۶۵۶۱۵۳
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

دستگیری آتش زنندگان اتوبوس در کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: دو روز است که کرج آرام است و مشکلی نداریم؛ چرا که شبکه‌ها و گردانندگان حوادث اخیر شناسایی و بازداشت شدند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: دو روز است که کرج آرام است و مشکلی نداریم؛ چرا که شبکه‌ها و گردانندگان حوادث اخیر شناسایی و بازداشت شدند.

حاجی رضا شاکرمی در گفت و گو با ایسنا گفت: سه شعبه را برای رسیدگی به پرونده‌های افراد دستگیر شده اختصاص داده‌ایم. افرادی که در این اتفاقات احساسی عمل کرده بودند نیز آزاد شده‌اند و با آنهایی که اموال بیت المال را تخریب کرده‌اند برخورد قضایی انجام می‌شود.

وی افزود: برخی از دستگیرشدگان جوانانی بودند که معاند و مخالف نبوده و دچار احساسات شده بودند و با تعهد تحویل خانواده شان شدند. افراد دیگری نیز بودند که به عنوان اغتشاش‌گر آمده و اموال بیت‌المال را تخریب کرده بودند که بازداشت شدند. افراد دیگری هم بودند که با برخی از معاندین و شبکه‌های خارجی و یا افراد خارج از کشور مرتبط بوده و گرداننده این اغتشاشات بودند که نهادهای امنیتی آنها را شناسایی و تعدادی هم دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تصریح کرد: سه نفری که موسسه کوثر را آتش زده بودند نیز دستگیر شده‌اند. سه نفر از افرادی که یک اتوبوس را آتش زده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند. همچنین افرادی که شورای حل اختلاف را آتش زده بودند شناسایی و دستور جلب‌شان صادر شده و همین روزها دستگیر خواهند شد.

شاکرمی افزود: در خصوص موضوع اماکن دولتی و بانک ها دستوراتی صادر شده که دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی مواظبت کنند، البته ما هم در میدان بودیم و انصافا نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند و باعث شدند که اغتشاشات فروکش کند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه دو روز است که کرج آرام است و مشکلی نداریم و امیدواریم که مشکلی هم نداشته باشیم؛ چرا که شبکه‌ها و گردانندگان حوادث اخیر شناسایی و بازداشت شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دولت محترم و طرفداراش هرجا کم می آرن به صدا وسیما می توپن

    • بدون نام

      یک سری بزدل از ترس مطالبات مردم چنگ و دندان نشان می دهند. مردم هم خدا را واسطه قرار می دهند تا کمر گردنشان را بشکند. الهی آمین.

    • بدون نام

      باید داخل اتوبوس بستشان ونارشان هدیه دادتابفهمن بیت المال سوزی چه سوزی داره احمق های بیگانه اجیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج