برگشت به این باشگاه تبریزی، سرانجام به فسخ قرارداد و بازگشت وی به جمع شاگردان رضا عنایتی منجر شد. او در دو هفته سپری شده از دور برگشت تنها در دیدار با سپیدرود از دقیقه 64 فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا کرد. عمران زاده، فرامرزی و دهنوی بازیکنانی هستند که در آستانه عقد قرارداد با سیاه جامگان هستند و به زودی شاهد حضور آنها در ترکیب این تیم خواهیم بود.
صنعت نفت:

طالب ریکانی هافبک خوزستانی که از استقلال خوزستان جدا شد، با صنعت نفت آبادان به توافق رسید تا نیم فصل دوم را در تیم سابقش حضور داشته باشد. ریکانی پیش از این در تیم صنعت نفت، فولاد، سپاهان و استقلال اهواز حضور داشته است. او در دیدار هفته شانزدهم مقابل استقلال از دقیقه ۶۲ وارد زمین شد تا در شکست ۴ بر صفر تیمش سهیم باشد. اما در بازی با سایپا عملکرد درخشانی داشت و بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۷۶ در دقیقه ۸۴ موفق به زدن سومین گل تیمش با یک ضربه چیپ زیبا شد. سعید لطفی و سوشا مکانی دیگر خریدهای آبادانی‌ها در نیم فصل بوده اند که هنوز فرصت بازی برای تیم شان را پیدا نکرده اند.
فولاد:

حسن بیت سعید بعد از یک نیم فصل ناموفق در استقلال وقتی دید نمی تواند نظر مساعد شفر را جلب کند، به جمع فولادی ها پیوست و بازگشت پر فروغی داشت. او در دیدار اول تیمش در نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس از دقیقه 57 وارد زمین شد و عملکرد خوبی هم داشت. اما بیت سعید در دیدار با نفت تهران از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و با دو گلی که به ثمر رساند، استارت یک نیم فصل خوب را زد.

مجتبی حقدوست که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی در تیم استقلال تهران بازی می‌کرد، در دور رفت لیگ هفدهم بازیکن نفت تهران بود و در نهایت با قراردادی به مدت دو فصل و نیم به فولاد خوزستان پیوسته است. این هافبک خوزستانی هنوز فرصت بازی برای فولاد را پیدا نکرده است.
گسترش فولاد:

عزیز معبودی که نیم فصل اول را در صنعت نفت حضور داشت، ترجیح داد در نیم فصل دوم به گسترش فولاد برود و اتفاقا در هر دو دیدار این تیم در دور برگشت بازیکن ثابت تیمش بوده است. میلاد زنیدپور بعد از حضور نصفه و نیمه در تیم راه آهن به لیگ تایلند رفت و مدت کوتاهی را نیز آنجا سپری کرد تا اینکه با نظر مساعد فیروز کریمی به جمع گسترش فولادی ها پیوست. او در دیدار با پارس جنوبی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و مقابل ذوب آهن هم 54 دقیقه در زمین حضور داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج