۶۵۶۰۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان معرفی گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۸

اگر به دنبال زمان عرضه گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ هستید، سند جدیدی به دست ما رسیده که به زمان پرده برداری از گوشی ها گلکسی اس ۹، اچ تی سی یو ۱۲، نوکیا ۱۰، ال جی جی ۷ و دیگر گوشی های بالارده اشاره می‌کند.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: اگر به دنبال زمان عرضه گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ هستید، سند جدیدی به دست ما رسیده که به زمان پرده برداری از گوشی ها گلکسی اس ۹، اچ تی سی یو ۱۲، نوکیا ۱۰، ال جی جی ۷ و دیگر گوشی های بالارده اشاره می‌کند.
زمان معرفی گوشی‌های پرچمدار سال 2018

هنوز مدت زمان زیادی از پایان سال ۲۰۱۷ نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد که امسال بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند سخت به دنبال جذب کاربران با دیوایس های سال جدید خود هستند. در جدیدترین شایعات، یک نمودار به بیرون درز پیدا کرده است که زمان رونمایی از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ را به نمایش می‌گذارد.

با در نظر گرفتن این سند نشت کرده به بیرون که در ابتدا در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد و سپس در سراسر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، شما می‌توانید با گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، ال جی جی ۷ و ال جی جی ۷ پلاس در ماه فوریه، گلکسی نوت ۹ و ال جی وی ۴۰ در ماه سپتامبر و گوشی های گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در ماه اکتبر ملاقات کنید. سند نشد شده در همگی در مورد گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ است که از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، تراشه مخصوص گوشی های بالارده سال جدید میلادی طراحی شده است. بنابراین دیوایس های موجود در این لیست همگی پرچمدار هستند.
زمان معرفی گوشی‌های پرچمدار سال 2018

بسیاری از تاریخ‌هایی که در جدول بالا نوشته شده چندان هم تعجب برانگیز نیستند. زمان عرضه بسیاری از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۷ در طول هفته‌های اخیر به صورت غیر رسمی به بیرون درز پیدا کرده‌اند. همچنین برخی کمپانی‌ها نیز جدول رونمایی مشخصی را برای خود دارند که هر ساله از آن پیروی می‌کنند به طور مثال ال جی و سامسونگ دو شرکت مطرحی هستند که هر ساله در طول برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) از گوشی های جدید خود پرده برداری می‌کنند. این کنگره در ماه فوریه در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

اما در کنار نام‌های بزرگی که در لیست فوق مشاهده می‌کنیم، زمان معرفی گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۸ بسیاری از کمپانی های کم آوازه‌تر نیز رویت می‌شود. بر اساس آنچه که دیده می‌شود گوشی های شیائومی می ۷، اچ تی سی یو ۱۲،‌ وان پلاس ۶، نوبیا زد ۱۸،‌سونی اکسپریا ایکس زد پرو و نوکیا ۱۰ نیز بین ماه‌های آوریل و آگوست معرفی خواهند شد. البته فروش این محصولات به گستردگی گوشی های شرکت‌های بزرگ‌تر نیست و وارد بازار ایالات متحده نیز نمی‌شوند.

گلکسی نوت ۹ و ال جی وی ۴۰ همراه با گوشی چینی شیائومی می میکس ۳ به عنوان پرچمداران فبلت‌های جهان در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند. گوشی های پیکسل گوگل را نیز می‌توانیم در ماه اکتبر ملاقات کنیم که همراه آن‌ها گوگل از سیستم عامل اندروید P (با نام احتمالی Pop Tart) پرده برداری خواهد کرد. از دیگر محصولاتی که احتمالا در این ماه معرفی می‌شوند باید به نوبیا زد ۱۸ اس، سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و اچ تی سی یو ۱۲ پلاس اشاره کرد. سرانجام موتو زد ۲۰۱۹ را احتمالا در ماه نوامبر، وان پلاس ۶ تی و گلکسی W۲۰۱۹ سامسونگ را نیز در ماه دسمابر می‌توان رویت کرد.

اگر چه هیچ یک از تاریخ‌های ذکر شده در بالا به صورت رسمی توسط خود کمپانی‌های سازنده تایید نشده است، اما رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک زمان واحد به خصوص برای سامسونگ، گوگل و ال جی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج