۶۵۶۱۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مرد پرکار هالیوود همچنان خبرساز است

جیمز فرانکو که یکی از فعال ترین چهره های هالیوود از ۲۰۰۰ به بعد است و در حرفه های متعدد بازیگری، سناریونویسی، کارگردانی و تهیه کنندگی فعال است و هر ساله فیلم های متعددی را رو می کند، در جدیدترین مانور خود به سراغ شل سیلور استاین رفته که متخصص ادبیات کودکان و بخصوص چاپ کتابهای مصور برای آنان و همچنین ترانه سرایی است.

بانی فیلم: جیمز فرانکو که یکی از فعال ترین چهره های هالیوود از ۲۰۰۰ به بعد است و در حرفه های متعدد بازیگری، سناریونویسی، کارگردانی و تهیه کنندگی فعال است و هر ساله فیلم های متعددی را رو می کند، در جدیدترین مانور خود به سراغ شل سیلور استاین رفته که متخصص ادبیات کودکان و بخصوص چاپ کتابهای مصور برای آنان و همچنین ترانه سرایی است. این فیلم براساس یک کتاب زندگینامه ای پیرامون سیلور استاین به نام «پسری به نام شل» تهیه می شود و نوشتن سناریویی از روی این رمان به کریس شیفر و پل ویکنیر سپرده شده است. تهیه کنندگی با استودیوی MWM است و شرکت MCG نیز در این پروژه شرکت می کند. گفت و گوی سران این کمپانی ها با فرانکو درباره این که هم کارگردانی و هم نقش اول را ایفا کند، موفقیت آمیز بوده است و او که فیلم اخیرش به نام «آرتیست فاجعه وار» هم بسیار موفق بوده، این بار به سراغ مردی می رود که آثارش به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۰ میلیون نسخه به فروش رفته است.
مرد پرکار هالیوود همچنان خبرساز است

«Disaster Artist» در دو ماه اخیر با نمایش موفق اش در آمریکا و اروپا بر اعتبار کاری فرانکو افزوده است و با این که هنوز عده ای می پرسند این مرد جوان چطور می تواند در طول سال به طور همزمان در پروژه های متعدد شرکت جوید و وظایف متنوعی را انجام بدهد، ولی این فیلم با مهر تاییدی که منتقدان و اهالی فن بر آن زده اند، عملاً جواب سوال فوق را داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به من چه سر تنش نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج