۶۵۶۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۵ گجت بتنی!

شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می شود وسایل الکترونیک را از بتن و سیمان ساخت؟ بله، می شود! بتون اصولا برای زیرساخت ساختمان و دیوار و کف خانه ها استفاده می شود نه برای گجت های الکترونیک که ظرافت و سبکی آنها یکی از لازمه های ساختشان است.

5 گجت بتنی!





برترین ها: شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می شود وسایل الکترونیک را از بتن و سیمان ساخت؟ بله، می شود! بتون اصولا برای زیرساخت ساختمان و دیوار و کف خانه ها استفاده می شود نه برای گجت های الکترونیک که ظرافت و سبکی آنها یکی از لازمه های ساختشان است. اما این بار طراحان دنیای فناوری خلاقیت به خرج داده و محصولاتی عرضه کرده اند که چشم آدم از دیدن آنها گرد می شود.

5 گجت بتنی!

۱. داک آی‌فون ۵ Zeitgeistfactory

این پایه شارژ و نگهدارنده گوشی آی‌فون ۵ طراحی بسیار ساده ای دارد. یک قاب مستطیلی و جایی هم برای عبور کابل گوشی که آی‌فون ۵ به خوبی داخل آن می نشیند. این داک سیمانی را می توان در هر دو حالت افقی و عمودی روی میز قرار داد و حدود ۳۰ یورو هم قیمت دارد.

5 گجت بتنی!

۲. بلندگوهای سیمانی

احتمالا شما نیز همانند ما نمی توانید هیچ رابطه ای میان اسپیکر و بتن پیدا کنید. همه مدل بلندگو از چوبی و MDF دیده بودیم غیر از بتنی! طراح این بلندگو آنها را به شکل شاخ و از بتن ساخته است و جالب است که این بلندگوها صدای بسیار طبیعی از خود بیرون می دهند. هوا از داخل لوله ای که از بالا تا دهانه پایین این بتن ها کشیده شده است، عبور می کند.
هر کدام از این بلندگوها 70 کیلوگرم وزن دارند.

5 گجت بتنی!

۳. ساعت Dzmitry Samal

این، نخستین و تنها ساعت بتنی دنیا است. این ساعت مچی عجیب و البته زیبا در ۸ طرح مختلف طراحی شده است و سوئیسی است. این ساعت ها حدود ۱۲۴۰ یورو قیمت دارند. اگر تصور می کنید جنس بتن برای یک ساعت مچی که هر روز و دایم از آن استفاده می کنید مفید نیست، باید بدانید قاب دور آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است و بتن پولیش شده در داخل آن قرار دارد.

5 گجت بتنی!

۴. دستگاه ساخت اسپرسو

این دستگاه عجیب بتنی، طراحی چندان جالب و چشمگیری ندارد و تنها ویژگی آن، بتنی بودنش است که با جنس همه دستگاه های قهوه‌ساز و اسپرسوساز فرق دارد. البته با این دستگاه فقط می توانید اسپرسو تهیه کنید و باید فکر میلک‌شیک‌های کف‌دار را از سر خارج کنید.

5 گجت بتنی!

۵. قاب محافظ لونا برای آی‌فون ۵

این قاب محافظ بیشتر تخیلی و غیر قابل استفاده به نظر می رسد تا یک پوسته مقاوم که از گوشی آی‌فون ۵ محافظت می کند. نام لونا (الهه ماه) نیز برای شباهت بسیار بدنه این قاب با سطح ماه انتخاب شده است. این پوسته دقیقا مانند ماه پر از حباب و چاله است. با این قاب به این محکمی به هیچ وجه نگران شکستن و آسیب دیدن گوشی خود نباید باشید.

5 گجت بتنی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج