جاباما
۶۵۶۱۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

راهپیمایی گسترده ایرانیان در محکومیت ناآرامی ها

مردم بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی خودخوش در نقاط مختلف کشور، ضمن اعلام حمایت قاطع خود از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب و محکومیت اقدام اخیر عده ای فرصت طلب، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا: مردم بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی خودخوش در نقاط مختلف کشور، ضمن اعلام حمایت قاطع خود از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب و محکومیت اقدام اخیر عده ای فرصت طلب، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.
هزاران نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه برگزار شد، با سردادن شعارهایی در حمایت از مقام معظم رهبری و محکوم کردن اقدام های خرابکارانه طی تجمع شب های گذشته بر تحقق مطالبات بر حق مردم تاکید کردند.
حضور پر شور و گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی محکومیت از ناآرامی ها حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
ایران اسلامی امروز همزمان و همراه در سراسر کشور در میادین اصلی شهرستان ها بر علیه آشوب طلبان و حامیان آنها تجمع و راهپیمایی کردند.
همچنین هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی شهرهای اهواز، قزوین و کاشان وهمدان شب های گذشته با حضور پرشور خود در صحنه حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام کرده و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند
حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف، علاوه بر دشمنان خارجی دشمنان داخلی را نیز ناامید کرد.
براساس این گزارش ها، مردم بار دیگر با شور، شعور و غرور همانند راهپیمایی های بزرگ دوره انقلاب حمایت خود را از نظام و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند و یکصدا اعلام کردند که اهانت به ساحت ولایت را تحمل نخواهند کرد.
مردم دراین راهپیمایی تاکید داشتند : دشمنان اسلام و انقلاب که در خارج از کشور برای مردم طرح و برنامه اعلام می کنند، آگاه باشند که این مردم برای استقلال کشور هزاران شهید تقدیم کرده و مردم همچنان به پای نهال مقدس انقلاب اسلامی خون خود را هدیه می کنند و راه حضرت امام حسین (ع) را ادامه می دهند.
به همین منظور مردم همیشه درصحنه امروز چهارشنبه ۱۳دی ماه با حضور در راهپیمایی ها خشم و انزجار خود را از برخی عوامل بیگانه و اخلالگران نظم عمومی ابراز خواهند داشت و توطئه جدید دشمنان و فتنه کور آنان را محو خواهند کرد.
همچنین تشکل های سیاسی و دانشجویی و نهادها و شخصیت های مختلف استان ها نیز درپیام هایی ضمن محکوم کردن فتنه جدید دشمنان مردم را برای حضور در راهپیمایی روز چهارشنبه ۱۳ دی فراخواندند.
آنان اعلام داشتند که برای محکوم کردن آشوبهای خیابانی اخیر و خنثی کردن توطئه جدید دشمنان در ایجاد فتنه ای دیگر و حفظ وحدت مردمی و حمایت از ولی فقیه آگاه و هوشیارمان، بطور گسترده در راهپیمایی امروز چهارشنبه شرکت کنند.

براساس خبرنگاران ایرنا درسراسرکشور اکنون در بیشتر شهرها راهپیمایی در حال برگزاری است و بعضی از استانهای دیگر این راهپیمایی را در روزهای آتی برگزار خواهند کرد .
گزارش خبرنگاران ایرنا از راهپیمایی محکومیت ناآرامی های اخیربه شرح ذیل می باشد:

** لرستان
مردم غیور و انقلابی لرستان بار دیگر با محکومیت آشوبگران در فتنه جدید تعهد خود را نسبت به انقلاب اسلامی فریاد زدند.

مردم لرستان که همواره در راه انقلاب و پایبندی به نظام پیشقدم بوده اند با شرکت در راهپیمایی چهارشنبه 13 دی اعلام انزجار خود را نسبت به معترضان نشان دادند.

** خوزستان
راهپیمایی شکوه وحدت، در محکومیت اقدام هنجارشکنان در چند روز گذشته، از میدان مولوی اهواز آغاز شد.
این راهپیمایی در پاسخ به اقدامات هنجارشکنانه افرادی معدود و محکومیت رفتارهای غیرقانونی آنها از جمله تخریب اموال عمومی در چند روز گذشته در اهواز و برخی دیگر از شهرهای کشورمان صورت گرفته است.
** ایلام
مردم ولایت مدار دهلران این بار نیز در حمایت از انقلاب و ارزش ها، آرمان های امام ، انقلاب و شهدا و دفاع از حریم ولایت در محکومیت ناآرامی ها راهپیمایی کردند.
فریادهای رسا و خروشان مردم دهلران نشان داد که آشوب و ناآرامی و تعرض به امول عمومی ، بیت المال و اهانت به مقدسات محکوم است و مردم این حرکات را نمی پذیرند و تعرض کنندگان به اموال عمومی باید به اشد مجازات برسند.
** قم

مردم انقلابی قم همپای ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند و

با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.
** کرمانشاه
خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملو از جمعیت کرده است.
مردم کرمانشاه با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.
** گلستان
راهپیمایی محکومیت فتنه های روز های گذشته در روزی بارانی با حضور اقشار مختلف مردم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه های سیاسی، مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.
حضور جمعی از هموطنان اهل سنت با لباس ترکمنی و نیز تعدادی از بسیجیان کفن پوش، جلوه ای خاص به این راهپیمایی داده بود.
** استان مرکزی
مردم مومن و متعهد شهرستان اراک از ساعت ۱۰ امروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان اراک از ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان شهدای اراک تجمع کردند.

در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرگ و مادر در این سرزمین حضور پرشوری دارند .

گفتنی است اقدام هنجار شکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در پی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج